دانلود مستند بردگان جنسی سوریه

(بسم الله الرحمن الرحیم)

داستان زنان سوری، آنها که در این میان فقط قربانی شدند؛ دیروز توطئه‌های غربی و عربی خانه و کاشانه‌شان را گرفت و آنها را آواره کشورهای همجوار کرد، اما امروز شرف و عزت‌شان قربانی هوس شاهزادگان ثروتمند و هوسران کشورهای عربی شده است.

 

سه سال از آغاز بحران سوریه می‌گذرد، ناآرامی‌ای که بیش از صد هزار کشته و سه میلیون آواره از خود بر جای گذاشت. سرنوشت هیچ کدام از کشورهای عربی که شاهد انقلاب بر ضد حکام خود بودند، مانند سرنوشت سوریه نیست؛ اعتراضات در سوریه که آتش افروز آن دول عربی بودند تبدیل به آتشی شده که همه را سوزانده است.

اما در این بین داستان زنان سوری، بسیار دردناک‌تر است چه آنکه نقشی در ناآرامی‌ها نداشتند و فقط در این میان قربانی شدند؛ دیروز توطئه‌های غربی و عربی خانه و کاشانه‌شان را گرفت و آنها را آواره کشورهای همجوار کرد، اما امروز شرف و عزت‌شان قربانی هوس شاهزادگان ثروتمند و هوسران کشورهای عربی شده است که در این آب گل آلود به دنبال گرفتن ماهی خود هستند.

مستند بردگان جنسی که توسط اتحادیه بین المللی امت واحده به فارسی برگردانده شده است، به بررسی وضعیت زنان سوری در یکی از کمپ‌های آوارگان در مرز میان اردن و سوریه می‌پردازد.

هر چند فضای مخالفت با نظام سوریه نیز در این اردوگاه دیده می‌شود اما این فیلم توانسته استیصال ساکنین اردوگاه در مواجهه با صاحبان دلارهای نفتی که آنها را بی خانمان کرده است را به خوبی به نمایش بکشد.

این فیلم را اینجا و در زیر می‌توانید ببینید:


دانلود


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:16 فروردین 1393 - 12:26
دسته : مستند

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت منتظرپاتوق