دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع جهاد فرهنگی با رویکرد عفاف وحیا(1393/03/07)

(بسم الله الرحمن الرحیم)

دومین همایش سراسری جنبش سایبری مدافعان حریم ولایت با عنوان جهاد فرهنگی با رویکرد  عفاف و حیا ضامن سلامت جامعه در سالن همایش ولایت مجتمع فرهنگی سیدالشهداء(ع)  باحضور مسئولین،خانواده معظم شهدا، عموم مردم مدافع حریم ولایت و با سخنرانی استاد دکتر رائفی‌پور توسط جنبش سایبری مدافعان حریم ولایت برگزار شد.

دکتر رائفی‌پور از سخنرانان مطرح در جمع‌های دانشجویی و مسلط به امور فرهنگی روز با اصل قرار دادن موضوع همایش که رویکرد عفاف و حیا در جامعه بود از دغدغه‌ها و آرمانهای جامعه ایرانی گفت و در ادامه خاطرنشان کرد: قدرت نه گفتن در مقابل ناهنجاری‌های جامعه را داشته باشیم که متاسفانه خیلی از ماها این قدرت را نداریم که باید این را در خود تقویت کنیم. غربی‌ها قصد تغییر شاخص‌های ما را دارند و مسئولین باید توجه بیشتری به موضوعات فرهنگی داشته باشند. بی‌عفتی و پرده‌دری شاخص‌های زندگی حیوانی و شهوانی است و این را بدانیم که هر طوری که در این دنیا زندگی کنیم در آخرت هم همان طور محشور می‌شویم.

رائفی‌پور در ادامه این را نیز اضافه کرد که شاعران و فرهیختگان بازتاب عقل جمعی‌اند و متاسفانه در شعر برخی از این شاعران هم حرف‌های سخیف، زننده و بی‌عفتی دیده می‌شود که این اثر مستقیم سیاست‌های غرب در این آثار است. بی‌عفتی یک قوه است که بر اثر افراط به وجود می‌آید اگر در جامعه بی‌عفتی منتشر شود غضب هم به دنبالش می‌آید.

وی در ادامه به نقش دین اسلام در بهبود فضای جامعه اشاره کرد و گفت: اسلام شهوت و مسائل جنسی را ممنوع نکرده و حتی آنقدر سطح بالا با این قضیه برخورد کرده که ازدواج موقت را نیز یکی از راهکارهای مقابله با فساد و بی‌عفتی در جامعه اسلامی قرار داده است و مسلمان هرگز زیر بار ظلم و ذلت نمی‌رود و این اسلام است که بیشترین توجه را به علم و عقل داشته است و در احادیث و روایات ائمه معصومین(ع) و ایات قرآن به این موضوع تاکید زیادی دارد. و حوزه علم‌آموزی در اسلام از گواره تا گور می‌باشد.

  • مکان: تهران
  • زمان: 1393/03/07

 

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع جهاد فرهنگی با رویکرد عفاف وحیا(1393/03/07)

 

نوع فایل
پخش آنلاین
حجم
تصویری
جهاد فرهنگی با رویکرد عفاف وحیا - تک فایل
208mb
تصویری
بخش اول جهاد فرهنگی با رویکرد عفاف وحیا
90mb
تصویری
بخش دوم جهاد فرهنگی با رویکرد عفاف وحیا
60mb
تصویری
بخش سوم جهاد فرهنگی با رویکرد عفاف وحیا
57mb
صوتی
کمکی
 جهاد فرهنگی با رویکرد عفاف وحیا - فایل صوتی

20mb

 


 

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:10 خرداد 1393 - 12:03

نظر شما...
    • حمید

      سلام فکر کنم سخنرانی استادرائفی پور اشتباهی قرار دادیداین سخنرانی 92/11/16
    • Liomon

      نقل قول: حمید
      سلام فکر کنم سخنرانی استادرائفی پور اشتباهی قرار دادیداین سخنرانی 92/11/16


      با عرض پوزش به زودی فایل تصویری اضافه خواهد شد . فایل صوتی صحیح اضافه شد
ورود به نسخه موبایل سایت منتظرپاتوق