اهانتی که صدای ضدانقلاب را هم درآورد! +تصویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
دوست نداشتم دیگه اسم شهرام گدا را بیارم، ولی بی‌شرمی‌ هم حدی دارد که به زنان ایرانی اینگونه توهین کنی و توقع سکوت داشته باشی. یه نگاه به زن خودت بنداز و بعد دهنت را باز کن آقای شارلاتان.

اهانتی که صدای ضدانقلاب را هم درآورد! +تصویر

 

چند روز پیش بود  که "شهرام همایون" مدیر و مجری تلویزیون ضدانقلاب "کانال یک" با الفاظ رکیک، به زنان و دختران ایرانی که پرچم کشورمان را به مناسبت بازی تیم ملی کشورمان در جام جهانی به اهتزار درآورده بودند، اهانت کرد.

 

این عنصر سلطنت طلب، با اهانت آمیخته با ابتذال، همقطاران ضدانقلاب و خارج نشین خود را نیز بی نصیب نگذاشت و در همین راستا "ندا جناب" مجری شبکه ضدفرهنگی من و تو را نیز با الفاظ زشت و رکیک مورد حمله قرار داد.

 

این الفاظ به حدی زشت بود که صدای فراری های اپوزیسیون را نیز درآورد.

 

"مه لقا فخرآور" خواهر امیر عباس فخر آور، ضد انقلاب فراری در صفحه فیسبوک خود خطاب به شهرام همایون نوشت: «دوست نداشتم دیگه اسم "شهرام گدا" را بیارم، ولی بی‌شرمی‌ هم حدی دارد که به زنان ایرانی اینگونه توهین کنی و توقع سکوت داشته باشی. یه نگاه به زن خودت بنداز و بعد دهنت را باز کن آقای شارلاتان. همه مانند تو نمی‌خواهند از پرچم مقدس [!] شیر خورشید برای اهداف کثیف خودشان استفاده کنند. همه دوست ندارند سیاسی بازی کنند. همه مجبور به تمکین از افکار تو نیستند. شرم بر تو و همه مردانی که دهن کثیفشان را برای توهین به دختران و زنان ایران باز می‌کنند.»

 

 

 

 

شایان ذکر است این اولین بار نیست که مه لقا فخرآور، شهرام همایون را "شارلاتان" خطاب می کند. وی چندی پیش نیز از همایون به عنوان فردی یاد کرده بود که به بهانه‌های مختلف از مخاطبان خود سوء استفاده مالی می‌کند.

 

فخرآور در پست‌های جداگانه به کلاه‌برداری شهرام همایون اشاره کرده و نوشته بود: «شهرام شارلاتان دوباره حرص خورد و اینبار ظاهرا نام من را در تلویزیون گدایی خود آورد که این مه لقا پدر منو در آورده و کار و بار من کساد شده! شارلاتان یادته چقدر با نام من و خانواده ام و دختر ۷ ساله ام پول به جیب زدی؟!»

 

وی همچنین در اقدامی با انتشار عکسی از همسر سوم شهرام همایون با نام مریم عزیزی که پزشک بهایی بوده و با تولید قرص‌های تقلبی و فروش آن در شبکه کانال یک میلیونر شده است، با هشدار به بقیه همقطاران خود آورده بود: «من می خوام بقیه وطن پرستان را آگاه کنم که گول تو شیاد را نخورند. تو به فرزند و همسرت رحم نکردی و با کلاه‌برداری که کردی پول زدی به جیب و در رفتی. می خوای به مردم ساده دل رحم کنی؟!»


  • جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:7 تیر 1393 - 14:08

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد