ظهور واقعا نزدیک است! اینبار به ادعای دشمنان قسم خورده­ ی مسلمانان +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
ظهور واقعا نزدیک است! اما این بار نه به ادعای موافقین بلکه به اعتراف دشمنان قسم خورده­ ی مسلمانان و شخص جوئل ریچاردسون. وی پژوهشگری تندرو در مسائل دینی با تخصص آخرالزمان است که قبلا از طریق همین پایگاه(+)، به معرفی اعتقادات و انحرافات وی در کتاب "ضد مسیح اسلامی"(+) پرداخته شده است.

 

 

 

همانطور که قبلا هم اشاره شد، آنچه وی را از اکثر هم مسلکان یهودیش متمایز می­کند، تفسیرهای متفاوت و جهت دار او از کتب مقدس است که با ظرافت خاصی معارف را قلب می­کند و بر اعتقادات باطل خود، شیطان گونه لباس حق می­پوشد تا ایدئولوژی آخرالزمانی اسلام را منفی جلوه دهد.

 

در ادامه، سه مصاحبه­ ی تصویری از فردی بنام سید راث با جوئل ریچاردسون تقدیم می­شود. سید راث تهیه کننده و مجری برنامه­ ایست تحت عنوان "این خارق العاده است".

 

در این برنامه پیرامون مسائل ماورائی و از جمله مباحثی پیرامون آخرالزمان صحبت می­ شود. وی در این مصاحبه ­اش با ریچاردسون، ابتدا طی داستانی مخاطب را قانع می­کند که ریچاردسون برگزیده­ ی خداست برای تعلیم معارف آخرالزمانی به مردم.

ادامه سناریوهای خیالی جوئل ریچاردسون؛ این بار در یک مصاحبه تلویزیونی! + لینک دانلود فیلم مصاحبه

 

:‌: پخش آنلاين بخش اول ::‌

172.61 مگابایت 

 


دانلود

 

:‌: پخش آنلاين بخش دوم ::‌

173.08 مگابایت

 


دانلود

 

:‌: پخش آنلاين بخش سوم ::‌

173.27 مگابایت

 


دانلود

سپس این برگزیده ­ی خداوند(!) به ارائه­ ی نظرات خود پیرامون پیشگویی­های انجیل در مورد آخرالزمان می­پردازد و تاکید می­کند که محوریت تمام وقایع در آخرالزمان بر خلاف تصور کلیسای مسیحیت، اسرائیل و خاورمیانه است. وی بر اساس ادله­ ی ضعیف و پوشالی خود مدعی می­شود که منجی مسلمانان که نامش "مهدی" است همان ضدمسیح انجیل است و با بیان اینکه در نگاه اسلام عیسی پیامبری مسلمان است، سعی در ایجاد تقابل بین مسلمانان و مسیحیان دارد.

 

او در ادامه­ ی سناریوی خیالی خود، اشاره به مسیحی شدن بسیاری از مسلمانان علی الخصوص در ایران دارد. دلیلی که برای این امر بیان می­کند هم در نوع خود جالب و البته تاسف انگیز است. وی ادعا می­کند که خداوند برای تنبیه مردم این روزگار، از مسلمانان به عنوان ابزار استفاده می­کند و البته پس از آن به تعبیر وی خدا این ابزار را هم خواهد شکست!

 

و الان زمانیست که خداوند قبل از اینکه تنبیه را شروع کند، بندگان خوب خود را ازمیان مسلمانان فرا می­خواند تا در آغوش مسیح قرار گیرند و از عذاب و تنبیه خدا در امان بمانند! وی در بخشی دیگر از سخنان خود اشاره به احیای حکومت اسلامی به دست ترکیه دارد و پیش بینی می­کند که ترکیه همان ملتیست که در آخرالزمان مسلمانان را متحد کرده و خلافت اسلامی به پا می­کند. حکومتی که از آن تعبیر به "هیولا" می­کند.

 

البته فارغ از تمامی انحرافات موجود در عقاید این قبیل اشخاص و جریان­ها، یک نکته ­ی بسیار مهم و قابل توجه وجود دارد. اینکه تمامی این جریان­ها قائلند که هم اکنون همان دوران آخرالزمان است و بسیار به ظهور ضدمسیح (دجال) نزدیک هستیم.

 

این اعتراف در صحبت­های شخص ریچاردسون هم وجود دارد که ضدمسیح در دوران زندگی ما ظهور خواهد کرد... هرچند که در تعیین مصداق شیطنت وجود دارد اما ازین نکته نباید غافل شد که ایادی دجال زمانه واقعا خود را در آستانه­ ی نابودی دیده ­اند و تمامی تلاش خود را بکار می­ گیرند تا اگر نمی­ توانند جلوی این تقدیر الهی را بگیرند، حداقل آنرا منحرف کنند. و این به ما نوید می­دهد که:"ظهور واقعا نزدیک است"

 


  • گروه ترجمه کانون مهدویت دانشگاه فردوسی

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:23 دی 1392 - 20:48

نظر شما...
    • safir313

      دشمنان از هر ابزاری برای سلطه خود استفاده کنند فقط وفقط دشمن ،دشمن است وبس
    • ریحانه ی بهشتی

      سلام این جناب داره باروح وروان ما بازی میکنه

      جنگ روانی ایجاد میکنه تضاد فکری ...وای فکروشو بکن چی میشه بین مردمااا
    • بابک مرجوی

      یک نکته هم که مهر تأییدی بر این مطلب است ، قدرت دادن جهت دار به عروسک خیمه شب بازی کشور ترکیه و اسلام آنتالیایی و بودرومی و . . . است .
      به این اسلام , F35 و خط تولید و مونتاژ F16 و غیره هم میدهند و به رجب اردوغانش هم فاز منجی القا میکنند ،
      البته این منجی دوسال پیش در زمان به یاد ماندنی دوساعت و چهل و پنج دقیقه داشت کله پا میشد
      که امداد غیبی به سراغش آمد ...
      از این جوئل ریچاردسونها زیاد آمده اند و رفته اند
      یکی کلیسای شیطان افتتاح کرد و یکی کاهن اعظم شد و یکی میخواست ایران را بمب باران هسته ای کند و خلاصه در اجرای تکالیف شیطانی شان سنگ تمام گذاشتند ولی همه شون کر و کور و لال از دنیا رفتن ... و حالا یک ابدیت عقاب الهی در برابر دارند ...
      انشاالله ما هم در اجرای تکالیف الهی مان سنگ تمام بگذاریم و یک ابدیت روشنایی و لطف و بهشت را عوض بگیریم ...
      یا علی مدد ...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد