توهین هایی که دیده نشدند / توهین به اسلام در بازی های رایانه ای +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)


دشمنی غرب با ادیان آسمانی و به خصوص اسلام، موضوع تازه ای نیست و سالیان سال است که در فیلم های هالیوودی و غیر هالیوودی شاهد تاخت و تاز و توهین آن ها به این دین مقدس و پاک هستیم.


جدیدترین نمونه این توهین ها و هتاکی ها هم ساخت فیلم موهن کارگردان اسرائیلی-آمریکایی است که خشم یک میلیارد مسلمان در سراسر جهان را برانگیخته و احساسات آن ها را جریحه دار کرده است.


اما در این بین، در بخش دیگری از رسانه های غربی، توهین هایی به خداوند یکتا، ساحت مقدس انبیاء الهی، ائمه اطهار و کتب آسمانی در حال انجام است که چندان به چشم نیامده و از دیده ها پنهان مانده اند.


توهین هایی که در بازی های رایانه ای غربی به مقدسات صورت می گیرد، نه تنها خشم و انزجار مسلمانان را به همراه نداشته، بلکه متأسفانه خیلی از این بازی ها زینت بخش اوقات فراغت جوانان مسلمان نیز شده اند!!


عدم شناخت و اطلاع مسئولین و خانواده ها از محتوای بازی های رایانه ای و کم اهمیت دانستن این مقوله، باعث شده تا هتاکی ها در این رسانه فراگیر، ادامه یابد و روز به روز شاهد ساخت بازی هایی با سوژه توهین به مقدسات باشیم.


باید توجه داشت که غرب در حال برنامه ریزی برای از بین بردن قبح مقدسات در میان جوانان مسلمان است تا نسل بعد (جوانانی که در آینده حاکمیت کشورهای اسلامی را در دست خواهند داشت) نسبت به تعصبات دینی که مانعی جدی بر سر راه نفوذ غرب خواهد بود، بی تفاوت باشند و زمینه نفوذ هر چه بیشتر غرب به ممالک اسلامی و غارت منابع آن ها را فراهم نماید.


از این رو، در این مقاله قصد دارم تا با معرفی اجمالی چند نمونه از این بازی ها، خانواده ها و جوانان عزیز را با بخشی از ابعاد توهین ها در بازی های رایانه ای آشنا نمایم. لازم به ذکر است که تحلیل کامل تک تک این بازی ها در آینده ای نزدیک قرار داده خواهد شد.


خداوندی که جسم دارد و ناتوان است!!


یکی از مواردی که در برخی از بازی های رایانه ای به شدت مورد هجو قرار می گیرد، موضوع خداوند و ناتوان نشان دادن اوست. در چندین بازی مختلف، خداوند به شکلی مادی توصیف شده، عاری از خطا نیست و حتی توان لازم برای رسیدگی به امور بندگان خود را ندارد! به عنوان نمونه می توان به بازی های Black & White و El Shaddai: Ascension of the Metatron اشاره نمود.


Black & White:



در این بازی شما در نقش خدا بازی می کنید. طی یک اتفاق، کودکی درون دریا گرفتار می شود و پدر و مادرش از خدا می خواهند که او را نجات دهد. در این هنگام صدای آن ها به عرش رسیده و سپس خداوند در قالب یک دست بزرگ، در زمین ظاهر شده و کودک را نجات می دهد.


پس از این واقعه است که خانواده کودک توانمندی های خدای ناجی را برای مردم روستای خود بازگو می کنند و از آن به بعد، خدا در قالب بت و عبادتگاه مورد پرستش قرار می گیرد. بازیکن باید در قالب خداوند، به مردم سرکشی کرده و دعاهای آن ها را مستجاب نموده و برای آن ها معجزه نماید!


در این بازی قدرت و توان خداوند به میزان پیروان و عبادت کنندگان وی بستگی دارد و هر چه تعداد آن ها بیشتر باشد، اقتدار خدا نیز بیشتر است و می تواند معجزات پیچیده تری انجام دهد. البته خدا در این بازی تنها نیست و خدایان دیگری نیز در سرزمین های اطراف وجود دارند که می توانند قلمروی او را تهدید نمایند.


به همین منظور، بازیکن باید برای نبرد با خدایان دیگر نیز آمادگی کافی داشته باشد. برای این کار، در بازی دو راهنما تعبیه شده است: یکی روح خوب و دیگری روح پلید که هر یک سعی در راهنمایی و یا اغفال خداوند دارند! از همین رو هم خدای موجود در این بازی می تواند خوب مطلق و یا بد مطلق باشد.


اما نکته توهین آمیز دیگر در این بازی، وجود حیواناتی است که مورد تعلیم و تربیت مستقیم خدا قرار می گیرند و به عنوان سفیران او، به سرزمین های اطراف فرستاده می شوند و با تشویق و تنبیه، مردم را به عبادت خدا دعوت می کنند. در مورد این بخش، بیش از این توضیح جایز نیست و تحلیل آن را به شما خواننده محترم واگذار می کنم.


نکاتی که باید به آن ها توجه داشت:


قائل شدن جسمانیت برای خداوند، اعتقاد به وجود چندین خدا، هویت بخشی به خدا فقط به واسطه وجود پیروان برای او، وابستگی خدا به بندگان و نیاز به پرستش، توهین به شأن و مقام انبیاء.


El Shaddai: Ascension of the Metatron



فرشتگان سقوط کرده در زمین فساد به پا کرده اند و با ایجاد لایه ای از غبار، مانع کنترل خداوند بر بشر شده اند. خداوند هم برای تنبیه آن ها با مشاوره شیطان (Lucifel- وجود El در انتهای این نام به دلیل قرار دادن شیطان در زمره فرشتگان است.


به همین دلیل هم برای او نامی همانند فرشتگان مقرب انتخاب شده است. مانند: Michael، Gabriel و...)، ادریس نبی (که به ایناک (Enoch) معروف است) را راهی مأموریتی می نماید تا فرشتگان خاطی را برای تنبیه به عرش بازگرداند. در این میان، شیطان لحظه به لحظه مأموریت ادریس را از طریق تلفن همراه! به خداوند گزارش می دهد و او را در جریان وقایع قرار می دهد...


نکاتی که باید به آن ها توجه داشت:


ضعیف نشان دادن خداوند در رسیدگی به امور بندگان، اعتماد خدا به شیطان و استفاده از او به عنوان مشاور، قرار دادن شیطان در زمره فرشتگان، ارائه چهره ای مخدوش از پیامبر خدا، رد معصومیت فرشتگان و نسبت دادن گناه و عصیان به آن ها.


خانه ای که خدا در آن نیست!!


ارائه چهره ای مخدوش از قبله گاه، مسجد پیامبر و کتاب آسمانی مسلمانان (قرآن)، از دیگر مصادیق توهین به مقدسات اسلامی در بازی های رایانه ای به شمار می روند. نشان دادن این مکان ها به عنوان جایگاه شر و پلیدی و نمایش قرآن در کتابخانه شرورترین افراد، نشان از عمق کینه و نفرت کفار از اسلام و مسلمین دارد.


بازی هایی چون Resident Evil 4&5 و دیگر تولید شرکت Capcom، یعنی Devil May Cry 3 و بازی Clive Barker's Undying نمونه های آشکاری از این کینه توزی ها هستند.


Devil May Cry 3



داستان بازی در مورد دو برادر شیطان زاده است که یکی از آن ها در جایگاه خیر! و دیگری در جایگاه شر توصیف می شوند. در این بین، برادر شرور برای دستیابی به ارثیه سیاه پدر خود، اقدام به مبارزه با برادرش می نماید...


نکاتی که باید به آن ها توجه داشت:
نمایش فرزند شیطان به عنوان منجی و عامل خیر برای بشریت، توهین به قبله گاه مسلمین و نمایش درب خانه خدا به عنوان دروازه ای برای ورود به دنیای شیاطین.


Resident Evil 4



دنیا به علت انتشار ویروس ناشناسی که محصول آزمایشگاهی چندین کشور ابرقدرت است، دچار فاجعه ای انسانی شده و انسان ها به مردگانی متحرک تغییر ماهیت داده اند.


اما در این بین، دانشمندان سازنده ویروس موفق شده اند تا در آزمایشگاه های مخفی خود در کشور اسپانیا، با خلق نوع پیشرفته ای از این ویروس، گونه ای جدید از سربازان ژنتیکی را به وجود آورند و آن را در اختیار فرقه ای از افراطیون مذهبی اسپانیایی قرار دهند.


رهبران این فرقه به منظور تحت فشار قرار دادن دولت آمریکا برای توجه به خواسته های آن ها، دختر رئیس جمهور را می ربایند و اقدام به اخاذی می کنند. دولت آمریکا برای یافتن دختر رئیس جمهور و نفوذ به این فرقه، لیان اسکات کندی (Leon S. Kennedy)، محافظ مخصوص رئیس جمهور را به اسپانیا می فرستد و لیان با این گروه درگیر می شود... در این بازی برای دری که به اتاق شکنجه فرقه باز می شود، از درب مسجد النبی استفاده شده است.


نکاتی که باید به آن ها توجه داشت:


نمایش یک فرقه مذهبی به عنوان تروریست و عامل تهدید جهانی، نمایش درب مسجد النبی به عنوان ورودی به اتاق ترس و شکنجه و توهین به نام مقدس پیامبر و ترکیب آن با نماد فرقه شیطانی ایلومناتی.


Resident Evil 5



در قسمت پنجم این بازی، ویروس به یک کشور آفریقایی انتقال می یابد و مردم را آلوده می کند. باز هم برای حل این بحران و جلوگیری از تهدیدهای تروریستی سازندگان ویروس، یک کماندوی کار کشته آمریکایی به کمک نیروهای نظامی آفریقایی آمده و با عاملان تولید و پخش ویروس درگیر می شود.


در این بازی درون اتاق یکی از روئسای گروه تروریستی، چندین جلد کتاب قرآن را می توان مشاهده نمود.


نکاتی که باید به آن ها توجه داشت:


ارتباط دادن گروه های تروریستی و تفکرات آن ها با کتاب آسمانی قرآن.


Clive Barker's Undying



داستان بازی در دهه 1920 اتفاق می افتاد و ماجراجویی های فردی به نام پاتریک گالووی (Patrick Galloway) را به نمایش درمی آورد. بازی در سال 1923 بعد از جنگ جهانی اول شروع می شود.


پاتریک نامه ای از دوستش جرمیا کاونانت (Jeremiah Covenant) دریافت می کند که در آن به موضوعات و اتفاقات مختلفی اشاره شده و در بین آن ها از خطر جدی ای که خانواده اش را تهدید می کند، صحبت می شود.


گالووی برای ملاقات دوستش به ایرلند می رود و در آنجا با اتفاقات ماوراء الطبیعه زیادی مواجه می شود. جرمیا کاونانت یکی از پنج پسر خانواده است که با خواهر و برادرش که آمبروس (Ambrose) و لیزبت (Lizbeth) نام دارند و دو خواهر برادر دوقلویش هارون (Aaron) و بتانی (Bethany) زندگی می کند.


جرمیا در کودکی یک کتاب مخفی در کتابخانه پدرش پیدا می کند که در آن به محلی وسیع اشاره می کند که در اختیار خانواده او است. این کتاب به ظاهر، کودکانه است، اما خشم شیاطین را علیه خانواده او برمی انگیزد. زمانی که او به بزرگسالی می رسد، حس می کند که همه اعضای خانواده اش، رو به دیوانگی می روند و احتمالاً پس از مدتی خواهند مرد.


در حقیقت جرمیا تنها عضو خانواده است که این اتفاقات برایش رخ نمی دهد. نفرین کتابی که او پیدا می کند، گریبانگیر خانوده اش می شود و آن ها را به موجودات شیطانی تبدیل می کند. در این بازی در مکانی که خانه شیطان معرفی می شود و شر از آنجا نشأت می گیرد، به وفور می توان کلمه الله را مشاهده نمود.


نکاتی که باید به آن ها توجه داشت:


ارتباط دادن کلمه الله به شیطان و شرارت.


تحریف داستان های قرآن


ایجاد شک و شبهه در داستان های قرآنی، از دیگر موارد توهین به اسلام به شمار می رود. در این بازی ها سعی شده تا بر خلاف نص صریح قرآن، نابودی اقوام مختلف را به عوامل طبیعی ارتباط داده و مجازات الهی را داستانی خیالی و به دور از حقیقت جلوه دهد. بازی Uncharted 3 از همین دست بازی هاست.


Uncharted 3: Drake’s Deception



فردی ماجراجو قصد دارد تا با یافتن بقایای شهر ارم، به گنج های پنهان آن دست یابد. به این منظور او سفری را به صحرای الخالی آغاز می کند و در این بین با عربی مسلمان که رئیس قبیله ای بادیه نشین است روبرو می شود. عرب بادیه نشین با تعریف ماجرایی که برای مردم این شهر رخ داده، او را از رفتن به این شهر منع می کند...


ارم، شهر گمشده ای در شبه جزیره عربستان است. امروزه منطقه ای در نزدیکی شهر اوبار (یکی دیگر از نام‌های ارم) در کشور عمان را مکان اصلی این شهر می دانند.
در متون باستانی از شهر اوبار (یا ارم) نام برده شده و در داستان‌ها آمده که این شهر در قسمت جنوبی شبهه جزیره عربستان مرکز داد و ستد بوده است.


در قرآن به شهر ارم اشاره شده و در سوره الفجر آیه ۶ تا ۱۵ آمده است:


مگر ندانسته‌ای که پروردگارت با عاد چه کرد (۶) با عمارات ستون‌دار ارم (۷) که مانندش در شهرها ساخته نشده بود (۸) و با ثمود همانان که در دره تخته‌سنگ ها را می‏ بریدند (۹) و با فرعون صاحب خرگاه‌ها [و بناهای بلند] (۱۰)


همانان که در شهرها سر به طغیان برداشتند (۱۱) و در آن ها بسیار تبهکاری کردند (۱۲) [تا آنکه] پروردگارت بر سر آنان تازیانه عذاب را فرو نواخت (۱۳) زیرا پروردگار تو سخت در کمین است (۱۴) اما انسان هنگامی که پروردگارش وی را می‏ آزماید و عزیزش می‏ دارد و نعمت فراوان به او می‏ دهد، می‏ گوید پروردگارم مرا گرامی داشته است (۱۵)


بر پایه این داستان، شاه شداد به هشدارهای پیامبر قوم هود توجه نمی کرد و خداوند شهر را نابود کرده، همه آن را در ماسه و شن مدفون می کند، طوری که دیگر اثری از آن باقی نماند.



نکاتی که باید به آن ها توجه داشت:


در این بازی شیخ عرب مسلمان، روایتی تحریف شده از داستان قرآن را که بیشتر بر پایه باورهای یهودی است، تعریف می کند و در ادامه، این نتیجه گرفته می شود که نابودی شهر به دلیل عذاب الهی نبوده و عوامل طبیعی موجب مرگ مردم و نابودی شهر شده است.


توهین به صوت ملکوتی قرآن و ندای الله اکبر


جسارت به مقدسات اسلامی تنها به توهین های بصری محدود نمی شود و گاهی اوقات توهین های صوتی نیز در دستور کار هتاکان قرار می گیرد. به عنوان نمونه، می توان به بازی های LittleBigPlanet و Zack and Wiki اشاره کرد.


LittleBigPlanet



در اولین نسخه این بازی، در یکی از مراحل آن، تومانی دیاباته (Toumani Diabate) خواننده آفریقایی عرب زبان، اقدام به خواندن آیه 57 سوره عنکبوت به صورت آهنگین می کند. این در حالیست که خواندن آیات قرآن با ساز و به صورت آهنگین، عملی حرام و گناهی بزرگ محسوب می شود.


كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ۖ ثُمَّ إِلَيْنَا تُرْجَعُونَ
هر انسانی مرگ را می‌چشد، سپس شما را بسوی ما بازمی‌گردانند.


نکاتی که باید به آن ها توجه داشت:


قبح شکنی از قرآن و ترویج آهنگین خواندن آن.


Zack and Wiki



در این بازی کودکانه!! موجوداتی شبیه به انسان های بدوی (یا میمون های انسان نما) وجود دارند که انجام اموری را عهده دار هستند. زمانی که بازیکن موفق به حل معمایی می شود، این موجودات شروع به شادی کرده و می گویند: الله اکبر!


نکاتی که باید به آن ها توجه داشت:


قبح شکنی از ندای الله اکبر، نمایش مسلمانان به صورت انسان های بدوی (یا میمون های انسان نما).


توهین به کلمه الله


Guitar Hero III: Legends of Rock



در بازی Guitar Hero III: Legends of Rock کلمه الله به شکل اهانت آمیزی در زیر پای خواننده و نوازندگان نقش بسته است. اما نکته قابل توجه دیگر در مورد این بازی، وجود شیاطینی سم دار در میان نوازندگان است که با سم های خود روی کلمه الله قدم می زنند.


نکاتی که باید به آن ها توجه داشت:


قبح شکنی از کلمه الله و توهین به آن.


تخریب مسجد با خوک های درون آن!


Angry Birds 



در یکی از مراحل بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین (Angry Birds)، بازیکن باید به خوک هایی که درون مسجد پناه گرفته اند، حمله کند و آن ها را نابود سازد!


به سخره گرفتن جهنم!


Dante's Inferno



یکی دیگر از مصادیق توهین به مقدسات، به سخره گرفتن بهشت و جهنم است. در بازی Dante's Inferno که برداشتی از کتاب کفرآمیز دانته آلیگیری است، شخصیت دانته برای نجات روح معشوقه اش سفری به دوزخ، برزخ و بهشت آغاز می کند و در این راه با موجودات جهنمی درگیر می شود.


در این بازی جهنم مکانی مادی توصیف می شود و بازیکن با قرار گرفتن در نقش دانته باید با موجودات شرور جهنم که قصد نگهداری او در این مکان را دارند، درگیر شود و پس از نابودی آن ها!! راه خود را به سمت بهشت هموار کند.


نکاتی که باید به آن ها توجه داشت:


در این بازی، جهنم مکانی مادی نمایش داده می شود که می توان از آن گریخت و خود را به بهشت رساند. این نوع دیدگاه دقیقاً بر خلاف آموزه های اسلام و سایر کتب آسمانی است.


توهین به مقدسات شیعیان


علاوه بر توهین به مقدسات مسلمانان، اهانت به مقدسات شیعیان نیز از دیگر اقدامات کفار در بازی های رایانه ای به شمار می رود. در برخی از بازی ها به شکلی زیرکانه در لایه های پنهانی و گاه به صورت بی پرده و علنی به مقدسات شیعیان اهانت شده است.


به عنوان نمونه، می توان به بازی هایی چون قسمت اول Assassin’s Creed، بازی Undead Knights، نسخه های مختلف از بازی Prince of Persia: The Forgotten Sands و Saints Row: The Third اشاره کرد.


Assassin’s Creed



در این بازی شما در نقش یکی از قاتلین فرقه اسماعیلیه که قصد دارد با ترور برخی افراد سرشناس مسیحی و مسلمان از ادامه جنگ های صلیبی جلوگیری نماید، بازی می کنید. استفاده از نام حضرت علی (ع) در لوگوی پرچم این فرقه، تأکیدی بر شیعه بودن این گروه قاتل و خشن دارد.


نکاتی که باید به آن ها توجه داشت:


نسبت دادن القابی چون تروریست و خشن به شیعیان (گر چه افراد این فرقه در زمان روایت داستان از لحاظ تاریخی مرتد هستند)، نمایش خشونت رهبر این گروه (شیعه) و در نهایت خیانت وی.


Undead Knights



داستان بازی روایتگر ماجرای زندگی سه شوالیه برجسته عضو انجمنی به نام House of Blood است. در حالیکه به نظر می رسید اوضاع برای اعضای این انجمن به خوبی در حال سپری شدن بود و روزهای خوبی برای آن ها پیش بینی می شد، ناگهان اتفاق غیرمنتظره ای رخ داد.


در یکی از روزها، پادشاه کرک گلادیز (Kirk Gladys) به تحریک همسر ظالمش فاطمه (Fatima)، مبنی بر کشف اسنادی از خیانت اعضای انجمن House of Blood و احتمال شورش آن ها علیه پادشاه، دستور قتل همه اعضای انجمن را صادر می نماید...


نکاتی که باید به آن ها توجه داشت:


در حالیکه داستان مربوط به کشور اسکاندیناوی است، اما از زنی به نام فاطمه در آن یاد می شود که با وجود اینکه در میان مردم به فاطمه مقدس معروف شده، اما بسیار ظالم و خونریز است. در این بازی نام مقدس فاطمه مورد هجوه قرار می گیرد و در ادامه به شجره طیبه نیز اهانت می شود.


Saints Row: The Third



در مورد این بازی که به "دسته مقدس ها" معروف است، تنها توجه شما را به تعداد افراد این گروه به اصطلاح مقدس و جنسیت آن ها جلب می کنم.


Prince of Persia: The Forgotten Sands



در این سری از بازی ها، شاهزاده فارس از افرادی کمک می گیرد که توجه به اسامی آن ها قابل تأمل است. در نسخه مربوط به کنسول Wii این بازی، جنی به نام زهرا راهنمایی شاهزاده را به عهده دارد و در نسخه Xbox 360 و PS3 جنی به نام راضیه که از قضا نگهبان آب ها نیز هست! با پرنس همکاری می نماید.



در نسخه Prince of Persia 2008 هم از نام فاطمه زهرا بارها و بارها در لوگوی بازی استفاده شده است. در مورد علت استفاده از این نام در لوگوی بازی، در زمان تحلیل این بازی توضیح کامل ارائه خواهد شد.




- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:10 مهر 1391 - 21:54

نظر شما...
    • sina

      باو !!
      اول سلام !!
      یه چیزی الان که اینا رو دیدم فهمیدم قضیه چیه و از این جور حرفا ولی وقتی اینا رو بازی کردم نه متوجه این چیزا شدم نه رو من تاثیر گذاشت !!
      البته الان یه چند ماهی هست بازی رو گذاشتم کنار ولی خودمونیم
      عجب آدم نما هایی هستن این سازده های بازی !! am
    • محمد

      اول از همه لعنت خدا بر دشمنان دین و پیامبران و ائمه اطهار.
      دوم از همه هم وای بر ما مسلمانان که غفلت ما موجب این اتفاقات شده.
    • اتنا

      سپاس...
      از اینکه مارو اگاه کردید.استاد رائفی پور دراین باره چیزی گفتن؟اگه اینطوره میشه لطفا لینک دانلودشو برام میل کنید؟
    • فرشاد

      Saints Row: The Third
      در کل نفهمیدم چی گفتید.
      ولی من همه ی نسخه های این بازی رو کردم.
      گروه سنی هم +18 هست.
      در این بازی خشونت دیگه به آخرش رسیده.
      مشکل خاصی نداره ولی بیشتر به خود آمریکا توهین شده.
      کارگردان این بازی تا اونجایی که من یادمه توقیف شد.
      نسخه ی چهارمش هم امسال اومد.
      پیشنهاد میکنم یه نقد و بررسی کنید.
    • mitra

      کارتون فوق العاده بود.فقط باید این اطلاعات به نوجوونا و جوونای ما برسه.یعنی باید اطلاع رسانی بیشتر بشه و در کنارش بازی های ایرانی معتبر بیشتری ساخته بشه.
      ممنون
    • ezio

      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!
    • احمد

      نقل قول: محمد
      اول از همه لعنت خدا بر دشمنان دین و پیامبران و ائمه اطهار.
      دوم از همه هم وای بر ما مسلمانان که غفلت ما موجب این اتفاقات شده.

      سلام به همه...
      محمد جان داداش گلم.
      هدف اونا بی دین و لا قید کردن تمام مردم دنیاست.
      از طرفی میدونن که دین اسلام بهترین برنامه بندگی و عبودت و رفاقت با خداست، به همین دلیل اوناهم میخوان خدا رو از برنامه زنگی مردم دنیا(به هر شیوه ای و با هر ابزاری)حذف کنن و هم از افزایش تعداد مسلمون ا با ایجاد طرز فکر تو تمام مردم دنیا جلوگیری کنن. سرانشونم همه فراماسونن.
      تا میتونید با این مسائل مقابل کنید...
      علیه ش مشتی بجنگید
      مشتیااااا.....!
      یا علی مدد
    • pouya

      باید در مورد Assassin's creed بگم که الطیر جز فرقه اسماعیلیه بود و رشید الدین سنان هم که در بازی به عنوان المعلم معرفی شده استادش و نه نفری هم که الطیر ترور کرد همشون مسیحی بودن نه شیعه . چه طور ممکنه یه فرقه اسماعیلیه شیعه باشه ؟ در ضمن چرا به علامت مسیح روی لباس اون نه نفر توجه نکردید ؟ اون وقت اسم علی(ع) رو تو هرجا که بود پیدا کردید. کلی ویژگی خارق العاده این بازی داره رفتین سراغ عیب جویی ؟ در مورد Undead knights هم باید گفت اسم Fatima دلیلی بر فاطمه (س) بودن اون شخص نداره .
      به قول دوستمون ezio مگه نظیر این بازیا رو میتونیم بسازیم ؟؟ این ها همشون ضایعه ذهن منفی فکر تونه که نسبت به همه چیز بد بینه. درسته خیلی جاها به مقدسات توهیین میشه ولی باید تحقیق هم کرد که مطمئن شد .
    • ایرانی

      خدا لعنتشون کنه مخصو صا اون بازی انگری برز angry
    • احمد

      سلام.اگه میشه بازی "وارکرافت"رو هم مورد بررسی قرار بدین و تو سایتتون بزارید.من خیلی وقته دارم بازی میکنمش.میخوام ببینم کاره اشتباهی کردم یا نه:)اخه خیلی نکته های ریزی از شیطان پرستی داره.تحقیق کنید ببینید بازیش حرامه یا خیر.با تشکر
    • m.r.t

      این بازی ها که در موردشون صحبت کردید مثلا Assissans cread
      آیا بازی کردن شرعا مشکلی هم داره؟
    • m.r.t

      این بازی ها که در موردشون صحبت کردید مثلا Assissans cread
      آیا بازی کردن شرعا مشکلی هم داره؟
    • SHERLOCK

      نقل قول: ezio
      جنب

      برادر من 9 نماد فراماسونری است 9 عدد کمال و تماد 9ماسون اولیه است که هیرام را دوباره زنده کردند......
    • محمد مهراد

      واقعا من موندم اینا رو نگاه کردم باورم نمی شد این بازی اویل رو فامیلمون بازی می کرد هر چی بهش می گفتم بازی نکن در مسجد النبی توش بکار رفته انگار نه انگار میگه الکی میگی من که اینا رو دیدم دیگه این بازی ها رو نمی کنم:-\
    • حسین

      من میدونستم که بازی devil may cry شیطانیه ولی توش درب خدارو داره که به دنیای شیطانی میره اخه چرا
    • يك انسان

      نقل قول: ایرانی
      خدا لعنتشون کنه مخصو صا اون بازی انگری برز angry

      موافقم
    • مهدی عامری

      سلام به همه ی دوستان البته این چیزی که میگم نظر بنده است و شاید اشتباه باشه. من خیلی مستند و مطالب درباره ی شیطانپرستی دیدم و از کنار هم گذاشتن بعضی چیز ها به یک مورد وحشتناک در بازی وارکرافت رسیدم که بعضی از هیروهای این بازی که شکل حیوون و هیولا هستن در واقع منظور معصومین ما هستن و سازندگان این بازی با نسبت دادن این هیولا ها و حیوانات به معصومین ما جنایت بزرگی انجام دادن. من که چند سال هست دارم در مورد بازی های شیطانپرستی اطلاعات جمع اوری میکنم به این نتیجه رسیدم که تقریبا تمام بازی های رایانه ای درجه یک دنیا شیطانپرستیه. تعجبی هم نداره چون بیشتر بازی های درجه یک در اروپا و امریکا ساخته میشه اوناییم که میگن شینطانپزرتیه توی بازی های رایانه ای دروغه رو ول کنید بلانسبت یک خلی هستن برا خودشون
    • مراد گ

      دستتون درد نکنه. امیدوارم اصلا خسته نشید.
    • محمد

      نقل قول: m.r.t
      این بازی ها که در موردشون صحبت کردید مثلا Assissans cread
      آیا بازی کردن شرعا مشکلی هم داره؟

      اگه به مقدسات توهین بشه و بازی کردن ترویج این توهین باشه اشکال شرعی داره
    • جیم

      با سلام
      احتمالاً (استغفرالله) توهین به 5 تن آل عبا...
    • ffff

      Saints Row: The Thirdبازیه
      منظور از دسته مقدس ها همان فرشتگان الهی هستند که انها با تعداد و جنسیت دادن به مقدسات ما توهین کرده اند.
    • kj

      چه واقعی چه غیر واقعی ضد دین اسلام هست اگه غیرت داری ازش دفاع نکن
    • gamer

      [quote=pouya]باید در مورد Assassin's creed بگم که الطیر جز فرقه اسماعیلیه بود و رشید الدین سنان هم که در بازی به عنوان المعلم معرفی شده استادش و نه نفری هم که الطیر ترور کرد همشون مسیحی بودن نه شیعه . چه طور ممکنه یه فرقه اسماعیلیه شیعه باشه ؟
      سلام.باهاتون موافقم البته تو نسخه یک بازی.به نظر من نسخه یک مقدمه چینی بود برای معرفی شخصیت جدید.اگر نسخه دو رو بازی کرده باشید etzio داخل جنده خونه هست(مجبورم میفهمی .میگفتم خانه فحشا شاید منظورمو نمیگرفتین).یعنی تو اول بازی میشاشه به آرمان های الطیر.تبلیغ بی بندوباری.یا اتفاقی که برای انگشت قطع شدشون میوفته .( تو نسخه یک نماد دوری از شهوت بود در حالی که تو نسخه دو دیگه به لطف داوینچی نیازی به قطع کردن انگشت نبود)اینا فقط یه ذره از اهداف بازی بود.در اینکه سازنده بازی میتونه هر استفاده ای از اثر هنریش ببره شکی نیس.زحمت کشیده بالاخره.ب.assasin برگرفته از کلمه عربی حشاشین هستش به همون معنی تروریست.ویکی پدیا ببینی نوشته مخالف اسماعیلیان.کتاب خداوند الموت رو بخونی بیشتر با نکات بازی آشنا میشید.پیغمبر میگفت کفار تو کفرشون بیشتر از مسلمونا همت میکنن همینه.ه خاطر غلطهای نگارشی و خودم عفو کنید
    • hatan

      سلام.در مورد بازی uncharted 3
      دقت کرده باشین بازی تو سوریه و یمن و عربستان بودش.بازی قبل از جنگ سوریه و آشوبهای یمن درست شده بود.الان دقیقا یا به صورت کاملا تصادفی کاملا تصادفی تو این مناطق درگیری هستش.
      اونایی که uncharted بازی کردن بهتر میتونن بفهمن کار ناتان چی هستش.
    • hatan

      [quote=ezio]اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سلام.با اجازت فقط من یه نکته از بازی بگم که ببینی بازی ضد دین هستش.هر کی بازی نکرده باشه توهم میزنه که دوستمون راست میگه.اتزیو شخصیت اول داخل **** خونه هستش و همه خانومهای اونجا رابطه ی گرمی باهاش دارن انگار خیلی وقته همدیگه رو میشناسن.نه تنها اسلام حتی بنده خدا زیگموند فروید هم مخالف بی بندوباری بود.دراصل گروه حشاشین مرتد بودند.حالا اینا چطور میتونن ضد دین نباشند واقعا نمیتونم تشخیص بدم.خیلی سخته.البته باید قدردان زحمات بازیسازها بود زحمت کشیدند نوش جونشون.در ضمن جمع نبندید.شما نمیتونید دلیل نمیشه ایرانیها نتونند.از بس نمیتونی رو به خورد جهان سوم دادند کم مونده بچه تو قنداق هم بجای او وه او وه بگه نمیتونم .شما حتی زحمت اینکه در مورد بازی تحقیق کنی به خودت ندادی فقط مبهوت بازی شدی.هدف اونا هم این بوده شما در خودآگاه متوجه سو نیت بازی نشید.چقدر زر زدم
    • خرافات اسلام

      این بازی چه ربطی داره به توهین دین.. مسلمان ها از زامبی بدتره اعراب ها هستند خدای آدم خورها
    • س

      برادر من شما یه بارم اویل 5 بازی نکردی،تو عکس شما جیل شخصیت زن کنار کریس شخصیت مرده،در صورتی که تو اویل 5 شوا شخصیت زن آفریقایی کنار کریس هست ، من خودم بازی کردم بارها همچین کتابی رو زمین ندیدم و اصلا عکس شما اویل 5 نیست، ضمنا این عدد 313 خودش عدد فراماسونری نیست؟؟ :/
    • ناشناس

      من کار به اینا ندارم اگه راست میگین خودتون برین بازی بسازین
    • روح الله

      دیگه ایران گند زد ما هرچیزی میبینیم میگن شیطان پرستیه .چشم میبینیم میگن چشم شیطان پرستیه اخ یعتی چی اگه قراره همینجوری ادامه بدین این و اون بهتره الا همه چیز داغون شه بهتره angry laughing
    • محمد

      وقتی ما داخل فیلم هامون همش به امریکا و دیگر کشور ها میگیم تروریست و داخل تلویزیون همش درباره ادم کشی های ان ها حرف میزنیم معلومه اون ها هم همین کار را میکنن
    • بنده خداوند بزرگ

      سلام
      من یک کنسول ps4 خریدم ولی هنوز بازی نخریدم
      لطفا لیست اینجور بازی ها رو برام ایمیل کنید تا نخرم
    • علی رضا

      سلام .سخنانتون درست ولی کوبازی ایرانی خوب کو بازیو با بازی جواب بدید .موشک با موشک /وقتیم یه بازی می سازیم به حدی مسخرس که حد نداره /شما هم یه بازی بسازید ضد اینا /ولی متاسفانه کو /یه جانب و از رو وطن برستی تصمیم نگیرید.شما هم یه چیزی بسازید افکار اونارو نابود کنید
    • اسمال

      بدون این اخبار نمی دونستم
    • m

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      سلام
      اینو بخاطر این میگی که هیچ چیز درباره اینها نمیدونی برو خودت تحقیق کن شاید فهمیدی☺
    • یگانه

      چرا مطالب چرت میزارین
      مگه ما بازی نمیکنیم
      انگری برت اصلا این طوری نیس
    • روشنفکر

      نقل قول: یگانه
      چرا مطالب چرت میزارین
      مگه ما بازی نمیکنیم
      انگری برت اصلا این طوری نیس



      عزیزم شما به خودت فشار نیار.
    • مهمان Amin

      خسته نباشید خدمت تمامی دست اندر کاران سایت.ممنونم که مارو از بی راهه نجات دادید من واقعا نمیدونستم که انقدر ریزه کاری دارن پست فترت ها.خدارو شکر که زودتر فهمیدم لعنت خدا به همه کسایی که چنین بازی های مخربی میسازن بازم تشکر از سایت خوبتون خدانگهدار
    • علی ضیائی

      اجرکم عندالله
    • Melika

      ای وای من حدود شیش بار بازی devil may cry رو تا اخر بردم ولی متوجه اون در نشدم واقعا از اطلاعاتی که گذاشتیم ممنونم
    • حسین

      سلام علیکم ... با تشکر از مطلب آموزنده و روشنگر شما ... همین تازه خواستم برم بازی کنم که با مطلب شما مواجه شدم و نرفتم الحمدلله ... یک زمانی می گفتن پاسور حرامه چون آلت قماره و ... اما حالا حرمت پاسور باقی موند و محرمات و لهو و لعب رنگ و لعاب جدیدی گرفت / تشیخص این مسائل به عهده مکلف هست که چه بازی حرامه و چه بازی حلال و تکلیف علما هست و انذار و هشدار بدن / شرط رسیدن به سعادت گذشتن از نفس هست ، شرط بردن یک بازی گذشتن از " الله " «جلّ جلاله» هست ... اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم لا تتبعوا خطوات الشیاطین ... عده ای از گام های شیاطین پیروی میکنند و عده ای با شیطان هم گام هستند ... ان شاءالله ما جزو آن دسته نباشیم / خدمت چند دوست عزیزی که در چند پست نظرات دور از انصاف و تعقل دادند باید عرض کنم که برنامه ریزی ها در وادی اجرا آزموده میشن و بازی ها بالاخره باید از جایی شروع بشن و نقطه شروع ما هم با همین بازی های به ظاهر ساده است پس مبارزه در خلیج عدن که حاصل دسترنج خود ماست شرف داره به کال آف دیونی و بتلفید و ... بسیار ساده انگارانه است بخواهیم بازی هایی مثل اساسین کرید و ... رو به این سادگی بگذریم ... من تشکر میکنم از این وبسایت و مطالبش اما تحلیل و آنالیز بازی رو تنها در لایه های نمادین و سطحی انجام داد و لایه های دیگری هم بودند که بد نبود بررسی بشه ، مانند اهداف و دکترین و افق دید سازنده در قالب یک کالک در مقیاس بالا ... من عزّت بازی های ساده و روان ایرانی رو به ذلت بازی های رنگارنگ شیطانی ترجیح می دم ... ان شاءالله رهرو راه سیدالشهدا (ع) در همه زمینه ها باشیم و هیهات من الذّله را در جای جای زندگیمان پیاده کنیم .
    • mohamamd

      منم چند وقت پیش بازی unding رو تموم کردم چند تا از مرحله هاش که خیلی هم طولانیه قشنگ کلمه (الله ) و چند تا کلمه دیگه دیده مشیه که مکان های نفرین شده است و جالب تر هر جا که نفرین شده و شیطانیه شباهت 99% با مساجد داره یعنی قشنگ معماریش همونه و یک جاش هست که یک ممبر توی یک مکان شیطانی که شبیح مسجده گذاشته شده
    • مهمان بنده خدا

      متاسفانه امثال داعش در داخل کشور داریم که امیدوارم از لوث وجودشان مردم راحت بشوند به کمک مقامات کشور، تهرام میدان شهدا خ پیروزی خ زینتی افخم کوچه امیری پلاک ۴ و همچنین کوچه پروانه کوچه یزدانی پلاک ۱۰ ، پلاک ۴ افرادی هستند بنام علی و اقدس و دوستان دیگری نیز دارند که اقدام به ساحری و جادوگری میپردازند، کوچه ساسان نبش خ درودیان کابینت سازی حسین نوری، مهدی و مسعود، که منزل حسین نوری کوچه پروانه پلاک ۲ است، افرادی که گفتم تسخیر جن میکنند به این روش اقدام به قتل مردم میکنند که طبیعی بنظر برسد، با عث سکته مردم شوند، سرقت اطلاعات شخصی مردم و همچنین متاسفانه اطلاعات نظامی و دولتی هم میکنند، به مردم کشور رحم نمیکنند و مورد شکنجه قرار میدهند، همینطور آقای علیرضا شکوری به ادرسی که عرض کردم کوچه پروانه پلاک ۴ و همینطور کوچه پروانه کوچه ساسان منزل آقای هادیان، این رفقای ساحر امنیت مردم کشور را در خطر انداخته اند
    • ماریا

      ای کاش بازی سازای مطرح از این شگرد های کثیف استفاده نمی کردند.
    • پوریا

      توی رزدنت اویل 4 علاوه بر اسلام به مسیحیت هم کاملا توهین میشه .
    • مهمان رضا

      دراین نقدر وبرسی،دو بازی بدون مدرک وکاملاً متعصبانه نقد شدند،برای اثبات موضوعی باید دلایل ومدارک کافی داشت،بقیه بازی ها دلایل ومدارکش روشن،اما بازی ریزندنت اویل چهار،که گفتید درش مثل درمسجدالنبی بهتون بگم که اصلاً شبیه نیست،درمورد فرقه هم بگم که در داستان چیزی به اسم فرقه مذهبی وجود نداره ومیشه هرموضوعی به فرقه داد که به عنوان نمونه میشه فرقه شیطان پرستی بهش نسبت داد که در اصل این افراد مردم یک روستا هستن،من نمیگم این بازی مورد دار نیست،تو نمونه های بعدی این بازی مواردی مثل شلیک به قران دیده شده،اما برای اثبات موضوعی نیاز به مدارک ودلایل معتبر که کاملاً موضوع رو واضح وروشن کنه
      بازی اساسینز کرید هم کاری به مشکل بودن بقیه مواردش ندارم،ولی دلیل این که اون ارم میگید نوشته علی یعنی چی؟وخب که چی مبشه،مثلاًَ نماد گرایی همراه با موضع قابل تخریب نه بدون موضوع،تو این بازی روی دیوار نماد هرم وتک چشم بالای هم دیده شده،اما هیچ مفهومی نداره
      درمورد بازی پرنس پرشیا هم بگم که نقدتون کاملاً بدون مدرک ودلیل که این خیلی بد وضد عقل ومنطق،واما نقد بازی های دیگه قابل تامل وبابتشون ازشما متشکرم
    • مهمان امیر

      میدونید ، وقتی دیدم اینا رو یه لحظه احساس کردم دور و برم تاریک شد.
      لعنت خدا بر این ها که این همه فشار به ما ایرانی ها وارد میکنن.
      بله بعضی از دوستان گفته بودن که خرافه هست و ... .
      ممکنه بعضی از نقد های شما در مورد بازی ها اشتباه بوده باشه اما همه همه که اشتباه نبوده!
      دست کم نصف اینا که نقد کردین درسته.
      .
      .
      .
      حیف!
    • A.B

      خیلی ممنون از مطلب
      کسایی هم که میگند همش الکیه و از این چرت و پرتا یا کورند یا خودشونو زدند به کوری.
      من که ترجیح میدم بازی نکنم چون این بازی ها آدمو ساعت ها از زندگی میندازه و هم باعث خورد شدن اعصاب میشه.
    • A.B

      نقل قول: روشنفکر
      نقل قول: یگانه
      چرا مطالب چرت میزارین
      مگه ما بازی نمیکنیم
      انگری برت اصلا این طوری نیس



      عزیزم شما به خودت فشار نیار.

      شما اول املای درست انگری برد رو یاد بگر بعد نظر بده
      بعدشم اگه انگری برد این شکلی نیست پس حتما اون عکسه فتوشاپه نه؟
    • A.B

      نقل قول: محمد
      وقتی ما داخل فیلم هامون همش به امریکا و دیگر کشور ها میگیم تروریست و داخل تلویزیون همش درباره ادم کشی های ان ها حرف میزنیم معلومه اون ها هم همین کار را میکنن

      حرف های ما به خاطر کار های اوناست نه کار های اونا به خاطر حرف های ما.
    • محمد

      عالی بود.مارو تاحدی از نقشه های غرب اگاه کردین.ماباید باساخته های خودمون مطالب صحیح رودر جامعه ترویج بدیم.
    • ااااا

      ممنون خدا از شما راضی باشه
    • ااااا

      ممنون خدا ازتون راضی باشه
    • محمد علی

      سلام و خسته نباشید خدمت شما
      اگه بتونین یه وقتی بزارین و درباره بازی metal soldiers یه روشنگری بکنین خیلی خوب میشه
      چون یه اندروید کم‌ حجمه و جذابه که و داره سریع مطرح میشه
      این بازی که کمترین مشکل آن تقویت روحیه ترور و خشونت در بچه هاست خیلی ظواهر ضد اسلامی و ضد ایرانی در آن به کار رفته است که اگر امکان ارسا تصویر بود برایتان با تصویر توضیح میدادم
      ۱.نقش اول بازی فردی است در هیبت یک داعشی اروپایی با سبیل تراشیده شده و ریش نسبتا بلند
      ۲.فضای بازی تماما مکانهای مذهبی و مساجد و شهر های مسلمان نشین است
      ۳.اهدافی که فرد تروریست باید از بین ببرد:
      اول:
      اشیاء پرنده ای که در ابتدا مشکلی ندارد ولی کمی که بازی پیش می رود نقش پرچم جمهوری اسلامی روی این اشیا پدیدار می شود
      دوم:
      مدافعانی که ظاهری بسیار شبیه به مدافعان حرم دارند با سربند قرمز رنگی بر روی کلاه شان
      سوم: مدافعانی که بسیار شبیه رزمندگان جنگ تحمیلی دارند و حتی روی کلاه خود چفیه بسته اند و...
      امیدوارم نگذارید با انتشار این بازی مخرب تصویر بدی از مقدسات و مدافعان جان برکف اسلام در ضمیر ناخودآگاه کودکانمان شکل بگیرد
    • منتقد

      کلا حالتون خوش نیس عرضه داری خودتون یه بازی بسازین ملت بشین پاش نه چرت پرت درس کنین
      و بگردین دنبال نشونه هایی که فقط به ذهن مریض شیطان پرستتون شیطان پرستی میان
    • مهمان امیر

      راستی میدانستید اساسینها تو هر کشوری میرن داعش به اونجا حمله کرده یعنی اساسینها در اصل داعش هستن اگه باور ندارین برین تو اینترنت سرچ کنید
    • einolla

      نقل قول: مهمان امیر
      میدونید ، وقتی دیدم اینا رو یه لحظه احساس کردم دور و برم تاریک شد.
      لعنت خدا بر این ها که این همه فشار به ما ایرانی ها وارد میکنن.
      بله بعضی از دوستان گفته بودن که خرافه هست و ... .
      ممکنه بعضی از نقد های شما در مورد بازی ها اشتباه بوده باشه اما همه همه که اشتباه نبوده!
      دست کم نصف اینا که نقد کردین درسته.
      .
      .
      .
      حیف!

      اینا فقط به ایرانیا توهین نکردن بلکه به تملم مسلمان جهان توهین کردند
    • پارسا

      نقل قول: محمد
      اول از همه لعنت خدا بر دشمنان دین و پیامبران و ائمه اطهار.
      دوم از همه هم وای بر ما مسلمانان که غفلت ما موجب این اتفاقات شده.



      اول لعنت همه اون کفاری که به تو توهین نکردن بر تو
      دوم تا کسی به تو توهین نکرده است ما باید شعور اینرا داشته باشیم تا بو او توهین نکنیم
    • مهمان رضا

      ازماست که برماست
      غیرتتون کجارفته شمایی که ادعات میشه یه مثقال غیرت تو وجودت نیست که از دین ملتت مادر خواهرت دفاع کنی
      بعد میگن چرا ایمانمون رفته رفته سستر میشه
    • مهمان سجاد

      حالتون خوش نیس به قرآن
    • ثنا

      واقعا ممنونم که اگاهمون کردین وبرای خودمون متاسفم که این همه خنجر از پشت رو میبینیم و باز هم به این دشمنامون اعتماد میکنیم
    • حسین

      من در تمام بازی های کال اف دیوتی mw1234این رو دیدم لطفا ای بازی هارو نکنید اگر بازی های دیگر هم میشناسید بگید
    • یه انسان

      بدبختی اخه ما یه بازی ساز خوبم نداریم همش بازی های مسخره میسازن لطفا ای بازی سازان یه بازی درست حسابی بسازید که ما نریم دنبال این بازی هایی که توشون به اسلام توهین میکنن من اصلا خبر نداششتم که تو بازی ها همچین چزایی هم هست!!!!!!!!!! باتشکر
    • ARSHIA

      وقتی کسی یا شرکتی بازی میسازه دلیلی نداره که آیا این بازی شیطانیه یا نه و اصلا ربطی به توهین به اسلام و مقدسات نداره. آگه بازی assassins creed شیطانی بود پس چرا ما میریم بازی بخریم نسخه اورجینالش همه جا هست. و یه نکته ی دیگه اینه که ما نمیتونیم چنین بازی های کامپیوتری رو بسازیم بعد میایم ایراد میگیریم.
    • ادم

      نقل قول: ARSHIA
      وقتی کسی یا شرکتی بازی میسازه دلیلی نداره که آیا این بازی شیطانیه یا نه و اصلا ربطی به توهین به اسلام و مقدسات نداره. آگه بازی assassins creed شیطانی بود پس چرا ما میریم بازی بخریم نسخه اورجینالش همه جا هست. و یه نکته ی دیگه اینه که ما نمیتونیم چنین بازی های کامپیوتری رو بسازیم بعد میایم ایراد میگیریم.

      اگه باورت نمیشه باشه ولی به غیر از اساسینز کلی بازی دیگه هم هست که میتونی بازی کنی موضوع اینکه اورجینالش هم هست بله ولی متاسفانه خیلیی ها بی خبر اند
    • ادم

      نقل قول: ادم
      نقل قول: ARSHIA
      وقتی کسی یا شرکتی بازی میسازه دلیلی نداره که آیا این بازی شیطانیه یا نه و اصلا ربطی به توهین به اسلام و مقدسات نداره. آگه بازی assassins creed شیطانی بود پس چرا ما میریم بازی بخریم نسخه اورجینالش همه جا هست. و یه نکته ی دیگه اینه که ما نمیتونیم چنین بازی های کامپیوتری رو بسازیم بعد میایم ایراد میگیریم.

      اگه باورت نمیشه باشه ولی به غیر از اساسینز کلی بازی دیگه هم هست که میتونی بازی کنی موضوع اینکه اورجینالش هم هست بله ولی متاسفانه خیلیی ها بی خبر اند

      این بازیی هایی که میسازن اصلا خودشون هم بازی نمی کنند انها میخوان اسلام و مقدسات را تخریب کنند به همچین چیزی میگن جنگ نرم دلیل اینکه نظارتی به این بازی ها نمیشه نمیدونم چرا؟؟
    • محمد

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      اگه اینطوره پس چرا روحانیون رو میکشه؟و در ضمن اسم علی همه جا دیده میشه و از حضرت علی(ع)به انواع یه قاتل استفاده کردن
    • ARSHIA .PC.G

      لعنت به هر چی آدم که این چرندیاتو گفته م
    • مهمان سارا

      این بازی ها روی آدم تاثیری نمیذاره تا حالا کسی با این بازیا کافر نشده میتونیم بازی کنیم و به این علائم توجه نکنیم این فقط نظر من بود
    • مهمان سارا

      حیف این بازیا که گند زدن بهشون آخه این علامتا رو بکار نمی بردین مرض میگرفتین؟؟؟؟؟؟؟دیگه دو تا بازیم شیطانی شده گر چه بیشتر حرفایی که پشت سر بعضی بازیا در میاد چرنده و اتفاقی بوده مثلا میگن دستکش و رنگ آبی به معنای شیطان پرستیه این دیگه ته مزخرف به حتی به تام و جری گیر میدن بابا جمع کنین این بساتو شمام شورشو در آوردین
    • Darkness

      این بساط چیه راه انداختین
      تا ی چی میبینین جوتون میگیره اینا شیطان پرستین

      همشم گیر دادین ب بازیای کپکام
      بجای اینچیزا یکم یاد بگیرین مثل وحشیا رفتار نکنین و الکی شایعه درست نکنین
    • سیتا

      نقل قول: مهدی عامری
      سلام به همه ی دوستان البته این چیزی که میگم نظر بنده است و شاید اشتباه باشه. من خیلی مستند و مطالب درباره ی شیطانپرستی دیدم و از کنار هم گذاشتن بعضی چیز ها به یک مورد وحشتناک در بازی وارکرافت رسیدم که بعضی از هیروهای این بازی که شکل حیوون و هیولا هستن در واقع منظور معصومین ما هستن و سازندگان این بازی با نسبت دادن این هیولا ها و حیوانات به معصومین ما جنایت بزرگی انجام دادن. من که چند سال هست دارم در مورد بازی های شیطانپرستی اطلاعات جمع اوری میکنم به این نتیجه رسیدم که تقریبا تمام بازی های رایانه ای درجه یک دنیا شیطانپرستیه. تعجبی هم نداره چون بیشتر بازی های درجه یک در اروپا و امریکا ساخته میشه اوناییم که میگن شینطانپزرتیه توی بازی های رایانه ای دروغه رو ول کنید بلانسبت یک خلی هستن برا خودشون

      بله کاملا باهات موافق هستم حتا تازگیا بازیه بتلفیلد 3 که کاملا به مسلمونا و ایرانیا حمله میکنند حتا من دیدم که امریکایی ها واروپایی ها باهم متحد میشن و ایران حتا داخل تهران حمله میکنند خدا ایشالاه ذلیلشون کنه
    • سیتا

      نقل قول: A.B
      نقل قول: محمد
      وقتی ما داخل فیلم هامون همش به امریکا و دیگر کشور ها میگیم تروریست و داخل تلویزیون همش درباره ادم کشی های ان ها حرف میزنیم معلومه اون ها هم همین کار را میکنن

      حرف های ما به خاطر کار های اوناست نه کار های اونا به خاطر حرف های ما.

      خب برادر من ما همینکارارو میکنیم که درباره ما و اسلام بازی میسازند والبته اگه اونا هم شعور داشتن درباره ما بازی نمیساختند ولی بیشتر این بدبختیا تخصیر خود ما هست
    • حسن

      لعنت به سازنده این بازیا که اجازه توهین به اسلام و شیعه رو به خودشون میدن
    • M.M

      ۹۹درصد این حرف ها واقعی است و
      روش تحقیقات زیادی شده
      من یه بچه هستم که سه ساله به طور جدی دارم تحقیق میکنم و به دست آور دن این مطالب کار خیلی خیلی سختی نیست که کسی انجام نده و بگن دروغه
    • Asieh Hadad

      نقل قول: حسن
      لعنت به سازنده این بازیا که اجازه توهین به اسلام و شیعه رو به خودشون میدن
    • مهمان امیر

      جم کنین بند و بساطتونو
      اونا مارو غارت نکنن شماکه دارین غارت میکنین.
      غارتگرها از ورود غارتگرهای دیگر ممانعت می نمایند!!!!
    • یوسف سلیمان زاده

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      تو خوبی
      اصلا تو سازنده بازی
    • Saymyname

      سازنده ها برای ساختن بازی زحمت کشیدن و هر محتوایی هم بخوان میتونن داخل بازیشون قرار بدن
      گیمر جماعت هم خام این حرفا نمیشه که بازی هایی مثل AC و RE و DMC رو ول کنه و بره اشغالای ایرانی رو بازی کنه
    • Armin

      ببین9نیست بش میگه نفر دهمم وحود داره
    • mm

      سلام
      همه چیز هایی که درباره assassin/creedگذاشتن چرته به غیر از شاخی که روی ساختمان است که توی بازی اساسین ریولیشنه
    • girl gamer

      همه شون خیلی بد جور فراماسونی اند (مخصوصا اون بازی های احمقی که خدا و اسلام رو مسخره میکنند)
    • girl gamer

      نقل قول: ایرانی
      خدا لعنتشون کنه مخصو صا اون بازی انگری برز angry

      خاک بر سر اون بازی Prince of Persia: The Forgotten Sands
    • مهمان علی

      نقل قول: یگانه
      چرا مطالب چرت میزارین
      مگه ما بازی نمیکنیم
      انگری برت اصلا این طوری نیس


      باشه توبرو بازی کن بعد بگو ایران چرا اینطوریه چرا اون طوریه متاسفم برای بعضی از ایرانیا
    • مهمان علی

      سلام

      مطالب شما درسته

      اینم اضافه کنم که :
      من بازی پرنس اف پرشیا ۳ رو نسخه پلی استیشن ۲ رو بازی کردم
      که توی زیر زمین فاظلآب روی دیوار ها آیات قرآن نوشته شده بود


      حالا هم اگه خواستید مورد بررسیدگی قرار بدید
    • CODY ;) c o d e r m a n

      نقل قول: مهمان علی
      سلام

      مطالب شما درسته

      اینم اضافه کنم که :
      من بازی پرنس اف پرشیا ۳ رو نسخه پلی استیشن ۲ رو بازی کردم
      که توی زیر زمین فاظلآب روی دیوار ها آیات قرآن نوشته شده بود


      حالا هم اگه خواستید مورد بررسیدگی قرار بدید


      بنظرم این موراد در حد زیادی تأثیری نداره بر ذهن بازیکن. اگر قصد داشتن کاری کنن که تأثیر داشته باشه به نحوی دیگر نشون میدادن

      اینجور سایت ها واقعاً....
      هیچ ولش کن
    • REL

      من جزو مخالفان سری resident evil هستم اما این سری جزو معدود بازیایین که شیطان پرستی نیستن و هر چیزی که دربارش میگن چرندیاته
      در مسجد النبی فقط میتونه شبیه باشه یا اینکه از دیزاینش خوششون اومده و استفاده کردن تو بازی که یه چیز طبیعیه چون خیلی چیزا رو تو بازیا تقلید میکنن اما این چون در مسجده حتما مخالف اسلامه ؟
      این سری چیزی درباره شیطان پرستی نداره در نتیجه نمیتونه چیزی مخالف اسلام داشته باشه اصن بازیش ربطی به ادیان نداره و داستانش هم راز الوده
      اون کتابی هم که رو زمینه 100 صفحه نمیشه اونوقت چجوری میتونه قران باشه ؟
      از همه مهمتر تو عمرم عمچین قرانی با این طرح جلد ندیدم
    • scorpion

      بسه دیگه جمع کنین هی شلوغش می کنین اعتقادی که قراره با چهار تا نماد زیر سوال بره به درد لای جرز میخوره تازه آدم این نشونه ها روندونه خیلی هم بهتره مگه کسی که ac بازی کرده الان ضد دین شده؟اینجوریه اگه فیفا بازی کنیم هم باید فوتبالیست بشیم اگه راست میگین خودتون بازی بسازین تا من نرم بخرم
      در ضمن یکی از دوستان گفت خودشون (خارجیا) بازی نمیکنن اگه یه سری به یوتیوب بزنین میبینین چقد آدم داره از بازیایی که میگین شیطان پرستی استریم میکنه و ویدیو ضبط میکنه بعد بیایین بگین شیطان پرستی یوتیوب هم تو ایران فیلتره و کمتر کسی میره اونجا پس اونا ازونجا میخوان مارو ضد دین کنن؟؟
      پ.ن: راستی اون مورد little big planet و zack and wiki رو حذف کردن و اینکه گفتید آهنگین خودندن قرآن رو رواج میده مخاطب از کجا میدونه که اون داره قرآن میخونه !!! بعدشم مگه با گوش کردنش آدم تحریک میشه که بره قرآن رو آهنگین بخونه؟؟؟!!
    • مهمان امیر

      اینارو گفتی من تازه بیبشتر راغب شدم برم بازی کنم اینارو مخصوصا بازی اولی که معرفی کردی دمت گرم :)
    • Omid_ip

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      دمت گرم خدایی خیلی خوشم اومد
    • محمد

      نقل قول: محمد
      اول از همه لعنت خدا بر دشمنان دین و پیامبران و ائمه اطهار.
      دوم از همه هم وای بر ما مسلمانان که غفلت ما موجب این اتفاقات شده.
      وای برما
    • مهمان جواد

      نقل قول: Omid_ip
      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      دمت گرم خدایی خیلی خوشم اومد

      سلام فرزندم
      دوستان ایرانی میتونن یه همچین بازی های بسازن اگه شما فقط دنبال بازی خارجی نباشی
      بعدشم شما بگو گیم مغزه قوی و هوشمند منه ایرانیو پوک کرده نمی خوام گوش بدم چی میگید
      ok
      بعدشم نگفتیم گیم نزن که
      فقط میگیم بفهم اون بازی داره باهات چی میکنه
    • PixelPixel

      والا اينطور كه شما گفتين من بيشتر ترغيب شدم كه بازيشون كنم مخصوصا Dante's Inferno
      خداوكيلى چه بازى قشنگى بود دمتون گرم ;)
      باو بس كنين ديگه هرچى ميبينين ميگين شيطان پرستى!!!
      بز ميبينين ميگين شيطان پرستى!!!چشم ميبينين ميگين شيطان پرستى!!! نظر منو ميبينين ميگين شيطان پرستى!!!
      آقا ما اصن ميخوايم بريم جهنم شما چيكار دارين!!! تلگرامم كه خدا رو فيلتر شد منبع فساد و فحشا بود جوانان كشورمون داشتن به انحراف كشيده ميشدن ;)
    • Yoshi

      ينى درون مغز كسى كه اينو نوشته چى ميگذره?
      آقا جمع كنين همه دارن بهتون ميخندن اين چه وضعشه
      حالا چون اسم فاطمه اومده دليل نميشه كه حتما فاطمه(س) باشه!!!
      بسه ديگه باو بسههههه!!!
      اگه رأست ميگين خودتون بازى بسازين الكى نياين راجب بازياى خارجى چرت و پرت بگين!!!
      من خودم assassin's creed رو پنج بار تموم كردم كافر و شيطان پرستم نشدم!!!
      ينى واقعا خرم ميفهمه تأثيرى نداره ولى اينا نميفهمن!!!!
    • Dragon Age

      نقل قول: PixelPixel
      والا اينطور كه شما گفتين من بيشتر ترغيب شدم كه بازيشون كنم مخصوصا Dante's Inferno
      خداوكيلى چه بازى قشنگى بود دمتون گرم ;)
      باو بس كنين ديگه هرچى ميبينين ميگين شيطان پرستى!!!
      بز ميبينين ميگين شيطان پرستى!!!چشم ميبينين ميگين شيطان پرستى!!! نظر منو ميبينين ميگين شيطان پرستى!!!
      آقا ما اصن ميخوايم بريم جهنم شما چيكار دارين!!! تلگرامم كه خدا رو فيلتر شد منبع فساد و فحشا بود جوانان كشورمون داشتن به انحراف كشيده ميشدن ;)


      لايك دارى لايييك
    • مهمان Mahdi

      آخه كى اين چرندياتو باور ميكنه...
      ديگه شورشو در اوردين...
      شما اصلا راجب بازى و بازيسازى هيچى نميدونى پس چى ميگى؟؟؟
      همون resident evil 4 كه شما ميگين شيطان پرستى مطمئن باشيد ١٥ سال ديگه هم نميتونيد نمونشو درست كنين...
      ينى خود شركت كپكام(سازنده re4) اينو ببينه سكته ميكنه /:
      داستان بازى ac هم نزديك ٨٠٠ سال يا كمتر يا بيشتر بعد از حضرت على (ع) اتفاق ميفته اونوقت چجورى داره على(ع) و شيعيان رو قاتل نشون ميده؟؟؟؟
      همه اينا به كنار تو بازى undead knights چون اسم فاطمه (س) اومده دليل نميشه كه توهين كنه ...
    • مهمان الیاس

      نقل قول: روح الله
      دیگه ایران گند زد ما هرچیزی میبینیم میگن شیطان پرستیه .چشم میبینیم میگن چشم شیطان پرستیه اخ یعتی چی اگه قراره همینجوری ادامه بدین این و اون بهتره الا همه چیز داغون شه بهتره angry laughing

      والا شما ها به جای اینکه از این بازی ها حمایت نکنین برای سرگرم شدن خودتون یه کاری باید انجام بدین اگه نظر من رو میخواین به جای اینکه این بازی های چرند رو بکنین برین کتابی قرانی درسی بخونین تا لا اقل پیش خدا شرمنده نشین
    • مهمان الیاس

      سلام به نظر من خدا لعنت کنه اون ادم هایی که این بازی رو میکنند و برا این که ساعتشون بگزره در مخالف دین خودشون قرار میگیرن بنده خودم کلش بازی میکردم وتهمت اتش زدن قران بهم خورد چرا وقتی خودمون تو کشور اسلامی زندگی میکنیم هر بازی که اون خارجیای بی پدر مادر درست میکنن رو بازی کنیم به جای اون برید پارک ورزش کنین خیلی از کار ها که از بازی بهتره ازما گفتن بود یاعلی
    • اميرمهدى

      نقل قول: مهمان الیاس
      سلام به نظر من خدا لعنت کنه اون ادم هایی که این بازی رو میکنند و برا این که ساعتشون بگزره در مخالف دین خودشون قرار میگیرن بنده خودم کلش بازی میکردم وتهمت اتش زدن قران بهم خورد چرا وقتی خودمون تو کشور اسلامی زندگی میکنیم هر بازی که اون خارجیای بی پدر مادر درست میکنن رو بازی کنیم به جای اون برید پارک ورزش کنین خیلی از کار ها که از بازی بهتره ازما گفتن بود یاعلی

      ساكت شو تو و امثال شما اين كشورو به .... دادين
      ميخواين حداقل سرگرمى هم از ما بگيرين؟؟؟؟
      ينى واقعا براى تو و كسايى كه مثل تو فكر ميكنن متاسفم
      كسى كه با دين و ايمان باشه و اينو بازى كنه مطمئن باش تاثيرى روش نميزاره
      اصن چرا يه آدم با دين و ايمان؟؟؟؟ بدين همينارو يه آدم معمولا بازى كنه فرقى هم براش نداره
      بعدشم شماها اصن ميتونين همين بازيارو بسازين ميايين حرف ميزنين؟؟؟
      برى صفحه اول همين افشاگرى بازى هاى ويديويى يه مطلب راجب بازى فالوات شلتر هست
      مطمئن باشين پنجاه سال ديگه هم نميتونين يه بازى مثل فالوات بسازين
      چيزى كه براى من خيلى تو مقاله فالوات عجيب بود اين بود كه نويسنده آمار افزايش تعداد بچه هاى نامشروع رو گزارش داده بود كه مثلا بگه اين بازى رو مردم تاثير گذاشته /:
      يه چيز ديگه: وقتى شما تو تلويزيون و روزنامه و ... همش از آدم كشى آمريكا و خشونت عليه سرخ پوستان و فلان و بهمان حرف ميزنين معلومه كه ميان عليه ما بازى و فيلم و.... ميسازن !!!!!
      اميدوارم كه قانع شده باشى
    • حسن

      شما مغز ندارین نمیتونین بازی کنین میرین بازی های غرب مسخره میکنید برید پی کارتون
    • [quote=gamer][quote=pouya]باید در مورد Assassin's creed بگم که الطیر جز فرقه اسماعیلیه بود و رشید الدین سنان هم که در بازی به عنوان المعلم معرفی شده استادش و نه نفری هم که الطیر ترور کرد همشون مسیحی بودن نه شیعه . چه طور ممکنه یه فرقه اسماعیلیه شیعه باشه ؟
      سلام.باهاتون موافقم البته تو نسخه یک بازی.به نظر من نسخه یک مقدمه چینی بود برای معرفی شخصیت جدید.اگر نسخه دو رو بازی کرده باشید etzio داخل جنده خونه هست(مجبورم میفهمی .میگفتم خانه فحشا شاید منظورمو نمیگرفتین).یعنی تو اول بازی میشاشه به آرمان های الطیر.تبلیغ بی بندوباری.یا اتفاقی که برای انگشت قطع شدشون میوفته .( تو نسخه یک نماد دوری از شهوت بود در حالی که تو نسخه دو دیگه به لطف داوینچی نیازی به قطع کردن انگشت نبود)اینا فقط یه ذره از اهداف بازی بود.در اینکه سازنده بازی میتونه هر استفاده ای از اثر هنریش ببره شکی نیس.زحمت کشیده بالاخره.ب.assasin برگرفته از کلمه عربی حشاشین هستش به همون معنی تروریست.ویکی پدیا ببینی نوشته مخالف اسماعیلیان.کتاب خداوند الموت رو بخونی بیشتر با نکات بازی آشنا میشید.پیغمبر میگفت کفار تو کفرشون بیشتر از مسلمونا همت میکنن همینه.ه خاطر غلطهای نگارشی و خودم عفو کنید[/quote]
      هر چی هیچی نگفتم دیگه بسه...یه مش بیکار با ذهن مریض ریختید دوره هم هر چی دلتون میخواد میبافید ب هم... هر چرت و پرتی ک گفتید کاری ندارم ولی بهتون اجازه نمیدم به حشاشین توهین کنید. تو که هیچی نمیدونی چی میگی اخه؟ حشاشین عرب بودن؟ توف ب این زندگی ک دار و نداره مونو نسبت دادن به عربا. فرمانده حشاشین حسن صباح و پایگاهشون هم قلعه الموت داخل شهر قزوین بود. تو رو خدا بس کنید. حشاشین پدره مغول ها رو در آورده بودن...اگه تعدادشون کم نبود حتی میتونستن مقابله کنن با مغول ها ولی حیف تو محاصره بودن...اونا هر 1 نفره شون حکم یه لشکر داشت. تنهایی میرفتن تو یه قلعه و فرماندشو میکشتن و تا فرداش هیچکی نمیفهمید...تو جای جای بازی اساسینز کرید گفته شده که زاده ذهن نویسنده های خلاق یوبیسافته نه رویدادهای واقعی...این بازی حتی نزدیک به حقیقتم نیست چون اصن تو آمریکا نبودن حشاشین. اتزیو التیر کانر ادوارد اینا هیچکدوم شخصیت های واقعی نیستن... قسم خورده بودم تو زندگیم همرو ببخشم ولی شمایی ک دین خدا رو با ذهنای مریضتون انقدر بد نشون میدید رو نمیبخشم. البته قبول دارم توی بعضی بازی ها به مسلمون ها توهین بشه و ما هم میتونیم اعتراضمون رو انتقال بدیم...ولی 80 درصد اینایی ک شما و بقیه ی سایت ها زدید چرته و پرته. از امروز شروع میکنم و تو هر سایتی چرت نوشتن نظر میدم انقدر جوابتونو میدم ک بالاخره ب خودتون بیاید. اگه یه بازی شیطان پرستی نداشته باشه هم ذهن شما انقد مریضه ک از یه جا در بیارید یه چیزه شیطان پرستی. اگه نظرمو نذاری هم چیزی از من کم نمیشه...مهم اینه ک خودت میبینیش.
    • نقل قول: مهمان الیاس
      نقل قول: روح الله
      دیگه ایران گند زد ما هرچیزی میبینیم میگن شیطان پرستیه .چشم میبینیم میگن چشم شیطان پرستیه اخ یعتی چی اگه قراره همینجوری ادامه بدین این و اون بهتره الا همه چیز داغون شه بهتره angry laughing

      والا شما ها به جای اینکه از این بازی ها حمایت نکنین برای سرگرم شدن خودتون یه کاری باید انجام بدین اگه نظر من رو میخواین به جای اینکه این بازی های چرند رو بکنین برین کتابی قرانی درسی بخونین تا لا اقل پیش خدا شرمنده نشین

      کسی پیش خدا شرمندس ک دینشو اینجوری نشون میده...خیالت راحت ما هم قرانمونو خوندیم ک اومدیم اینجا و داریم از دینمون دفاع میکنیم...دین ما دین املا نیس...ناموصا جایی نگید مسلمونید آدم خجالت میکشه بگه دینش با ماله شما یکیه.
    • مشتی

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      در جواب تو گاگوله برادر.اول خودت فهمیدی چی گفتی؟!دوم از اول تا اخر چرت گفتی!سوم اصلا ندیدی نویسنده چی گفت!چهارم خودتو زدی به خواب نمیخای بیدار شی!پنجم مرغ همسایه واست غازه!ششم تو اصلا مغزت کشش نمیده که این چیزارو بفهمی!هفتم بنظر من تو ************************ اصل اسب هستی
    • توهم توطئه

      نقل قول: sina
      باو !!
      اول سلام !!
      یه چیزی الان که اینا رو دیدم فهمیدم قضیه چیه و از این جور حرفا ولی وقتی اینا رو بازی کردم نه متوجه این چیزا شدم نه رو من تاثیر گذاشت !!
      البته الان یه چند ماهی هست بازی رو گذاشتم کنار ولی خودمونیم
      عجب آدم نما هایی هستن این سازده های بازی !! :am:

      خخخخخخخخخخخ فقط اون قسمت اعتراضات مردمی به بازی Dante's Inferno
      اگر میتونید شماهم بسازید و دشمنان خیالی تان رو نابود کنید!!!
    • ARVINGHP

      من موندم فاز ایرانیا چیه همین کم مونده برن رو لوگوی شرکت EA بگن شیطان پرستیه
    • محمد

      این ریز بینیتون مینو کشته من که اصلا دقت نمیکنم به بازی...... خدا خیرتون بده مردم رو ارشاد میکنید....... نمونه واقعی امربه معروف ونهی از منکر
    • ذاکر

      نقل قول: Omid_ip
      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      دمت گرم خدایی خیلی خوشم اومد

      در مورد اساسین کرید باید بگم درسته از روی واقعیته ولی همیشه واقعیت هارو هم با یکم تغییر به مردم نشان میدن و اگه این تغییر توسط غرب باشه حتما ضد اسلام خواهد بود
    • Gamer10

      سلام من یک گیمر سیزده ساله هستم خواستم بگم که خوب حالا این بازیا شیطانیه بازی کنیم چی میشه؟ کافر میشیم؟ مثلا عناوینی مانند اساسینز خوب یه بازی بگید مسه این بریم بازی کنیم عرضه داریز؟ خودتون بسازید این همه بازی ساختن تو ایران یه گیمرم به سمتشون نمیره مثلا بازیه عملیات انهدام که 122میلیون خرجش شد اخرم کسی نخرید خوب من اینو میخوام بگم هیچکس نمیخره سازنده ی محترم اینطوری گیم به دل پلیر نمیچسبه خوب بحثو عوض نکنم یه سوال من چه بازی در سبک اساسینز کرید پیدا کنم بازی کنم ؟ اگر جوابت اینه که اصلا بازی نکن اصلا منطقی نیست. فقط عرضه دارید وبلاگ بسازید؟ پیشنهادم اینه ببینید بازی های معروف کدامند پیدا کنید و عناوینی و امثال اونا بسازید تا گیمرا سمتش نرن و اینجا نیاید بگید فلان گیمو بازی نکنید و اینا خودتون قضاوت کنید خداحافظ.
    • Gamer10

      نقل قول: من مسلمونم من امل نیستم
      نقل قول: مهمان الیاس
      نقل قول: روح الله
      دیگه ایران گند زد ما هرچیزی میبینیم میگن شیطان پرستیه .چشم میبینیم میگن چشم شیطان پرستیه اخ یعتی چی اگه قراره همینجوری ادامه بدین این و اون بهتره الا همه چیز داغون شه بهتره angry laughing

      والا شما ها به جای اینکه از این بازی ها حمایت نکنین برای سرگرم شدن خودتون یه کاری باید انجام بدین اگه نظر من رو میخواین به جای اینکه این بازی های چرند رو بکنین برین کتابی قرانی درسی بخونین تا لا اقل پیش خدا شرمنده نشین

      کسی پیش خدا شرمندس ک دینشو اینجوری نشون میده...خیالت راحت ما هم قرانمونو خوندیم ک اومدیم اینجا و داریم از دینمون دفاع میکنیم...دین ما دین املا نیس...ناموصا جایی نگید مسلمونید آدم خجالت میکشه بگه دینش با ماله شما یکیه.




      هخخخ موافقم حالا ما بازی کردیم شیطان پرست شدیم؟
      خیلی نظرت خنده داره حداقل یه خوبی داره اینه که بچه ها اگر این بازی نبودن الان تو کوچه و خیابون دنبال رفیق و اینا بودن و ممکن بود بدزدنشون .حتما میخواید بازی هم از ما بگیرید ? سرگرمی چیز بدی نیس
    • Gamer10

      نقل قول: ذاکر
      نقل قول: Omid_ip
      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      دمت گرم خدایی خیلی خوشم اومد

      در مورد اساسین کرید باید بگم درسته از روی واقعیته ولی همیشه واقعیت هارو هم با یکم تغییر به مردم نشان میدن و اگه این تغییر توسط غرب باشه حتما ضد اسلام خواهد بود

      سلام لبه جا این چرت پرتا برو بازی خوب بساز جوونا ما اینطوری از بازی های لذت اور منصرف نمیشن
    • Gamer10

      نقل قول: سیتا
      نقل قول: مهدی عامری
      سلام به همه ی دوستان البته این چیزی که میگم نظر بنده است و شاید اشتباه باشه. من خیلی مستند و مطالب درباره ی شیطانپرستی دیدم و از کنار هم گذاشتن بعضی چیز ها به یک مورد وحشتناک در بازی وارکرافت رسیدم که بعضی از هیروهای این بازی که شکل حیوون و هیولا هستن در واقع منظور معصومین ما هستن و سازندگان این بازی با نسبت دادن این هیولا ها و حیوانات به معصومین ما جنایت بزرگی انجام دادن. من که چند سال هست دارم در مورد بازی های شیطانپرستی اطلاعات جمع اوری میکنم به این نتیجه رسیدم که تقریبا تمام بازی های رایانه ای درجه یک دنیا شیطانپرستیه. تعجبی هم نداره چون بیشتر بازی های درجه یک در اروپا و امریکا ساخته میشه اوناییم که میگن شینطانپزرتیه توی بازی های رایانه ای دروغه رو ول کنید بلانسبت یک خلی هستن برا خودشون

      بله کاملا باهات موافق هستم حتا تازگیا بازیه بتلفیلد 3 که کاملا به مسلمونا و ایرانیا حمله میکنند حتا من دیدم که امریکایی ها واروپایی ها باهم متحد میشن و ایران حتا داخل تهران حمله میکنند خدا ایشالاه ذلیلشون کنه


      سلام معصومین چه ربطی به اون حیولا ها داره نظر طنزی بود
    • TrophyHunter

      خوب شد گفتين وگرنه الان كافر شده بودم !!!!! :|
      باو چه طرز فكر مسخره ايه هرچيو دارين به شيطان پرستى و اسلام و دين و سياست ربط ميدين
      كى ميخوايد اين افكار بچه گونه رو بزاريد كنار
      بعدشم من اساسين كريد رو نزديك چهار بار تموم كردم الانم خداپرست و مسلمون موندم و كافر هم نشدم
      اگه ميخواستن كارى كنن كه تاثير بزاره قطعا بازى رو انتخاب نمى كردن
      بازى هاى به اين قشنگى گير دادين به چى
      مسخره ترين بخش مقاله هم جايى بود كه تظاهرات مردمى راجب بازى Dante's Infero رو نشون ميداد
      واقعا فازتون چيه ؟؟؟
    • TrophyHunter

      نقل قول: مهمان الیاس
      سلام به نظر من خدا لعنت کنه اون ادم هایی که این بازی رو میکنند و برا این که ساعتشون بگزره در مخالف دین خودشون قرار میگیرن بنده خودم کلش بازی میکردم وتهمت اتش زدن قران بهم خورد چرا وقتی خودمون تو کشور اسلامی زندگی میکنیم هر بازی که اون خارجیای بی پدر مادر درست میکنن رو بازی کنیم به جای اون برید پارک ورزش کنین خیلی از کار ها که از بازی بهتره ازما گفتن بود یاعلی

      والا ما كه بازى كرديم نه كافر شديم نه شيطان پرست همينجورى خداپرست و مسلمون باقى مونديم
      بعدشم چون كلش بازى ميكردى تهمت آتيش زدن قرآن بهت خورد ؟؟؟؟ بخاطر بازى كردن يه بازى موبايل بهت تهمت آتيش زدن قرآن رو زدن !؟!؟!؟ فازت چيه واقعا ؟؟؟
      ينى نزديك چند ساعت خندم گرفت داشت اينو ميخوندم ... :|
      در ضمن اسلام واقعى اسلامى نيستش كه تو ميگى براى اين كه ساعتمون بگزره در مقابلش قرار مى گيريم
      اسلام واقعى يه چيز ديگست و اين مسخره بازى هايى كه امروز ميبينيم نيستش
    • واقعی

      یه مشت نکتب خرافاتی ریختن همتون بمیرید
    • مهمان کسری

      این نماد هایی که گفتید فراماسونی و شیطان پرستیه کاملا درسته ولی این راه مقابله به حساب نمیاد. باید مقابله به مثل کرد. ما هم باید بازی های سرگرم کننده و با کیفیت همراه با گیم پلی، گرافیک و داستان فوق العاده بسازیم وهدف صرفا نباید مقابله با آمریکا و فراماسون ها و صهیونیست ها باشه و مخاطب باید از بازی های ما لذت ببره. ما هم میتونیم از علائم فرهنگ خودمون در بازی هامون استفاده کنیم و یا از علائم ضد فراماسونی یا ضد ایلومیناتی استفاده کنیم.
      مثلا رستم بیاد چشم ایلومیناتی رو از حدقه در بیاره و حسابی خون جاری بشه. در ضمن خیلی خوش حالم که نظرات مختلف و حتی مخالف رو هم چاپ میکیند. باور کنید شما از خیلی از این سایت های بازی بهترید و آزادانه تر عمل میکنید. یه مشت احمق متعصب توی این سایت های بازی هستن و کسایی که این سایتا رو می گردیم هم احمق آشغالن و برده ماسون ها و صهیونیست ها هستن.
    • مهمان علیرضا

      خدا به شما خیر بده که یه سری از چیز هایی رو که ما نمی تونیم بفهمیم و برای ما روشن می کنید خیلی ممنون از مطالب خوبتون
    • sajjadsh

      نقل قول: پوریا
      توی رزدنت اویل 4 علاوه بر اسلام به مسیحیت هم کاملا توهین میشه .

      از نظر من این سری بازی اصلا شیطان پرستی نیست چون من همه سری های اویل رو از بچگیم بازی کردم و میدونم که نه قران زیرپای کسی هست نه علامت شیطان پرستی.‌‌.. اینا واسه اینه که خودشون نمیتونن بازی بسازن الکی حرف میزنن رزیدنت اویل بهترین بازی هارو میسازه و اینکه نسبت میدینش به این مزخرافات توهمات خودتونه.. هرکی هم مخالفه بگه خودم جیمیلشو بده مطلعش کنم????
    • Mep

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!
    • Fati s kennedy

      هیچ کس باور نکنه همه الکی آن
      نمیدونم از کجا این حرف های مزخرف رو میاین ولی وژدانا روتون میشه به بازی های معروف تویین میکنین????
    • احمد

      احسنت بر شما
    • مهمان سهیل

      [quote=gamer][quote=pouya]باید در مورد Assassin's creed بگم که الطیر جز فرقه اسماعیلیه بود و رشید الدین سنان هم که در بازی به عنوان المعلم معرفی شده استادش و نه نفری هم که الطیر ترور کرد همشون مسیحی بودن نه شیعه . چه طور ممکنه یه فرقه اسماعیلیه شیعه باشه ؟
      سلام.باهاتون موافقم البته تو نسخه یک بازی.به نظر من نسخه یک مقدمه چینی بود برای معرفی شخصیت جدید.اگر نسخه دو رو بازی کرده باشید etzio داخل جنده خونه هست(مجبورم میفهمی .میگفتم خانه فحشا شاید منظورمو نمیگرفتین).یعنی تو اول بازی میشاشه به آرمان های الطیر.تبلیغ بی بندوباری.یا اتفاقی که برای انگشت قطع شدشون میوفته .( تو نسخه یک نماد دوری از شهوت بود در حالی که تو نسخه دو دیگه به لطف داوینچی نیازی به قطع کردن انگشت نبود)اینا فقط یه ذره از اهداف بازی بود.در اینکه سازنده بازی میتونه هر استفاده ای از اثر هنریش ببره شکی نیس.زحمت کشیده بالاخره.ب.assasin برگرفته از کلمه عربی حشاشین هستش به همون معنی تروریست.ویکی پدیا ببینی نوشته مخالف اسماعیلیان.کتاب خداوند الموت رو بخونی بیشتر با نکات بازی آشنا میشید.پیغمبر میگفت کفار تو کفرشون بیشتر از مسلمونا همت میکنن همینه.ه خاطر غلطهای نگارشی و خودم عفو کنید[/quote]

      Good nakhor
    • T9581

      [quote=محمد]اول از همه لعنت خدا بر دشمنان دین و پیامبران و ائمه اطهار.
      دوم از همه هم وای بر ما مسلمانان که غفلت ما موجب این اتفاقات شده.[/quot سلام اول از همه باید سلام کرد دوم اینکه غفلت ما نه اختلاف ما اختلافایی که ریشه دارن اختلافایی که از زمان شیعه و سنی شروع شد که برای حل مشکل باید مذهب از بین بره و ما فقط باید به الله و پیامبر و اسلام و قران اعتقاد داشته باشیم و بهش پایبند باشیم و امام علی(ع) رو هم به عنوان یه فرد مومن در تاریخ جهان قبول داشته باشیم ولی نباید اعتقاد داشته باشیم که باعث خلاف و اختلاف در اسلام میشه
    • محمد

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!


      سلام داداش میدونم سالها از این کامنت و بازی assassins creed 1 میگذره ولی چون گفتی نظر بدین گفتم ی نظر بدم حرفت درست ولی یادمه یکم مونده به end بازی قبل اینکه برگردیم اطایر بکشیم یکی از ماموریتامون تو اورشلیم این بود که... چند نفر داشتن اعدام میشدن که یه شیخ رو سکو داشت سخنرانی میکرد و ما باید می کشتیمش حتم دارم فقط مسیحیا نبودن
    • Classiciranian

      به گمونم مخت تاب برداشته خب اونا مگه دلشون برا منو تو سوخته که بیلان و توهین نکنن
    • Classiciranian

      این یکیو خوب گفتی
    • Classiciranian

      آهای حف دهنتو بفهم بی شعور غلط میکنی به برنامه نویس ها و بازی ساز ها توهین میکنی
    • Classiciranian

      بی شعور موقعی که داره به دین شریف اسلام توهین میشه تو باید بری طرفداری دشمنان بکنی؟
    • ضد شیطان پرستی

      نقل قول: س
      برادر من شما یه بارم اویل 5 بازی نکردی،تو عکس شما جیل شخصیت زن کنار کریس شخصیت مرده،در صورتی که تو اویل 5 شوا شخصیت زن آفریقایی کنار کریس هست ، من خودم بازی کردم بارها همچین کتابی رو زمین ندیدم و اصلا عکس شما اویل 5 نیست، ضمنا این عدد 313 خودش عدد فراماسونری نیست؟؟ :/

      خیر تعداد یاران با وفای امام زمانه بعدشم اگه عدد فراماسونی بود به عنوان نمادی شیطان پرستی محسوب می شد
    • ضد شیطان پرستی

      نقل قول: محمد
      اول از همه لعنت خدا بر دشمنان دین و پیامبران و ائمه اطهار.
      دوم از همه هم وای بر ما مسلمانان که غفلت ما موجب این اتفاقات شده.

      دمت گررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم گل گفتی
    • ضد شیطان پرستی

      نقل قول: mitra
      کارتون فوق العاده بود.فقط باید این اطلاعات به نوجوونا و جوونای ما برسه.یعنی باید اطلاع رسانی بیشتر بشه و در کنارش بازی های ایرانی معتبر بیشتری ساخته بشه.
      ممنون

      گل گفتی
    • ضد شیطان پرستی

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      همش زر زر می کنی تو ایرانی هستی و باید به وظیفه ی خودت عمل کنی نه اینکه از یه مشت شیطان پرست دفاع کنی
    • ضد شیطان پرستی

      نقل قول: pouya
      باید در مورد Assassin's creed بگم که الطیر جز فرقه اسماعیلیه بود و رشید الدین سنان هم که در بازی به عنوان المعلم معرفی شده استادش و نه نفری هم که الطیر ترور کرد همشون مسیحی بودن نه شیعه . چه طور ممکنه یه فرقه اسماعیلیه شیعه باشه ؟ در ضمن چرا به علامت مسیح روی لباس اون نه نفر توجه نکردید ؟ اون وقت اسم علی(ع) رو تو هرجا که بود پیدا کردید. کلی ویژگی خارق العاده این بازی داره رفتین سراغ عیب جویی ؟ در مورد Undead knights هم باید گفت اسم Fatima دلیلی بر فاطمه (س) بودن اون شخص نداره .
      به قول دوستمون ezio مگه نظیر این بازیا رو میتونیم بسازیم ؟؟ این ها همشون ضایعه ذهن منفی فکر تونه که نسبت به همه چیز بد بینه. درسته خیلی جاها به مقدسات توهیین میشه ولی باید تحقیق هم کرد که مطمئن شد .

      حرفات تا حدی درسته
    • ضد شیطان پرستی

      نقل قول: m.r.t
      این بازی ها که در موردشون صحبت کردید مثلا Assissans cread
      آیا بازی کردن شرعا مشکلی هم داره؟

      بله
    • مومو با علی

      ماشااله مثل بولدوزر آدم میفروشی خسته نباشی دلاور همه رو یه تنه خودت فروختی
    • مومو با علی

      نقل قول: ضد شیطان پرستی
      hatan 22 خرداد 1395 - 2:31
      110
      سلام.در مورد بازی uncharted 3
      د

      نقل قول: ضد شیطان پرستی
      نقل قول: m.r.t
      این بازی ها که در موردشون صحبت کردید مثلا Assissans cread
      آیا بازی کردن شرعا مشکلی هم داره؟

      بله

      خیر شرعا نه ولی شما اگر بعد بازی سهبار سرتو بکبی زمین بگی ال مکونو پکونو پاک میشی
    • Alisha

      نقل قول: pouya
      باید در مورد Assassin's creed بگم که الطیر جز فرقه اسماعیلیه بود و رشید الدین سنان هم که در بازی به عنوان المعلم معرفی شده استادش و نه نفری هم که الطیر ترور کرد همشون مسیحی بودن نه شیعه . چه طور ممکنه یه فرقه اسماعیلیه شیعه باشه ؟ در ضمن چرا به علامت مسیح روی لباس اون نه نفر توجه نکردید ؟ اون وقت اسم علی(ع) رو تو هرجا که بود پیدا کردید. کلی ویژگی خارق العاده این بازی داره رفتین سراغ عیب جویی ؟ در مورد Undead knights هم باید گفت اسم Fatima دلیلی بر فاطمه (س) بودن اون شخص نداره .
      به قول دوستمون ezio مگه نظیر این بازیا رو میتونیم بسازیم ؟؟ این ها همشون ضایعه ذهن منفی فکر تونه که نسبت به همه چیز بد بینه. درسته خیلی جاها به مقدسات توهیین میشه ولی باید تحقیق هم کرد که مطمئن شد .

      آخه اون کسی که بازی رو ساخته دشمن اسلام تشیعه تو چه انتظاری داری که به خاطر دل ما ها این بازی رو ساخته باشن که ما با بازی کردنش و دیدن نام مبارک امیرالمومنین خوشحال بشیم؟ تو باورت میشه بی منظور این کارو کرده باشن؟ اگه اینطور باشه باید به عقلت شک کرد عزیزم این گاردی که گرفتی علیه این مطالب به خاطر لذتی که از بازی بردی ولی خوب یه جاهایی باید لذت ها رو به خاطر اعتقاداتت فدا کنی
    • مهمان Hossin

      من اویل ۴ و شاهزاده ی پارس ۲۰۰۸ رو بازی کردم خدایا منو ببخش ببخش????????????????????????
    • مهمان Hossin

      خدای جنگ بیشتر توش به اسلام توهین شده خدای جنگ ۲ چون دوتا شیپور قیامتو شیپور میزنه ????????????????????
    • مهمان Hossin

      نقل قول: علی اکبر فاطمی عمادی
      خدا خواهر مادر همشون رو اون دنیا یک سر میکنه خیالتون تخت . اول خدا اخر خدا

      نه خودشو صاف میکنه
    • مهدی(14 ساله)

      نقل قول: ezio
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.

      ببین دوست عزیز این بازی داره به دین اسلام توهین میکنه و هرکسی که اینو انکار میکنه خدا میزنه تو کمرش
    • عرشیا

      من تا مرحله آخر انگری بردز رفتم ولی چنین مرحله ای ندیدم
    • نمی گم

      آقا رزیدنت اویل چهار اینجوریم نیست من دوسش دارم حدود۱۲بار تمامش کردم من با رزیدنت اویل بزرگ شدم نمیتونم ولش کنم
    • Seyed sajadi

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      حاجی درود ب شرقت
    • Seyed sajadi

      نقل قول: محمد
      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      اگه اینطوره پس چرا روحانیون رو میکشه؟و در ضمن اسم علی همه جا دیده میشه و از حضرت علی(ع)به انواع یه قاتل استفاده کردن
      این دیگه نامردیه لا مصب اینو بازی نکنیم چی بازی کنیم
    • Seyed sajadi

      نقل قول: عرشیا
      من تا مرحله آخر انگری بردز رفتم ولی چنین مرحله ای ندیدم

      دارن اسگلت میکنن
    • Seyed sajadi

      نقل قول: نمی گم
      آقا رزیدنت اویل چهار اینجوریم نیست من دوسش دارم حدود۱۲بار تمامش کردم من با رزیدنت اویل بزرگ شدم نمیتونم ولش کنم

      من اساسینزو جوییدم هر وقت هر سریش میاد نفر اول میرم میگیرم. همش خالیبندیه دوتا خطو سرهم میکنند میشه حضرت علی
    • ماردین

      نقل قول: m.r.t
      این بازی ها که در موردشون صحبت کردید مثلا Assissans cread
      آیا بازی کردن شرعا مشکلی هم داره؟

      ببینید مشکل نداره اما بعدز گزشت زمان ب برنا خدا گاه شما اثر می گزارد
    • ماردین

      نقل قول: یگانه
      چرا مطالب چرت میزارین
      مگه ما بازی نمیکنیم
      انگری برت اصلا این طوری نیس

      تو اول به اون مرحله برس بعد نظرتون رو بگید
    • ماردین

      نقل قول: پوریا
      گذشته

      مسیح نیز پیامبر خداست
    • h game

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      ,واقعغ دمت گرم اولا اگر ادم خر نباشه اینجور بازیا روش تاثیر نداره دوم ماکه کاری نمی کنیم خود رایفی پور کلش بازی می کنه بعد به ما میگین لعنت خدا بر نادان های جامعه
    • محمدرضا

      نقل قول: sina
      باو !!
      اول سلام !!
      یه چیزی الان که اینا رو دیدم فهمیدم قضیه چیه و از این جور حرفا ولی وقتی اینا رو بازی کردم نه متوجه این چیزا شدم نه رو من تاثیر گذاشت !!
      البته الان یه چند ماهی هست بازی رو گذاشتم کنار ولی خودمونیم
      عجب آدم نما هایی هستن این سازده های بازی !! :am:

      سلام...ببین رفیق این که میگی رومن تاثیر نداشت اشتباهه مامتوجه نمیشیم اینها روی ماتاثیرداره یانه وگرنه اونا اینقدر وقت صرف ساخت این بازیهانمیکردن اونا میخان جهان رو ازاسلام و..بترسونن وتفکرخودشون روبااین بازی هاالقابدن به جهان واینها همه ب مرور زمان ودر طولانی مدت وبه صورت متعدد روی ماتاثیر اصلیشو میذاره
    • محمدرضا

      نقل قول: اميرمهدى
      نقل قول: مهمان الیاس
      سلام به نظر من خدا لعنت کنه اون ادم هایی که این بازی رو میکنند و برا این که ساعتشون بگزره در مخالف دین خودشون قرار میگیرن بنده خودم کلش بازی میکردم وتهمت اتش زدن قران بهم خورد چرا وقتی خودمون تو کشور اسلامی زندگی میکنیم هر بازی که اون خارجیای بی پدر مادر درست میکنن رو بازی کنیم به جای اون برید پارک ورزش کنین خیلی از کار ها که از بازی بهتره ازما گفتن بود یاعلی

      ساكت شو تو و امثال شما اين كشورو به .... دادين
      ميخواين حداقل سرگرمى هم از ما بگيرين؟؟؟؟
      ينى واقعا براى تو و كسايى كه مثل تو فكر ميكنن متاسفم
      كسى كه با دين و ايمان باشه و اينو بازى كنه مطمئن باش تاثيرى روش نميزاره
      اصن چرا يه آدم با دين و ايمان؟؟؟؟ بدين همينارو يه آدم معمولا بازى كنه فرقى هم براش نداره
      بعدشم شماها اصن ميتونين همين بازيارو بسازين ميايين حرف ميزنين؟؟؟
      برى صفحه اول همين افشاگرى بازى هاى ويديويى يه مطلب راجب بازى فالوات شلتر هست
      مطمئن باشين پنجاه سال ديگه هم نميتونين يه بازى مثل فالوات بسازين
      چيزى كه براى من خيلى تو مقاله فالوات عجيب بود اين بود كه نويسنده آمار افزايش تعداد بچه هاى نامشروع رو گزارش داده بود كه مثلا بگه اين بازى رو مردم تاثير گذاشته /:
      يه چيز ديگه: وقتى شما تو تلويزيون و روزنامه و ... همش از آدم كشى آمريكا و خشونت عليه سرخ پوستان و فلان و بهمان حرف ميزنين معلومه كه ميان عليه ما بازى و فيلم و.... ميسازن !!!!!
      اميدوارم كه قانع شده باشى

      رفیق شماکه انقدر ادعاته ک ایناروت تاثیری نمیذاره حالیت نیس عزیزم فکرکردی وقتی تفکرت اینه واین حرفارومیزنی ینی چی ینی ازهمین چیزاتاثیر گرفتی ...تاثیر غیرمستقیم جوری روی انسان تاثیر داره ک تاثیرمستقیم ۱۰هابرابرش هم نداره....اینا ک بیکارنیستن بیان اسلامو توفیلماوبازیها جربدن که تاثیری نداشته باشه ...قطعا بدون اونا انقدر میدونن چیکارمیکنن ک دارن اینارو میسازن
    • محمدرضا

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      خوشگله شمارفتی چارتا مطلب دیدی ک این داستان واقعیه وازروی واقعیت ساخته شده اخه غرب چیش راسته ک این حرفش راست باشه ...آنابلم میگن ازروی واقعیت ساخته شده هه ولمون کنید بابا
      مامیگم اصلا شماراس میگی این واقعیه داستانش ولی کسی نقدی برداستانش نداشت دراینجا مامیگیم بابا دراین بازی یک سری اصول روانشناسی و...بکاررفته ک ضداسلامه حالا هرچی ک هست شما انقدر باتعصب حرف نزن ک اگه حرفمو تایید نکنید نامردین خب مرد مومن برو یکم تحقیق کن انقدر تووهمیات وخیالات سیر نکن بازیassassins creed رو۲بار بازی کنی خسته میشی الان جوونی تواینچیزا سیر میکنی پسفردا بررگ شی ک نمخای دیگه بازی کنی اونموقع میگی بیاین برامن بازی بسازین؟خب توبازی نکن میمیری برو فوتبال بازی کن ۴تامسییحی روهم الکی نکش میمیری؟
    • محمد

      نقل قول: علی اکبر فاطمی عمادی
      خدا خواهر مادر همشون رو اون دنیا یک سر میکنه خیالتون تخت . اول خدا اخر خدا

      حرف درست باید درست زده بشه این چیه که میگید
    • PARham

      همه توضیحاتی که دادید درست اما بازی اسساسین در واقع شیعیانی بودند که در برابر یحودی ها ایستادگی کردند و برو لباسشان اسم حضرت علی حک شده
    • salvador

      نقل قول: A.B
      نقل قول: روشنفکر
      نقل قول: یگانه
      چرا مطالب چرت میزارین
      مگه ما بازی نمیکنیم
      انگری برت اصلا این طوری نیس



      عزیزم شما به خودت فشار نیار.

      شما اول املای درست انگری برد رو یاد بگر بعد نظر بده
      بعدشم اگه انگری برد این شکلی نیست پس حتما اون عکسه فتوشاپه نه؟

      سلام
      فکر نمی کنی اون عکس مربوط به تاج محل هند باشه؟ تا هر مکان مذهبی دیگه
      متسفانه ما هر نمادی یا شکل طبیعی رو توی زندگی روزمره میبینیم ربطش میدیم به دین یا شیطان پرستی جوری که دیگه بچه های این دوره زمونه برای خودشون از هرچیزی که میبینن چشم دجال می سازن
    • راس میگه

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!
    • matfaiiler

      چرت و پرت باحالی بود خیلی قشنگ بود سرگرم شدیم خوشمان آمد خوشمان آمد
    • مهمان امیر

      سلام میکنم خدمت شما عزیزان اول اینکه این اسسین به معنی قاتل وکرید به معنی فرقه یا محفل است که این اسم اسسین از دوران جنگ هایی که بین اسماعیلیان و صلیبیان صورت گرفته برای بد کردن اسم اسماعیلیان به دست اروپاییان درست شده و این بازی هم یه جورایی داره اسم اسماعیلیا که ایرانی بودند رو بد میکنه اگه برین درباره گروه اسماعیلیان و حشاشیون که این اسم هم برای بد نام کردن اسماعیلیان درست شده بود تحقیق کنید ویا کتاب خداوند موت رو که اثر پل آمیر هست رو بخونید متوجه میشین
    • مهمان امین

      سلام خدمت شما نویسنده عزیز.درباره بعضی بازیا حق با شما بود ولی در دو مورد رو کاملا مخالفم.یکی بازی angri birds هستش. اون بنایی که میگید مسجده شبیه بنای تاج محل هند هم هست پس هیچ دلیل محکمی برای مسجد بودنش وجود نداره.دوم لوگوی بازی اساسین کرید هستش که خب مگه چه ایرادی داره؟افرادی واقعی در طی تاریخ بودن ک مسلمون بودن و مشکلی وجود نداره که از اسم امام علی تو لوگوشون استفاده بشه.کسایی رو هم که میکشتن مسیحی بودن و عوامل شروع کننده جنگ های صلیبی بودن. این مسئله ی گونیا و پرگار فراماسون ها توی لوگوی اساسین کرید هم چرته.لوگوی بازی از زیر جمجمه ی عقاب الهام گرفته شده.
      یا علی
    • archer

      نقل قول: مهمان امین
      سلام خدمت شما نویسنده عزیز.درباره بعضی بازیا حق با شما بود ولی در دو مورد رو کاملا مخالفم.یکی بازی angri birds هستش. اون بنایی که میگید مسجده شبیه بنای تاج محل هند هم هست پس هیچ دلیل محکمی برای مسجد بودنش وجود نداره.دوم لوگوی بازی اساسین کرید هستش که خب مگه چه ایرادی داره؟افرادی واقعی در طی تاریخ بودن ک مسلمون بودن و مشکلی وجود نداره که از اسم امام علی تو لوگوشون استفاده بشه.کسایی رو هم که میکشتن مسیحی بودن و عوامل شروع کننده جنگ های صلیبی بودن. این مسئله ی گونیا و پرگار فراماسون ها توی لوگوی اساسین کرید هم چرته.لوگوی بازی از زیر جمجمه ی عقاب الهام گرفته شده.
      یا علی

      نخیر دوست عزیز این بازی انگری بردز یا همون پرندگان خشمگین توسط اسراییل ساخته شده
      حتی سازنده بازی هم تو یه فیلم همین رو گفته
      یه چیزه دیگه بگم که به همه ما توهین هم کرده و میگه ماخوک هستیم :/
    • مهمان Amir

      با سلام. واقعا واسه خودم متاسفم که با همچین ادمایی هم وطنم که به هرچیزی بدبینین رفتیت تو نقشو نگارای بازیارو زیرو رو کردید با زور مشت چک لگد اسم حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (ص)رو دراوردید اونا یه نقشو نگارن بله اقا درسته الطایر اساسینز کرید ۱ مسلمانه فرقه اسماعیلیهه نه شیعه این بازی از رو تاریخ درست شده ن من دراوردی اونم نماد و پرچم اساسینزاست دیگه میخاستن اسم حضرت علیو بنویسن واضح مینوشتن دیگ لازم نبود شما ۱۸۰ درجه لگو رو بچرخونی تا یچیزی ازش درست کنی بقیرم بدبین کنین
    • مهمان Amir

      نقل قول: archer
      نقل قول: مهمان امین
      سلام خدمت شما نویسنده عزیز.درباره بعضی بازیا حق با شما بود ولی در دو مورد رو کاملا مخالفم.یکی بازی angri birds هستش. اون بنایی که میگید مسجده شبیه بنای تاج محل هند هم هست پس هیچ دلیل محکمی برای مسجد بودنش وجود نداره.دوم لوگوی بازی اساسین کرید هستش که خب مگه چه ایرادی داره؟افرادی واقعی در طی تاریخ بودن ک مسلمون بودن و مشکلی وجود نداره که از اسم امام علی تو لوگوشون استفاده بشه.کسایی رو هم که میکشتن مسیحی بودن و عوامل شروع کننده جنگ های صلیبی بودن. این مسئله ی گونیا و پرگار فراماسون ها توی لوگوی اساسین کرید هم چرته.لوگوی بازی از زیر جمجمه ی عقاب الهام گرفته شده.
      یا علی

      نخیر دوست عزیز این بازی انگری بردز یا همون پرندگان خشمگین توسط اسراییل ساخته شده
      حتی سازنده بازی هم تو یه فیلم همین رو گفته
      یه چیزه دیگه بگم که به همه ما توهین هم کرده و میگه ماخوک هستیم :/

      اصن کل دنیا هر فیلمو سریالو بازی ک بسازن توهین ب شعوناتو دینو عقل کلا مردمو همه فرهنگ ماس اصن حسودیشون میشه به ما توهین میکنن تو فیلمو بازیاشون جمع کنین چرت پرتتونو باو دیگ کسی این حرفارو گوش نمیده فراماسونری این چرت پرتا خودتونو گرفتین یا مردمو خیلی بیکارن بیان ب دین اعتقاد مردم گیر بدن مث ماها ک عقده ای نیستن بد بین نیستن میسازن پولشو میزنن به جیب شماهام هی حرف مفت بزنین این حرفام فیلمش سوخته دیگ اسراییل امریکا بچه بازی چتونه میسازن واس اقتصادشون بچرخه شماهام عرضه دارین بسازین ن لگو بازیارو دویس درجه بچرخونین ک یه گیری بدین ک توهین ب شماها و اعتقاداتمونه
    • Muhammad

      سلام، همه تقریبا درست بودن بجز بعضی از موارد ک بنظرم بخاطر کم دقتی در تحقیق درباره اینجور بازی ها بوده، مثلا در رزیدنت اویل 5 هیچ جا خبری از کتاب قرآن نیست، اما اینکه در نسخه 4 ام این بازی از درب مسجد النبی استفاده شده درسته، درواقع باید گفت که اونها به طور غیر مستقیم سعی در تغییر عقاید ما مسلمانان رو دارن، اما من به شخصه بعنوان ی گیمر این عقاید و نکات ضد دین و اسلام نه تنها باعث تغییر عقیده ام نسبت به شیعیان و دین خداپرستی نشده بلکه باعث افزایش کینه توزی ام نسبت به آمریکایی ها و اسرائیلی ها که قصد از هم پاشوندن مسلمونا رو دارن، شده، و این حرفا و نشونه ها چیزی رو تو خودآگاه مون و عقل مون عوض نمیکنه، اگه شیعه ایم، شیعه می مونیم، اگه کافریم، کافر می مونیم
    • Muhammad

      در ضمن خواستم بدونم که من حدودا یکساله که دارم بازی محبوب آنلاین Fortnite رو تجربه میکنم، اما یکی از دوستانم به من عکس استایل یکی از کرکتر های این بازی رو بهم نشون داده که این کرکتر دست ش رو از پشت به حالت سه انگشت در آورده (توجه کن میگم سه انگشت نه دو انگشت که نماد دو شاخ شیطانه) و بدون هیچ سند و مدرک دیگه ای با پافشاری اعتقاد داره که کمپانی اپیک گیمز (سازنده فورتنایت) این بازی رو با هدف شیطان پرستی ساخته، گرچه که من به جرئت میتونم بگم این اولین بار در فورتنایته که همچین چیزی رو میبینم، لطفا راهنماییم کنید که آیا این عقیده درسته و فورتنایتو باید گذاشت کنار؟
    • Muhammad

      نقل قول: اميرمهدى
      نقل قول: مهمان الیاس
      سلام به نظر من خدا لعنت کنه اون ادم هایی که این بازی رو میکنند و برا این که ساعتشون بگزره در مخالف دین خودشون قرار میگیرن بنده خودم کلش بازی میکردم وتهمت اتش زدن قران بهم خورد چرا وقتی خودمون تو کشور اسلامی زندگی میکنیم هر بازی که اون خارجیای بی پدر مادر درست میکنن رو بازی کنیم به جای اون برید پارک ورزش کنین خیلی از کار ها که از بازی بهتره ازما گفتن بود یاعلی

      ساكت شو تو و امثال شما اين كشورو به .... دادين
      ميخواين حداقل سرگرمى هم از ما بگيرين؟؟؟؟
      ينى واقعا براى تو و كسايى كه مثل تو فكر ميكنن متاسفم
      كسى كه با دين و ايمان باشه و اينو بازى كنه مطمئن باش تاثيرى روش نميزاره
      اصن چرا يه آدم با دين و ايمان؟؟؟؟ بدين همينارو يه آدم معمولا بازى كنه فرقى هم براش نداره
      بعدشم شماها اصن ميتونين همين بازيارو بسازين ميايين حرف ميزنين؟؟؟
      برى صفحه اول همين افشاگرى بازى هاى ويديويى يه مطلب راجب بازى فالوات شلتر هست
      مطمئن باشين پنجاه سال ديگه هم نميتونين يه بازى مثل فالوات بسازين
      چيزى كه براى من خيلى تو مقاله فالوات عجيب بود اين بود كه نويسنده آمار افزايش تعداد بچه هاى نامشروع رو گزارش داده بود كه مثلا بگه اين بازى رو مردم تاثير گذاشته /:
      يه چيز ديگه: وقتى شما تو تلويزيون و روزنامه و ... همش از آدم كشى آمريكا و خشونت عليه سرخ پوستان و فلان و بهمان حرف ميزنين معلومه كه ميان عليه ما بازى و فيلم و.... ميسازن !!!!!
      اميدوارم كه قانع شده باشى

      صد درصد باهات موافقم ازین بابت که اگه ایمان داشته باشی و از خداوند کمک بخوای هیچ چیز و هیچ کس نمیتونه جلوی عقیده تو بگیره چه شیطان، چه این مواردی که ساخته چرندات ما ایرانیا بوده و هنوزم هست، الان باید گفت خدا لعنت کنه اونایی رو که میخوان سرگرمی رو هم از ما بگیرن
    • Muhammad

      نقل قول: archer
      نقل قول: مهمان امین
      سلام خدمت شما نویسنده عزیز.درباره بعضی بازیا حق با شما بود ولی در دو مورد رو کاملا مخالفم.یکی بازی angri birds هستش. اون بنایی که میگید مسجده شبیه بنای تاج محل هند هم هست پس هیچ دلیل محکمی برای مسجد بودنش وجود نداره.دوم لوگوی بازی اساسین کرید هستش که خب مگه چه ایرادی داره؟افرادی واقعی در طی تاریخ بودن ک مسلمون بودن و مشکلی وجود نداره که از اسم امام علی تو لوگوشون استفاده بشه.کسایی رو هم که میکشتن مسیحی بودن و عوامل شروع کننده جنگ های صلیبی بودن. این مسئله ی گونیا و پرگار فراماسون ها توی لوگوی اساسین کرید هم چرته.لوگوی بازی از زیر جمجمه ی عقاب الهام گرفته شده.
      یا علی

      نخیر دوست عزیز این بازی انگری بردز یا همون پرندگان خشمگین توسط اسراییل ساخته شده
      حتی سازنده بازی هم تو یه فیلم همین رو گفته
      یه چیزه دیگه بگم که به همه ما توهین هم کرده و میگه ماخوک هستیم :/

      به جرئت میشه گفت اکثر اتهامات وارده به اساسینز کرید کاملا دروغ هستش و ساخته ذهن ما ایرانیاس، اما انگری بردز ضد اسلامیه و این حقیقت داره، حتی اگه اون بنای مسجد نما که بعضیا میگن تاج محل بوده رو بذاریم کنار، دشمنان این بازی که شما باید با قهرمانان سرزمین پرندگان آنهارو از بین ببرید، خوک ها هستند، اولا هممون میدونیم خوک یه موجود کثیف و گوزو عه که همش لابه لای گل و خاک زندگی میکنه و ی حیوون حقیره، پس در این شکی نیست، ثانیا اگه بدونید خوک ها در کل یا صورتی یا صورتی تیره و یا سیاه هستند و نژاد خوکی ب شکل خوک سبز در دنیا نداریم، ثالثا رنگ سبز نشانه وحدت و همدلی مسلمانان و دوری از جنگ ما مسلموناس، رابعا که اونا با نشون دادن خوک سبز به عنوان دشمن در این بازی هدف کوچک کردن ما و حقیر کردن ما رو دارن
      مرسی تامام
    • Feri

      لازمه بگم که افراد فرقه ی اسماعیلیه بر اساس نوشته ها و احکام حاکم وقت حکم ارتاد اونا رو داده اما اونا واقعا مرتد نشده بودند
    • مهمان رضا

      من واقعا فکر نمیکردن بازی شیطانی هم وجود داشته باشه مخصوصا اساسین کرید چون من عاشق این بازی هستم....
    • رسول ام

      اکثرا کار صهیونیست هاس
    • امیرحسین

      نقل قول: CODY ;) c o d e r m a n
      نقل قول: مهمان علی
      سلام

      مطالب شما درسته

      اینم اضافه کنم که :
      من بازی پرنس اف پرشیا ۳ رو نسخه پلی استیشن ۲ رو بازی کردم
      که توی زیر زمین فاظلآب روی دیوار ها آیات قرآن نوشته شده بود


      حالا هم اگه خواستید مورد بررسیدگی قرار بدید


      بنظرم این موراد در حد زیادی تأثیری نداره بر ذهن بازیکن. اگر قصد داشتن کاری کنن که تأثیر داشته باشه به نحوی دیگر نشون میدادن

      اینجور سایت ها واقعاً....
      هیچ ولش کن


      تاثیرش اینه که الان برای شما مهم نیست که آیات قرآن روی دیوار های فاضلاب حکاکی شده. و تقدس قرآن در باور شما کم شده .
      اینا فقط برای بی غیرت کردن مسلمانان و بی اعتنایی نسبت به توهین به مقدسات هست و اینجوری کم کم طرف رو از دین خارج می کنن. بیشتر کار کانال های ضد دینی توهین به مقدسات هست با اینکار تقدس و اعتقاد طرف نسبت به مقدسات کم میشه . وقتی اینجوری شد کم کم از دین خارج میشه. و این تازه آخر کار نیست. کسی منکر وجود اینهمه نشانه های شیطان پرستی در بازی ها نیست . اینها به بی دین شدن جوانان مسلمان راضی نمیشن و اونارو وارد گود شیطان پرستی می کنن
    • امیرحسین

      نقل قول: A.B
      نقل قول: روشنفکر
      نقل قول: یگانه
      چرا مطالب چرت میزارین
      مگه ما بازی نمیکنیم
      انگری برت اصلا این طوری نیس



      عزیزم شما به خودت فشار نیار.

      شما اول املای درست انگری برد رو یاد بگر بعد نظر بده
      بعدشم اگه انگری برد این شکلی نیست پس حتما اون عکسه فتوشاپه نه؟


      این بنای مسجد تنها نیست و نقشه ایران هم هست که باید نابودش کنی
    • امیرحسین

      شما بیشتر انیمیشن ها و فیلم هایی که داره حتی تو ایران پخش میشه رو هم اگه دقت کنی توهین به مقدسات شیعه ست. مثل موش سرآشپز - پاندای کونگ فو کار - لاکپشت های نینجا و....
    • مهمان علی

      این که اونا میوتنن بسازن ما نمیتونیم کاملا حرف بی ربطی در پاسخ به مطلبه. من بتونم تو رو تا حد مرگ کتک بزنم بعد تو نتونی دلیل میشه که من این کار رو بکنم. تحلیل الکی ارائه نده. بعدشم کسی هم به تو نمیگه لالی، خیالت راحت. در ادامه هم خودت اطلاعات نابی ارائه ندادی که به بقیه میگی بی اطلاع. در آخر هم مردی و نامردی در تأیید و رد کردن حرف تو نیست، خودشیفته نباش.
    • مهمان دانیال

      دوستان برید need for speed بازی کنین حال کنین
      خودتون رو هم درگیر نکنین☺☺☺☺
    • مهمان Ali

      حاجی کامنتاتون خیلی باحال بود بعد خوندن بعضی هاشون تا یه ساعت نمی دونستم باید بخندم یا گریه کنم، خدا شما رو از ما نگیره که مایه خنده ما مسلمان های واقعی هستین مخصوصا اون که راجب آهنگین خوندن قرآن حرام است. اون لحظه نمی دونستم باید بخاطر این درصد از نبوغ شما جامه دریده سر به بیابان بزارم یا همون جا بشینم به هوش والای شما هر هر بخندم.
      کدوم آیه از قرآن گفته آهنگین خواندن قرآن حرام است؟ هان؟ اگه این جوریه با صوت خواندن قرآن هم حرام است چون رسما خواندن آواز گونه قرآن است. طبق تاریخ صوت خواندن قرآن از بعد تسخیر ایران توسط اعراب شروع می شود و اعراب با تقلید از کتاب گاتها که یک کتاب دعا آهنگین زرتشتی است شروع با صوت خواندن می کنند. شما و امسال شما مثل آیت الله سیستانی که موسیقی را حرام می دانید از بیخ حتی ساده ترین موضوعات اسلام را نفهمیده ای و این شما هستید با این چرت و پرت ها به اسلام توهین می کنید نه این بازی ها.
      و در مورد بازی اساسین کرید شما چرا یاد نمیگیرید، مگر اون مصاحبه تلویزیونی که خیلی سال پیش از شبکه یک پخش شد را که یک نظر شبیه این داشت یادتون رفته که به قدری افتضاح به بار آورد که از آرشیو صدا سیما پاک شد.
    • Rambo

      عزیزم تو برو همون قارچ خورتو بازی کن ما میریم جهنم تو برو بهشت
    • KILLERisDEAD

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      نقل قول: احمد
      سلام.اگه میشه بازی "وارکرافت"رو هم مورد بررسی قرار بدین و تو سایتتون بزارید.من خیلی وقته دارم بازی میکنمش.میخوام ببینم کاره اشتباهی کردم یا نه:)اخه خیلی نکته های ریزی از شیطان پرستی داره.تحقیق کنید ببینید بازیش حرامه یا خیر.با تشکر

      عزیزم وارکرافت از دم شیطان پرستیه اصلا نیاز به نقد نداره هر جاشو که نگاه کنی علامت شیطان پرستی میبینی!!!
    • KILLERisDEAD

      نقل قول: حسین
      من میدونستم که بازی devil may cry شیطانیه ولی توش درب خدارو داره که به دنیای شیطانی میره اخه چرا

      نقل قول: ffff
      Saints Row: The Thirdبازیه
      منظور از دسته مقدس ها همان فرشتگان الهی هستند که انها با تعداد و جنسیت دادن به مقدسات ما توهین کرده اند.

      نظر شما هم ممکنه درست باشه ولی منظور 5 تن آل اباست اگر توجه کنی یک زن در بازی بود که منظور حضرت فاطمه سلام الله علیهاست (بلا تشبیه) و منظور از 4 مرد هم پیامبر اکرم،امام علی علیه السلام ، امام حسن و امام حسین است.
    • KILLERisDEAD

      یک نکته ی بسیار مهم در اساسین کرید که اصلا به آن اشاره نشد
      اگر بازی اساسین کرید را کرده باشید حتما تا به حال متوجه آن گوی عجیب شده اید که در تمام نسخه ها است.من شخصا به مکالمه انگلیسی مسلط نیستم به خاطر همین کتاب اساسین کرید 1 را تهیه کردم و متوجه موضوع بسیار بسیار بسیار مهمی شدم که براتون بگم.
      در اساسین نسخه ی 1 الطائر(یا همون اساسین خودمون) از المعلم(استاد اساسین) میپرسد:در تابوت احد به چه علت اینقدر مهم است؟(در نسخه ی 1 تابوت احد به دست اساسصا المعلم به او جواب میدهد:
    • KILLERisDEAD

      یک نکته ی بسیار مهم در اساسین کرید که اصلا به آن اشاره نشد
      اگر بازی اساسین کرید را کرده باشید حتما تا به حال متوجه آن گوی عجیب شده اید که در تمام نسخه ها است.من شخصا به مکالمه انگلیسی مسلط نیستم به خاطر همین کتاب اساسین کرید 1 را تهیه کردم و متوجه موضوع بسیار بسیار بسیار مهمی شدم که براتون بگم.
      در اساسین نسخه ی 1 الطائر(یا همون اساسین خودمون) از المعلم(استاد اساسین) میپرسد:در تابوت احد به چه علت اینقدر مهم است؟(در نسخه ی 1 تابوت احد به دست اساسصا المعلم به او جواب میدهد:
    • مهمان FARSHAD

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      انصافا راست میگی
    • مهمان FARSHAD

      نقل قول: محمد
      نقل قول: m.r.t
      این بازی ها که در موردشون صحبت کردید مثلا Assissans cread
      آیا بازی کردن شرعا مشکلی هم داره؟

      اگه به مقدسات توهین بشه و بازی کردن ترویج این توهین باشه اشکال شرعی داره

      یعنی هر جایی اسم علی باشه به امام علی توهین میشه؟
    • مهمان FARSHAD

      نقل قول: A.B
      نقل قول: روشنفکر
      نقل قول: یگانه
      چرا مطالب چرت میزارین
      مگه ما بازی نمیکنیم
      انگری برت اصلا این طوری نیس



      عزیزم شما به خودت فشار نیار.

      شما اول املای درست انگری برد رو یاد بگر بعد نظر بده
      بعدشم اگه انگری برد این شکلی نیست پس حتما اون عکسه فتوشاپه نه؟

      اره.من کلی از سری های انگری برد رو بازی کردم همچین مرحله ای نداشت
    • ناسیونال سوسیالیست

      سلام و تشکر فراوان از اطلاع رسانی تان. لعنت به همه ی یهودیهای موذی. همه ی اینا پشت پرده کار یهودیاس. اونان که خوب رو بد و بد رو خوب جلوه میدن. تمرکز اونا فقط رو اسلام نیست بلکه مسیحیت نیز هست. اگه هیتلر تو جنگ جهانی پیروز میشد چنین بازی ها یا فیلم هایی هم بود؟ اصلا کسی جرئت ساخت همچین چیزایی رو نداشت. هیتلر انسان بسیار خوبی بود که چهره خشن و بدی ازش جلوه دادن. برای شادی روح پاکش: هایل هیتلر
    • ناسیونال سوسیالیست

      نقل قول: خرافات اسلام
      این بازی چه ربطی داره به توهین دین.. مسلمان ها از زامبی بدتره اعراب ها هستند خدای آدم خورها

      دمت گرم خیلی خوب گفتی!!!!!!
    • ناسیونال سوسیالیست

      نقل قول: علی رضا
      سلام .سخنانتون درست ولی کوبازی ایرانی خوب کو بازیو با بازی جواب بدید .موشک با موشک /وقتیم یه بازی می سازیم به حدی مسخرس که حد نداره /شما هم یه بازی بسازید ضد اینا /ولی متاسفانه کو /یه جانب و از رو وطن برستی تصمیم نگیرید.شما هم یه چیزی بسازید افکار اونارو نابود کنید

      ایول داداش خوب گفتی. من خیلی از اروپاییارو تو بازی های آنلاین طرفدار هیتلر کردم. حال کردی؟
    • ناسیونال سوسیالیست

      نقل قول: ARVINGHP
      من موندم فاز ایرانیا چیه همین کم مونده برن رو لوگوی شرکت EA بگن شیطان پرستیه

      ناز نفست
    • ناسیونال سوسیالیست

      نقل قول: رسول ام
      اکثرا کار صهیونیست هاس

      اکثرا نه همه ی همه ی همش کار صهیونیست ها و یهودیهاس
    • ناسیونال سوسیالیست

      چرا فقط توهین به اسلامو میگین؟ اونا که فقط تمرکزشون رو اسلام نیس.
      مگه کال آو دیوتی هایی که مربوط به جنگ جهانی میشنو بازی نکردین؟؟؟؟
    • ناسیونال سوسیالیست

      نقل قول: محمد
      نقل قول: علی اکبر فاطمی عمادی
      خدا خواهر مادر همشون رو اون دنیا یک سر میکنه خیالتون تخت . اول خدا اخر خدا

      حرف درست باید درست زده بشه این چیه که میگید

      راست میگه هیتلر کامل نتونست بکنه. خدا تلافی شو اون دنیا در میاره
    • ناسیونال سوسیالیست

      نقل قول: حسین
      سلام علیکم ... با تشکر از مطلب آموزنده و روشنگر شما ... همین تازه خواستم برم بازی کنم که با مطلب شما مواجه شدم و نرفتم الحمدلله ... یک زمانی می گفتن پاسور حرامه چون آلت قماره و ... اما حالا حرمت پاسور باقی موند و محرمات و لهو و لعب رنگ و لعاب جدیدی گرفت / تشیخص این مسائل به عهده مکلف هست که چه بازی حرامه و چه بازی حلال و تکلیف علما هست و انذار و هشدار بدن / شرط رسیدن به سعادت گذشتن از نفس هست ، شرط بردن یک بازی گذشتن از " الله " «جلّ جلاله» هست ... اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم لا تتبعوا خطوات الشیاطین ... عده ای از گام های شیاطین پیروی میکنند و عده ای با شیطان هم گام هستند ... ان شاءالله ما جزو آن دسته نباشیم / خدمت چند دوست عزیزی که در چند پست نظرات دور از انصاف و تعقل دادند باید عرض کنم که برنامه ریزی ها در وادی اجرا آزموده میشن و بازی ها بالاخره باید از جایی شروع بشن و نقطه شروع ما هم با همین بازی های به ظاهر ساده است پس مبارزه در خلیج عدن که حاصل دسترنج خود ماست شرف داره به کال آف دیونی و بتلفید و ... بسیار ساده انگارانه است بخواهیم بازی هایی مثل اساسین کرید و ... رو به این سادگی بگذریم ... من تشکر میکنم از این وبسایت و مطالبش اما تحلیل و آنالیز بازی رو تنها در لایه های نمادین و سطحی انجام داد و لایه های دیگری هم بودند که بد نبود بررسی بشه ، مانند اهداف و دکترین و افق دید سازنده در قالب یک کالک در مقیاس بالا ... من عزّت بازی های ساده و روان ایرانی رو به ذلت بازی های رنگارنگ شیطانی ترجیح می دم ... ان شاءالله رهرو راه سیدالشهدا (ع) در همه زمینه ها باشیم و هیهات من الذّله را در جای جای زندگیمان پیاده کنیم .

      داداش بد نمیگی ولی مثل اینکه یه چیزی زدی
    • ناسیونال سوسیالیست

      نقل قول: مهمان Ali
      حاجی کامنتاتون خیلی باحال بود بعد خوندن بعضی هاشون تا یه ساعت نمی دونستم باید بخندم یا گریه کنم، خدا شما رو از ما نگیره که مایه خنده ما مسلمان های واقعی هستین مخصوصا اون که راجب آهنگین خوندن قرآن حرام است. اون لحظه نمی دونستم باید بخاطر این درصد از نبوغ شما جامه دریده سر به بیابان بزارم یا همون جا بشینم به هوش والای شما هر هر بخندم.
      کدوم آیه از قرآن گفته آهنگین خواندن قرآن حرام است؟ هان؟ اگه این جوریه با صوت خواندن قرآن هم حرام است چون رسما خواندن آواز گونه قرآن است. طبق تاریخ صوت خواندن قرآن از بعد تسخیر ایران توسط اعراب شروع می شود و اعراب با تقلید از کتاب گاتها که یک کتاب دعا آهنگین زرتشتی است شروع با صوت خواندن می کنند. شما و امسال شما مثل آیت الله سیستانی که موسیقی را حرام می دانید از بیخ حتی ساده ترین موضوعات اسلام را نفهمیده ای و این شما هستید با این چرت و پرت ها به اسلام توهین می کنید نه این بازی ها.
      و در مورد بازی اساسین کرید شما چرا یاد نمیگیرید، مگر اون مصاحبه تلویزیونی که خیلی سال پیش از شبکه یک پخش شد را که یک نظر شبیه این داشت یادتون رفته که به قدری افتضاح به بار آورد که از آرشیو صدا سیما پاک شد.

      حرف حقو زدی داداش. بعضی از مسلمونای البته نامی دارن بد تر از دشمنای اسلام به اسلام ضربه میزنن. زنده باد هیتلر و دوست داران واقعی اش
      Heil, heil, heil, heil, heil, heil, heil
    • هیتلر

      [quote=einolla][quote=مهمان امیر]میدونید ، وقتی دیدم اینا رو یه لحظه احساس کردم دور و برم تاریک شد.
      لعنت خدا بر این ها که این همه فشار به ما ایرانی ها وارد میکنن.
      بله بعضی از دوستان گفته بودن که خرافه هست و ... .
      ممکنه بعضی از نقد های شما در مورد بازی ها اشتباه بوده باشه اما همه همه که اشتباه نبوده!
      دست کم نصف اینا که نقد کردین درسته.
      .
      .
      .
      حیف![/quote]
      اینا فقط به ایرانیا توهین نکردن بلکه به تملم مسلمان جهان توهین کردند[/q
      بابا جمع کنید مسلمان مسلمان بازی رو مگه همه مسلمانن؟؟؟؟
      اینهمه توهین به مسیحیت میشه نمیبینید یه راس رفتید سراغ اسلام؟؟؟؟؟
      اگه بدی های غرب رو میگید همشو بگید اگه نمیگید غلط میکنین حرف میزنین.
    • هیتلر

      نقل قول: Muhammad
      نقل قول: archer
      نقل قول: مهمان امین
      سلام خدمت شما نویسنده عزیز.درباره بعضی بازیا حق با شما بود ولی در دو مورد رو کاملا مخالفم.یکی بازی angri birds هستش. اون بنایی که میگید مسجده شبیه بنای تاج محل هند هم هست پس هیچ دلیل محکمی برای مسجد بودنش وجود نداره.دوم لوگوی بازی اساسین کرید هستش که خب مگه چه ایرادی داره؟افرادی واقعی در طی تاریخ بودن ک مسلمون بودن و مشکلی وجود نداره که از اسم امام علی تو لوگوشون استفاده بشه.کسایی رو هم که میکشتن مسیحی بودن و عوامل شروع کننده جنگ های صلیبی بودن. این مسئله ی گونیا و پرگار فراماسون ها توی لوگوی اساسین کرید هم چرته.لوگوی بازی از زیر جمجمه ی عقاب الهام گرفته شده.
      یا علی

      نخیر دوست عزیز این بازی انگری بردز یا همون پرندگان خشمگین توسط اسراییل ساخته شده
      حتی سازنده بازی هم تو یه فیلم همین رو گفته
      یه چیزه دیگه بگم که به همه ما توهین هم کرده و میگه ماخوک هستیم :/

      به جرئت میشه گفت اکثر اتهامات وارده به اساسینز کرید کاملا دروغ هستش و ساخته ذهن ما ایرانیاس، اما انگری بردز ضد اسلامیه و این حقیقت داره، حتی اگه اون بنای مسجد نما که بعضیا میگن تاج محل بوده رو بذاریم کنار، دشمنان این بازی که شما باید با قهرمانان سرزمین پرندگان آنهارو از بین ببرید، خوک ها هستند، اولا هممون میدونیم خوک یه موجود کثیف و گوزو عه که همش لابه لای گل و خاک زندگی میکنه و ی حیوون حقیره، پس در این شکی نیست، ثانیا اگه بدونید خوک ها در کل یا صورتی یا صورتی تیره و یا سیاه هستند و نژاد خوکی ب شکل خوک سبز در دنیا نداریم، ثالثا رنگ سبز نشانه وحدت و همدلی مسلمانان و دوری از جنگ ما مسلموناس، رابعا که اونا با نشون دادن خوک سبز به عنوان دشمن در این بازی هدف کوچک کردن ما و حقیر کردن ما رو دارن
      مرسی تامام

      کلی بازی هستش که به نازی های شریف توهین کردن چرا اونارو نمیگین؟؟؟ ها؟؟؟
      بازی Nazi Zombie Army رو دیدید؟؟؟ که چجور نازی هارو حقیر و پست جلوه میدن؟؟؟
      هیچ میدونین طراحان بازی کال آو دیوتی اکثرشون یهودی هستن؟؟؟ توهین از این بزرگتر که نازی هارو زامبی جلوه دادن؟؟؟؟
    • هیتلر

      راستی من resident evil 4 رو دوبار تموم کردم اصلا همچین دری توش نبود. منکه ندیدم
      آدم باید حق رو بگه
    • Ehsan PR

      دوست عزیز،فکر کردی اونا بیکارن که بشینن واسه منو تو بازی بسازن؟
      این مشکل جامعه "شهید پروره" که فکر میکنن همه نشستن دارن واسه ما نقشه میکشن
      همه عنن ما خوبیم
    • مهمان دانیال

      نقل قول: خرافات اسلام
      این بازی چه ربطی داره به توهین دین.. مسلمان ها از زامبی بدتره اعراب ها هستند خدای آدم خورها

      نمی فهمی دیگه .همین حرفی که گفتی توهین بود ..هیچ وقت اعراب رو جمع نزن واسم زامبی رو کنار مسلمانها نزار
    • امیر علی پناهی

      نقل قول: یگانه
      چرا مطالب چرت میزارین
      مگه ما بازی نمیکنیم
      انگری برت اصلا این طوری نیس

      اتفاقا اینجوری من ریسیدم به اون مرحلش حذفش کردم نمیخواهی خدا رو بپرستی راحت بگو چرا شعر میگی
    • سرباز رهبر

      نقل قول: فرشاد
      Saints Row: The Third
      در کل نفهمیدم چی گفتید.
      ولی من همه ی نسخه های این بازی رو کردم.
      گروه سنی هم +18 هست.
      در این بازی خشونت دیگه به آخرش رسیده.
      مشکل خاصی نداره ولی بیشتر به خود آمریکا توهین شده.
      کارگردان این بازی تا اونجایی که من یادمه توقیف شد.
      نسخه ی چهارمش هم امسال اومد.
      پیشنهاد میکنم یه نقد و بررسی کنید.

      5تن ال عبا یک خانم(فاطمه زهرا(س)
    • استاد بازی fifa هم شیطانیه؟

      نقل قول: مهدی عامری
      سلام به همه ی دوستان البته این چیزی که میگم نظر بنده است و شاید اشتباه باشه. من خیلی مستند و مطالب درباره ی شیطانپرستی دیدم و از کنار هم گذاشتن بعضی چیز ها به یک مورد وحشتناک در بازی وارکرافت رسیدم که بعضی از هیروهای این بازی که شکل حیوون و هیولا هستن در واقع منظور معصومین ما هستن و سازندگان این بازی با نسبت دادن این هیولا ها و حیوانات به معصومین ما جنایت بزرگی انجام دادن. من که چند سال هست دارم در مورد بازی های شیطانپرستی اطلاعات جمع اوری میکنم به این نتیجه رسیدم که تقریبا تمام بازی های رایانه ای درجه یک دنیا شیطانپرستیه. تعجبی هم نداره چون بیشتر بازی های درجه یک در اروپا و امریکا ساخته میشه اوناییم که میگن شینطانپزرتیه توی بازی های رایانه ای دروغه رو ول کنید بلانسبت یک خلی هستن برا خودشون
    • استاد بازی fifa هم شیطانیه؟

      از این روزا میگید fifa وpes هم شیطانیه
    • همه

      اگه خود بازی رومون تاثیر نذاره نقد شما حتما میذاره
    • ااااااا

      چرا گردن کسانی که بازی می کنند می گذاری
    • مهمان عرفان

      یه چیزی که برای من همیشه عجیبه مطلق گرایی هست
      ما ایرانیا عجیب مطلق حرف میزنیم عمل میکنیم و...
      بله خیلی از نمادها تایید میشه. در بازی RE4 اون در وجود داره و اتفاقا اگر بخوام راجب این بازی بحث کنم مختون سوت میکشه
      شخصا این بازی رو خیلی دوست دارم و اعتقادم اینه که یک بازی نمیتونه آدم رو از اعتقادش دور کنه. به نظرم این کارا بیشتر شبیه قدرت نمایی رسانه ای هست که از سالها پیش بوده. چرا؟ به عنوان مثال یه بچه مذهبی ممکنه اصلا متوجه قضایا این بازی نشه یا اون در رو نبینه؟(که برای خیلیا پیش اومده !) خب چطور این بازی داره تاثیر میذاره روی ذهنش؟ (اصلا نمیزاره برای همین میگم یه جور خودنمای هستش)
      اما بخش دیگه ی صحبتم که با دسته ی دوم خوانندگان هست. ببینید خیلی از این حرفایی که در این مقاله اومده درسته. assasins creed یه داستانی رو در مورد فرقه ی اسماعیلیه بیان میکنه که یکجورایی شیعه بودن. درسته که در تمام نسخه ها اساسین هارو بهتر از تمپلارها نشون میده اما هدف بازیساز مشخصه : ترور- تروریست- مسلمان - شیعه آخرشم که متوجه میشیم استادمون برای قدرت طلبی خودش مارو به اینور اونور دنیا میفرستاد تا ماموریت انجام بدیم اشتباه میگم؟

      angry birds به نقشه ی ایران هم حمله میکنه ! بزنید iran map angry birds

      resident evil.... دوستان میتونن quran in resident evil 5 رو سرچ کنن.
      ویدیوی islam elements in resident evil series هم ببینند.
      اما سری resident کلا با دین مشکلاتی داره و یادمه توی نسخه ششمش چند جا تیکه های بزرگی به معنویات مینداخت مخصوصا اونجایی که مردم دارن از ترس به کلیسا پناه آوردن بعد لئون یا هلنا یه چیزی با این مضمون میگه که "توی این وضعیت به چه چیزایی متوسل شدن" در باقی نسخه ها هم مسیحیت به راحتی مورد اهانت قرار میگیره گرچه شخصیتههایی داره که صلیب انداختن به گردنشون که جزو شخصیتهای خاکستری داستان هستن مثل ada wong

      resident 4 رو هم فقط یک موردش رو گفتم و اینجا هم اومده این بازی داستانی داره برای خودش از نماد فرقه ی مذهبی بگیر تا خود فرقه وداستان سیاسی بازی
      خیلی از بازیهای دیگه هم گفته نشد مخصوصا قدیمیا که بیشتر از اینچیزا داشت.

      اما همونطور که گفتم با بازی کردن اینها کسی چیزیش نمیشه و خیلی وقتها سازنده ها این نمادهارو جایی میذارن که متوجه نشی
    • آبتین

      خاک تو اون سرت کنن که قدر این بازی ها رو نمیدونی تو فک کردی داری اینا دارن به ما توهین میکنن ؟؟؟؟ نخیر ما قدیم یه نیروهایی داشتیم به اسم هشاشین که اینا اومدن گفتن بهشون اساسین این نیرو هارو ما ایرانی ها قدیم ساختیم شخصی به اسم حسن صباع این این نیروها رو ساخته یعنی سازنده بازی داره در واقع از ما حمایت میکنه و اصلا هم توهین نمیکنه وقتی اطلاعات کافی نداره شایع از خودت در نیار
    • کرونا

      داداش میگین این بازی شیطانی اون بازی شیطانی اگه راست میگید یه بازی بسازید با همین گرافیک بالای بازی جی تی ای و بقیه بازی ها فقط داستانش درمورد دفاع از حرم مطهر و غیره باشه و جهان باز هم باشه تا مردم دیگه نرن سمت بازی هایه خارجی :|
    • محدثه

      نقل قول: مهمان امیر
      اینارو گفتی من تازه بیبشتر راغب شدم برم بازی کنم اینارو مخصوصا بازی اولی که معرفی کردی دمت گرم :)

      خخخخ
      دقیقا منم رفتم دانلودشون کردم
    • محدثه

      نقل قول: س
      برادر من شما یه بارم اویل 5 بازی نکردی،تو عکس شما جیل شخصیت زن کنار کریس شخصیت مرده،در صورتی که تو اویل 5 شوا شخصیت زن آفریقایی کنار کریس هست ، من خودم بازی کردم بارها همچین کتابی رو زمین ندیدم و اصلا عکس شما اویل 5 نیست، ضمنا این عدد 313 خودش عدد فراماسونری نیست؟؟ :/

      داداش اون یه dlc به نام lost in nightmare که توش کریس و جیل میرن تو عمارت اسپنسر و یه کتاب خونه تو اون بازی هست که همه ی کتاباش این شکلین و دوتاشون افتاده رو زمین! اینا میگن قرانه
      باید بگم تا حالا قران اون شکلی به عمرم ندیدم! نه طرحش مثه قرانه نه قطرش!
      بیشتر به دفتر خاطره میخوره چون وقتی میری بالا سرکتابا چنتا کاغذ به زبون اسپنسر پیدا میکنی که در مورد الکس وسکره
    • امیرحسین

      سلام لطفا وقتی کتابی رو نخوندید و اطلاعاتی در موردش ندارید ، روش لقب کفرآمیز نذارید . واقعا زشته که به خاطر یه بازی، به شاهکار دانته آلگیری لقب کفرآمیز میدید ، چون اصلا داستان این بازی ربطی به کتاب کمدی الهی نداره . کتاب کمدی الهی در مورد سفر خیالی دانته به دوزخ ، برزخ و بهشته که توی اون انسان و طمع کار، گنهکار، خوب و ... میبینیم که در نهایت وقتی دانته میخواد از بهشت دیدن کنه راهنمای اون ، معشوقه اش میشه . اگه دوست ندارید کتابو بخونید میتونید سری به سایت های اسلامی که قبولش دارید بزنید ????????
    • مهمان امیرعلی

      دیگه واقعا شورشو در اوردین
      تا کی میخواین آنقدر چرت و پرت بگید؟؟
      شماها که انقدر عقب مونده هستید برید بشینید همون قرانتونو بخونین
    • امیرحسین

      نقل قول: مهمان امیرعلی
      دیگه واقعا شورشو در اوردین
      تا کی میخواین آنقدر چرت و پرت بگید؟؟
      شماها که انقدر عقب مونده هستید برید بشینید همون قرانتونو بخونین

      آقا عقب موندگی چه ربطی به قرآن داره . اینکه یه سری آدمای این سایت بدون منبع به همه چی و همه کس میخوان عنوان ضد دین بزنن چه ربطی به عقب موندگی قرآن داره . قرآن صد ها سال از علم جلو تره . تو هم مثل همینایی چون بدون اینکه تا حالا قرآنو خونده باشی لقب کفرآمیز بهش میدی . همتون توی تفکر قرون وسطیی هستید ????????????????
    • داسکار

      برو بابا شما ها چرا به هر بازی تحمت میزنید به این باشه که
    • aaaa

      ای کاش ما می ساختیم تا مجبور نباشیم از بازی های اونا استفاده کنیم متا سفانه پدرو مادرای امروز میگن بچه فقط باید دکتر شه و ما در رشته علوم کامپیوتر چیزی نداریم و کسی هم نیست که برای کامپیوتر یا ps4بازی بسازه ما واقغا مجبوریم.
    • مهمان سینا

      نقل قول: ااااااا
      چرا گردن کسانی که بازی می کنند می گذاری

      باسلام.
      همین که یک عده ای روز به روز دارن بی دین میشن،خورد خوراک،چیزهای که می ببین و چیزهای که باهش سرکار دارن و برخورد دارن،یعنی روشون تاثیر داشته..
    • هلی

      سلام
      میخوام در مورد Assassins Creed نکته رو بگم و میدونم احتمالا مخالفان زیادی داره ولی فراموش نکنید مدرک دارم
      خودم تمامی سری ها رو تا اودیسی بازی کردم
      یه نگاهی به کتاب شریعت الیستر کرولی بندازید
      به این شخص لقب شیطانی ترین انسان قرن بیستم گرفته و بنیان گذار فرقه شیطانی تلما هست و کتاب شریعت رو با ارتباط با یک جن آبی به اسم ایواس نوشته و جمله ای که تو کتابش اومده اینه
      هر آنچه خواهی کن که تمام شریعت همین است
      و اما تو بازی اساسین کرید می‌بیند که شعار اصلی اینه
      Noting is true every thing is permitted
      هیچ چیز حقیقت ندارد همه چیز مجاز است
      لا شی بل واقع بل کلل ممکن
      از لحاظ مفهومی شبیه هم هستن
      تو سری 1 اگر دقت کنید به جز کلمه علی میدونید پدر الطایر مسلمان و مادرش مسیحی بودهه هنگام تولدش از دنیا میره
      و داخل همون سری 1 بعد زنده کردن 9 تمپلار اصلی که الطایر میکشه المعلم میگه
      این (اشاره به سیب عدن) از خیالات مسلمونا و صلیبیون غیر واقعی تره؟
      خدایان ترسویی که جهان رو ترک کردن که مردم همدیگر رو قتل عام کنن
      اونا همین الان تو خیالات زندگی میکنن
      و اینجا داره اشاره میکنه که تمامی ادیان الهی الکی و ساخته دست و ذهن انسان هاست
      و تمامی چیز هایی که به عدن مربوطه (سیب شمشیر کفن عصا و...) همشون میتونید آدم کنترل کنید زنده کنی.و..
      و این همون چیزی هست که شیطان میخواد و عقده شو داره یعنی میخواد خدا بشه
      و اگر دقت کنید حیوان اصلی که نمادشون هست عقابه
      خب بزارید روشنتون کنم عقاب در مصر باستان نماد خدای جنگ و انتقام هست اسمش هم هوروس و رع
      و یک چشمش کوره و نماد خود ابلیس هست بقیه خدایانشون هم نماد بقیه جن‌ها هست
      و خود یوبی سافت اگه دقت کنید نمادش یه چشم آبی هست
      اتزیو هم تا قبل اساسین شدنش دیدید که چقدر گناه بزرگ و کبیره انجام می‌داده از جمله.... با زنی که شوهر داشته
      من یا این سایت نمیگه بازی نکنید میگه اگه میکنید با آگاهی بازی کنید
      من خودم از اول با اساسین کرید بودم و دوسش دارم ولی هیچ درش غرق نشدم و بهش وابسته نشدم
      اینها رو هم گفتم بدونید که همه چیز از زمان قدیم همینطوری بوده فقط الان جدیدش کردن
      فریبی یکسان در عصر های متفاوت
      یا حق
    • مهمان امید

      ما که کیف بازی رو میبریم کاری هم به شیطان پرستیهم نداریم
      من خدامو میپرستم
    • مهمان علی

      ما هیچی نمیگیم چون پیرو دین اسلام هستیم انشالله همچی معلوم میشه خدا جواب این کاراشونو میده
    • مهمان علی

      البته من اینو بگم وقتی میایم میگیم مرگ بر آمریکا و به گشورشون توهین میکنیم باید انتظار اینو داشته باشیم????
    • مهمان hadi

      عجب خیلیی عجیبه تقریبا 4 یا 5 تا از بازی های که من کردم بودم تو این لیست بود اتفاقا با این بازی ها خیلیی هم حال کرده بودم وقتی این مطالب رو خوندم خیلیی ناراحت شدم حیف .
    • ....

      سلام به همه
      من در اصل برای اونایی متأسفم که به پیامک هایی که از این بازی ها دفاع می کنند نمره ی مثبت میدن
    • نوکر خدا و اهل بیت

      خدا رو شکر که یه همچین سایت هایی در ایران عزیزمان هست که ما را از بازی های شیطان پرستی اگاه کند من خودم گیمر هستم ولی هر بازی که انجام میدم احتیاط میکنم که در اون بازی توهین به خدا یا پیامبران و امامان نشده باشه و یا نماد های فراماسونی و یا شیطان پرستی رو در اون بازی دیدم سریعا حذفش کنم.ممنون از مطلبی که در سایت قرار دادین.
    • محمد طاها صابری فرد

      نقل قول: احمد
      سلام.اگه میشه بازی "وارکرافت"رو هم مورد بررسی قرار بدین و تو سایتتون بزارید.من خیلی وقته دارم بازی میکنمش.میخوام ببینم کاره اشتباهی کردم یا نه:)اخه خیلی نکته های ریزی از شیطان پرستی داره.تحقیق کنید ببینید بازیش حرامه یا خیر.با تشکر

      من گریم گرفت همچین بازی های بدبد میسازند لعنت به سازندش بیاد که همچین بازی هارو ساختند اگه اونجا توی اون عکسی که کتاب قرآن نشان داده شده است اگه اون یارو کتاب مقدس را لگد کند وبه ان محل نداده باشند بعدا به تتلو فحش میدن میدونم ربتی به این بازی ها وگفته های شما ولی تتلو شیطانی نیست درست فحش میده اما نباید به تتلو فحش داد
    • دانشجوی جوان

      بنده در ایام امتحانات هستم و با این وجود وقت گذاشتم و نظرات دوستان رو خوندم

      میخواستم بگم اگر کسی بخواد بفهمه یه چیزی مثل یه بازی بده ، خوب با دیدن مدارک اسناد قبول میکنه اما اونکه نخواد بپذیره حالا چون عادت کرده و سخت اون بازی رو نکنه یا خودشو زده به خواب و هرچی ، دیگه مشکل اون شخصه! گاهی وقتا حقیقت سخت و تلخه ولی پایانش خوشه!
      حالا بنده میخوام در مورد یک بازی دیگه به اسم outlast صحبت کنم. همونطور که کلیپی احتمالا از اون خبرنگار رسواکننده فراماسونها دیدین ، باید متوجه چیزی هایی در بازی outlast شده باشید! در نسخه اول و دوم این بازی رسما به مسیحیت توهین میشه حالا در مورد اسلام هنوز دقت نکردم ولی مسیحیت معلومه قشنگ در داخل بازی و لوگوی بازی علامت صلیب معکوس به کاررفته و جدای از اینا در هردو نسخه بازی ، بازیکن یه خبرنگاره دقیقا مثل اون آقای خبرنگار مسیحی که میره مخفی میشه و فیلم میگیره! یه دوربین داره و به غیر از اون دوربین هیچ سلاحی نداره که همون دوربینم در واقع برای اینه جلوشو ببینه و مدام فرار کنه! این آقای خبرنگار ظاهرا در هر دو نسخه بازی در پایان سرنوشت خوشی در انتظارش نیست و در واقع در پایان بازی توسط شیاطین مورد ضرب و شتم و قتل قرار میگیره!
      در ابتدای نسخه دوم بازی outlast شما میبینید که قدرت شیاطین بیشتر هم شده و سلاح اونا شبیه یک شمشیر به شکل صلیب معکوسه! و صلیب مسیحیت رو وارد شکم خبرنگار میکنه ، اون جزیره ای هم که اونجا با شیاطین مواجه میشه گمان کنم جزایر برموداست! که در موردش ماسونها فیلم ساختن و داستان ساختن تا کسی جرئت نکنه بره اونجا!
      در نسخه یک برهنگی هم در بازی دیده میشه که مثلا دیونه ها و هیولا ها برهنه یا نیمه برهنه هستن...
      بازی که بعد از تموم کردنش از وقتی که روش گذاشتین پشیمون میشید چون قهرمان بازی در پایان ناکام میشه!

      درضمن بازی فارکرای 5 هم داخلش هم نماد ضدمسیح هست و هم تحریف قیامت!
      پایگاه های زیر زمینی که اگر سرچ کنید در یوتیوب میبینید در واقع بعضی ها نوشتن ایده ساخت یخچال زیرزمینی درحالی که اینا رو برای فرار از قیامت و در امان موندن از موجود آخر و زمانی که
      هدفش کفار هست ، ساختن! موجودی که ابعادش مثل یه گوریل بزرگه!
      این موجود اونجور که من شنیدم از دل زمین میاد بیرون و هدفش کفاره! البته منظور تعبیر به امام عصر نیست ، اشتباه نگیرید!
      هدف از ساخت این بازیها و این دست فیلم های ترسناک به این شکل ، انداختن عنصر ترس بین مردم و کاهش باور به خدا و پیامبرش و افزایش باور به قدرت شیاطین هست تا مردم رو ذره ذره از ترس به شیطان نزدیک کنن.
      در مورد این آقای خبرنگار میتونید به صحبت های استاد رائفی پور در مورد فراماسونری ، مراجعه کنید. در ضمن دوستان اگر در مورد فراماسونری اطلاعات کافی ندارین تحقیق نکنین چون ممکنه دینتون و ارزش های اخلاقی که مهم ترین چیزه ، از دست بدین.

      هرچیزی بهایی داره! منتها بعضی هامون اعتقادات و ارزش ها و همه چی مونو میفروشیم به بازی و فیلم هایی که ساخت پیروان شیاطینه! بعضی هامون هم سختی استفاده نکردنشو به جون میخریم و در عوض ارزش ها و اعتقادامون که معیار سنجش اعماله برامون می مونه و به خاطر چهارتا بازی روز حساب پدر آدمو درنمیارن حداقل!

      خدا کنه این وزارت ارشاد از خواب پاشه و بیاد این بازی رو در صورتی مجوز ورود به بازار و فروش بده که بررسی و تایید شده باشن!
    • عسل

      واقعا ک اصلا نمیفهمم چرا بعضیا بااینکارا این بازیا حمایت میکنن مگه تو مسلمان نیستی آخه
    • مهمان علی اکبر

      راستش رزیدنت اویل ۴ ربطی نداره به دلیل این که بیشتر این درها در کلیسا ها بیشتر است در بازی های دیگر کپکام بهترین واژه یعنی نام خدا در ان تار دیده می شود واین دلیل واضعی ندارد و رزیدنت اویل پنج به توهین به کتاب خدا نیست مکان بازی جای هست که ۸۰ درصد مردم انه مسلمان بودند چند لحظه خودتو به جای انها بذار قطعا موقعی که زامبی شده دیگه خدا را نمی شناسی به همین دلیل قران پایین افتاد
    • محمد حسین

      نقل قول: hatan
      سلام.در مورد بازی uncharted 3
      دقت کرده باشین بازی تو سوریه و یمن و عربستان بودش.بازی قبل از جنگ سوریه و آشوبهای یمن درست شده بود.الان دقیقا یا به صورت کاملا تصادفی کاملا تصادفی تو این مناطق درگیری هستش.
      اونایی که uncharted بازی کردن بهتر میتونن بفهمن کار ناتان چی هستش.

      ناتان غلطه نیتن درسته داری اشتباه میکنی
      بیخیال دیگه هرچی بود اخر بازی uncharted 4 مرد تموم شد
    • محمد حسین

      داداش saint row the third واسه کنسول های نسل هشت هم ریمستر شد لوگوی اونو بذار با کیفیت تره
      خداوکیلی حداقل به انحصاری پلی استیشن گیر نمیدادید
      شوخی کردم رمز گشایی خوبی بود و نماد ها رو خوب پیدا کردی
    • محمد حسین

      نقل قول: مهمان Hossin
      خدای جنگ بیشتر توش به اسلام توهین شده خدای جنگ ۲ چون دوتا شیپور قیامتو شیپور میزنه ????????????????????

      نقل قول: مهمان Hossin
      خدای جنگ بیشتر توش به اسلام توهین شده خدای جنگ ۲ چون دوتا شیپور قیامتو شیپور میزنه ????????????????????

      خدا هم بخشید :/
      گاد آف وار تو این دنیا نیست تو دنیای خدایان المپ هست البته به جز نسخه آخر برای کنسول PS4 که تو دنیای خدایان اسکاندیناوی هست
    • محمد حسین

      نقل قول: ....
      سلام به همه
      من در اصل برای اونایی متأسفم که به پیامک هایی که از این بازی ها دفاع می کنند نمره ی مثبت میدن

      نقل قول: مهمان علی اکبر
      راستش رزیدنت اویل ۴ ربطی نداره به دلیل این که بیشتر این درها در کلیسا ها بیشتر است در بازی های دیگر کپکام بهترین واژه یعنی نام خدا در ان تار دیده می شود واین دلیل واضعی ندارد و رزیدنت اویل پنج به توهین به کتاب خدا نیست مکان بازی جای هست که ۸۰ درصد مردم انه مسلمان بودند چند لحظه خودتو به جای انها بذار قطعا موقعی که زامبی شده دیگه خدا را نمی شناسی به همین دلیل قران پایین افتاد

      نقل قول: عسل
      واقعا ک اصلا نمیفهمم چرا بعضیا بااینکارا این بازیا حمایت میکنن مگه تو مسلمان نیستی آخه

      یعنی حتی برای کسایی که میخوان نمره ثبت بدن هم تعیین تکلیف میکنی ؟؟؟
      دوست عزیز مهمان علی اکبر واقعا بدون هیچ تعصبی نظر دادی و فرهنگ نظر دادن رو داشتی
      تو اگه مسلمانی به چند تا فقیر کمک کردی یا چند نفر رو مسلمون کردی ؟؟؟
      آداب نظر دادن داشته باشید تا هرکسی چیزی میگه که دوست ندارید سریع بهش فحش ندید یا اعتقادات رو زیر سوال نبرید
      ممنون از سایت
    • مهمان مهدی

      سلام دوستای عزیزمن فقط ازاون دوتابازی بدم می یادیکی اساسینزویکیم درموردقوم عادتواساسینرتوهین دراینکه سلسله ی اسماعیلی سلسله ی غیرمسلمونه ومهم ترازهمه اینکه اسم حضرت علی تولوگوی اساسنیزواینم توهین محسوب می شه برامون ودرموردقوم عاداینکه به صورت طبیعی مردن مثل اینکه عذابی که خداروسرقوم عادآوردبایدروسرایناهم بیادتابرای متحدای دیگشون عبرت بشه.
    • مهمان مهدی

      نقل قول: یگانه
      چرا مطالب چرت میزارین
      مگه ما بازی نمیکنیم
      انگری برت اصلا این طوری نیس

      سلام دوست عزیزراسته من هواسم نبوداون مرحله رورفته بودم سازنده ی اون بازی خیلی عوضیه.
    • مهمان مهدی

      نقل قول: احمد
      سلام.اگه میشه بازی "وارکرافت"رو هم مورد بررسی قرار بدین و تو سایتتون بزارید.من خیلی وقته دارم بازی میکنمش.میخوام ببینم کاره اشتباهی کردم یا نه:)اخه خیلی نکته های ریزی از شیطان پرستی داره.تحقیق کنید ببینید بازیش حرامه یا خیر.با تشکر

      ببین احمد جان من این بازی رو خیلی وقته میکنم و داستانشم خوندم و فیلمشم دیدم . یه سری نکاتی داره بازی و ممکنه اگه از روی ظاهر نگاه کنی بازی شیطانی به نظر برسه ولی خب همه چیزاش تو داستان بازی بار ها ذکر شده . درسته از آبلیسک بار ها استفاده شده و اون چشم دجال هم خیلی جاها میبینی . تقریبا عمده مشکلش همین 2 تاس و اینا برمیگردن به داستانش . چشم دجال دلیلش اینه که اگه کتاب عصراژدها رو بخونی میبینی که هیچ کدوم از شوالیه های روشنایی از جادوگر خوششون نمیومد همینطوری مردم عادی چون به نظرشون جادوشون منبع شیطانی داره ( در واقعیت تا حد کمی اینطوره ولی با جادوی سیاه فرق داره ) و برای همین بار ها این نکته در داستان ذکر شده . تو بازی برای اینکه نشون بدن اینکه این جادوگرا از نظر مردم شیطانین روی لباساشون عکس چشم دیده میشه و نماد انحصاری دالااران هست ( شهر جادوگرا ) . آبلیسک ها هم داستانشون بر میگرده به سارگراس تایتان شیطانی که نیروی اصلی لژیون هست امیدوارم جواب سوالتو گرفته باشی
    • مهمان مهدی

      نقل قول: مهدی عامری
      سلام به همه ی دوستان البته این چیزی که میگم نظر بنده است و شاید اشتباه باشه. من خیلی مستند و مطالب درباره ی شیطانپرستی دیدم و از کنار هم گذاشتن بعضی چیز ها به یک مورد وحشتناک در بازی وارکرافت رسیدم که بعضی از هیروهای این بازی که شکل حیوون و هیولا هستن در واقع منظور معصومین ما هستن و سازندگان این بازی با نسبت دادن این هیولا ها و حیوانات به معصومین ما جنایت بزرگی انجام دادن. من که چند سال هست دارم در مورد بازی های شیطانپرستی اطلاعات جمع اوری میکنم به این نتیجه رسیدم که تقریبا تمام بازی های رایانه ای درجه یک دنیا شیطانپرستیه. تعجبی هم نداره چون بیشتر بازی های درجه یک در اروپا و امریکا ساخته میشه اوناییم که میگن شینطانپزرتیه توی بازی های رایانه ای دروغه رو ول کنید بلانسبت یک خلی هستن برا خودشون

      ببینید من وارکرافتو بازی کردم و تا حد نسبتا عالی از همه چیزش خبر دارم و حرف شما رو خیلی واضح میتونم نقش کنم هیرو های نسبتا کمی وجود دارند که حیوان باشند ( ارک ها و ترال و ها و تائورن ها رو حیوان فرض نکنید ) و اگه راست میگید یه مثال از این رفتار های زشت و توهین به معصومین رو مثال بزنید .
    • BEBCHMARCKER

      بعضی از کارها یی که کردن واقعا رو عصاب بود
      اما بعضی از ربط ها که شما می دین همش بر اساس تخیلی است
      بر اساس واقعیت که جهنم دانته ساخته نشده
      همه داستان های پوچن
      حتی این کتاب در ایران هم به چاپ رسیده است
    • BEBCHMARCKER

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      باهات موفقم
      البته بعضی از چیز ها گکه گفتن درست
      اما این نه
      بنظرم نباید هر چیزی رو به خودمون بگیریم
      اگه هم بوده
      گناهس پایه اونا هست
      ما چرا غیبت کنیم؟؟
    • BEBCHMARCKER

      نقل قول: احمد
      نقل قول: محمد
      اول از همه لعنت خدا بر دشمنان دین و پیامبران و ائمه اطهار.
      دوم از همه هم وای بر ما مسلمانان که غفلت ما موجب این اتفاقات شده.

      سلام به همه...
      محمد جان داداش گلم.
      هدف اونا بی دین و لا قید کردن تمام مردم دنیاست.
      از طرفی میدونن که دین اسلام بهترین برنامه بندگی و عبودت و رفاقت با خداست، به همین دلیل اوناهم میخوان خدا رو از برنامه زنگی مردم دنیا(به هر شیوه ای و با هر ابزاری)حذف کنن و هم از افزایش تعداد مسلمون ا با ایجاد طرز فکر تو تمام مردم دنیا جلوگیری کنن. سرانشونم همه فراماسونن.
      تا میتونید با این مسائل مقابل کنید...
      علیه ش مشتی بجنگید
      مشتیااااا.....!
      یا علی مدد

      صنعت بازی سازی یک صنعت پویا و پولساز است
      هیچی بازی برای انحراف تولید نمی شود
      بهتر است خرافات را فراموش کنیم
      زنده باد اسلام
    • سیدهادی

      نقل قول: س
      برادر من شما یه بارم اویل 5 بازی نکردی،تو عکس شما جیل شخصیت زن کنار کریس شخصیت مرده،در صورتی که تو اویل 5 شوا شخصیت زن آفریقایی کنار کریس هست ، من خودم بازی کردم بارها همچین کتابی رو زمین ندیدم و اصلا عکس شما اویل 5 نیست، ضمنا این عدد 313 خودش عدد فراماسونری نیست؟؟ :/



      ای خداااا!!!
      آخه تو حرف نزنی چیزیت میشه؟
    • سیدهادی

      نقل قول: مهمان رضا
      دراین نقدر وبرسی،دو بازی بدون مدرک وکاملاً متعصبانه نقد شدند،برای اثبات موضوعی باید دلایل ومدارک کافی داشت،بقیه بازی ها دلایل ومدارکش روشن،اما بازی ریزندنت اویل چهار،که گفتید درش مثل درمسجدالنبی بهتون بگم که اصلاً شبیه نیست،درمورد فرقه هم بگم که در داستان چیزی به اسم فرقه مذهبی وجود نداره ومیشه هرموضوعی به فرقه داد که به عنوان نمونه میشه فرقه شیطان پرستی بهش نسبت داد که در اصل این افراد مردم یک روستا هستن،من نمیگم این بازی مورد دار نیست،تو نمونه های بعدی این بازی مواردی مثل شلیک به قران دیده شده،اما برای اثبات موضوعی نیاز به مدارک ودلایل معتبر که کاملاً موضوع رو واضح وروشن کنه
      بازی اساسینز کرید هم کاری به مشکل بودن بقیه مواردش ندارم،ولی دلیل این که اون ارم میگید نوشته علی یعنی چی؟وخب که چی مبشه،مثلاًَ نماد گرایی همراه با موضع قابل تخریب نه بدون موضوع،تو این بازی روی دیوار نماد هرم وتک چشم بالای هم دیده شده،اما هیچ مفهومی نداره
      درمورد بازی پرنس پرشیا هم بگم که نقدتون کاملاً بدون مدرک ودلیل که این خیلی بد وضد عقل ومنطق،واما نقد بازی های دیگه قابل تامل وبابتشون ازشما متشکرم


      سلام..
      شما اصلا در مورد داستان بازی میدونی؟؟نامه هایی که داخل بازی به دست بازیکن میرسه رو خوندی؟؟
      داخل یکی از اون نامه ها نوشته (متن کاملش رو یادم نیست!) در قدیم الایام فرقه ای مذهبی بودند به نام روشنفکران..همینقدر ازش یادم مونده..و بزار اینو هم بگم تو اصلا به اون در که گفته میشه درب مسجد النبیه دقت کردی؟؟؟

      به خودت زحمت ندادی ببینی که اینطور حرف میزنی!خوب ببین که چطور اسم محمد،پشت اون علامت رو در پنهان شده و اگه کمی دقت کنی راحت میبینیش!! و گفته میشه پایگاه اصلی دشمن پشت این دره!!

      واقعا اسلام رو چطور نشون دادن؟؟خشونت؟بی رحمی؟

      مطمئن باش خود اونا میدونن اسلام از جنس این چیزا نیست ولی میگن هست!
      لجبازی بد چیزیه!!!


      در موردش چی داری بگی عزیزم؟
      احساستو واقعا درک میکنم و میدونم برات باور پذیر نیست که بازی ای که برات محبوبه و دوسش داری این طوری باشه..
      ولی اینو بدون ما بازیچه دست اونا شدیم تا پشت زرق و برق اکشن بازی(که ما بیشتر جذب همونشیم و اگه جذبی نداشت راحت ولش میکردیم و قبول میکردیم واقعیت ها رو..)زیرکانه اعتقادات ما رو بکوبن و دوباره اونجوری که میخوان از نو بسازن..و افکار کثیف و زشت خودشونو به ذهنمون تزریق کنن..عزیزم..منم طرفدار این بازی بودم.دوستش داشتم و همه جا تعریفشو میکردم ولی وقتی فهمیدم بعد از مدتی گذاشتمش کنار..چون من بازیچه دست اونا نیستم..گدای بازیشون نیستم..!
      وابستگی به اونا رو دوست ندارم..

      پس دوستانی که بعد از خوندن این مطالب یه ندایی درونشون میگه خبری نیست و نباید قبول کنی و باید ردشون کنی بدونن ندا،ندای شیطانیه..ندای نفسه که میتونه ما رو اسیر خواسته هاش کنه...
      و بدتر از همه بدونن دارن وابسته کی میشن؟؟

      بعد از این،با یه عزم جدی علیه اینها بشن و بازی رو ترک کنن و انجام ندن و تا میتونن تبلیغ شرارت این کثافت ها رو بکنن..

      با تشکر..خسته نباشید!!
    • سیدهادی

      نقل قول: منتقد
      کلا حالتون خوش نیس عرضه داری خودتون یه بازی بسازین ملت بشین پاش نه چرت پرت درس کنین
      و بگردین دنبال نشونه هایی که فقط به ذهن مریض شیطان پرستتون شیطان پرستی میان



      و همچنان..چشم و گوش بسته بازی کن..
    • سیدهادی

      نقل قول: مهمان سجاد
      حالتون خوش نیس به قرآن



      گهگاهی سکوت،بهتر از هزار تا حرفه برای امثال تو عزیزم..وقتی برات سخته قبول کنی
    • سیدهادی

      نقل قول: خرافات اسلام
      این بازی چه ربطی داره به توهین دین.. مسلمان ها از زامبی بدتره اعراب ها هستند خدای آدم خورها



      سلام..یاد بگیر الکی تو این موضوعات به اعتقادات هیچکس توهین نکنی..وقتی درباره این چیزا حتی ده صفحه هم شاید نخونده باشی..یاد بگیر سکوت کنی و بعد حرف بهتری بزنی وقتی بی تعقل اظهار نظر میکنی
    • سیدهادی

      نقل قول: مهمان سارا
      این بازی ها روی آدم تاثیری نمیذاره تا حالا کسی با این بازیا کافر نشده میتونیم بازی کنیم و به این علائم توجه نکنیم این فقط نظر من بود



      خب بزار یه مثال بزنم..

      خواهشا ناراحت نشو????..

      ممکنه یا سری یه بازی بسازن علیه ناموست..و توش به ناموست توهین کنن..تو هم با وجود اینکه میدونی داره به ناموست توهین میشه باز هم میتونی بازی کنی چون واقعا تاثیری نداره و در ضمن به ناموست ضرری نمیرسونه و بی غیرت نخواهی بود..میتونی بازی کنی بدون اینکه به علائم و اون توهین ها توجه کنی..نظرت چیه؟؟

      عزیزم قصد توهین نداشتم منم مثال زدم..????و نظرمو گفتم..
    • پریسا

      به به ....این خارجيا بهتر از ما خدا و شیطان رو می‌شناسند......خوشم اومد دست مريزاد
      خوشم میاد خوب ما رو خر ميکننند
      ولی راستش من اینا رو میدونستم
      خوب بیکار نیستم که چند میلیاردی هزینه میکنند تا بازی بسازند
      همین رزیدنت اويل چقدر قصه واسه گفتن داره
      آدم کفری میشه با این کارهاشون
      یه بازی نمی سازند که خوب باشه
      مثلا خودم هوادار رزیدنت اويل هستم
      همه سرب هاش رو بازی کردم????
    • مهمان امیررضا

      نقل قول: pouya
      باید در مورد Assassin's creed بگم که الطیر جز فرقه اسماعیلیه بود و رشید الدین سنان هم که در بازی به عنوان المعلم معرفی شده استادش و نه نفری هم که الطیر ترور کرد همشون مسیحی بودن نه شیعه . چه طور ممکنه یه فرقه اسماعیلیه شیعه باشه ؟ در ضمن چرا به علامت مسیح روی لباس اون نه نفر توجه نکردید ؟ اون وقت اسم علی(ع) رو تو هرجا که بود پیدا کردید. کلی ویژگی خارق العاده این بازی داره رفتین سراغ عیب جویی ؟ در مورد Undead knights هم باید گفت اسم Fatima دلیلی بر فاطمه (س) بودن اون شخص نداره .
      به قول دوستمون ezio مگه نظیر این بازیا رو میتونیم بسازیم ؟؟ این ها همشون ضایعه ذهن منفی فکر تونه که نسبت به همه چیز بد بینه. درسته خیلی جاها به مقدسات توهیین میشه ولی باید تحقیق هم کرد که مطمئن شد .

      ماشالله داداش همین درسته من کامنت دادم قبول نکردن خخخخ xd
    • jwadgri

      [سلام]
      فکر نمی کنید یه کم زیاده روی کردید؟
      بازی اساسینز یه بازی واقعیه و شروعش از ایران باستان بوده ما فرقه ای داشتیم به اسم اشاشین که افراد مهم رو ترور می کردند
      **به جای انکار قبول کنید قرار نیست همه خوب باشیم**
    • مهمان مانی

      سلام ممنونم از توضیحاتتون اما یه بازی یادتون رفت(کلش اف کلنز) ممنون میشم درباره این توضیحی دیگر بدید و زیادی از مردم رو متوجه کنی
    • سجاد یحیی ابادی

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!
    • سجاد یحیی ابادی

      یک انیمیشن به اسم بز خانگی وقتی که نقد و برسی شد فهمیدند
      که در این انیمیشن به ماجرای ۱۱ سبتامبر و به امامان توهین شوده بود این یهودی ها تو انیمیشن باب اسفنجی و موش سر اشپز به اسلام توهین کردن پس شما چطور حرف از این میزند که باید روابط ما با اسراعیل عادی کنیم .....آخه شیعه بشینه پای ماهواره این یهود که کار خودش رو بکنه
    • Mta

      بازی های زیادی دیدم که این طوری بودن و همچنان دارن پخش میشن کارتون هم همین طور
    • نگین

      ممنون از اطلاع رسانیتون.واقعا این جنگ نرم خیلی متنوع شده. اون ها حق ندارن به مقدسات ما توهین کنن.
    • ashkan

      همینه دیگ ی سری رسانه ها مثل شما گند زدید به تفکرات مردم وقتی اینقد کوته فکرید که فکر میکنید همه دارن به شما توهین میکنن بهتره تو همین گند و وضعیت بمونید! اگه فکر میکنید پیشرفت میکنید با خراب کردن تصورات مردم از بازیا بهتره بگم موفق باشید! نمیتونید همچین کاری کنید!
      بجای اینکه از صنعت گیم حمایت کنید دارید بدتر تخریبش میکنید!...
    • مهمان بنده خدا

      خیلی عجیب بود! فقط اونی که گفتین به جنسیت و تعدادشون نگاه کنید رو میشه توضیح بدین من هیچی نفهمیدم:/
    • یه بنده خداییی

      با سلام و پاسخ به بعضی ها (ezio)
      دوست عزیز شما خودت میگی چیزی نمی دونی مطلب نذار ولی خودت گذاشتی
      درست؛ گروهی از شیعیان شش امامی بنام حشاشین یا اساسیون بودن که با حکومت سنی سلجوقیان مخالف بودن و کتابی از انها با نام alamut (الموت) نوشته شده نه assassin و حتی این کتاب هم شیعه بودن اساسیون رو نغض کرده ولی مدارک زیادی از انها باقی نمانده چون مغول ها نابودشون کردند و هیچ تصویری از چهره انها نیست و یوبیسافت هم چرت و پرت های خودشو وارد بازی کرده
      پس قبل از نوشتن تحقیق کن
    • یه بنده خداییی

      نقل قول: pouya
      باید در مورد Assassin's creed بگم که الطیر جز فرقه اسماعیلیه بود و رشید الدین سنان هم که در بازی به عنوان المعلم معرفی شده استادش و نه نفری هم که الطیر ترور کرد همشون مسیحی بودن نه شیعه . چه طور ممکنه یه فرقه اسماعیلیه شیعه باشه ؟ در ضمن چرا به علامت مسیح روی لباس اون نه نفر توجه نکردید ؟ اون وقت اسم علی(ع) رو تو هرجا که بود پیدا کردید. کلی ویژگی خارق العاده این بازی داره رفتین سراغ عیب جویی ؟ در مورد Undead knights هم باید گفت اسم Fatima دلیلی بر فاطمه (س) بودن اون شخص نداره .
      به قول دوستمون ezio مگه نظیر این بازیا رو میتونیم بسازیم ؟؟ این ها همشون ضایعه ذهن منفی فکر تونه که نسبت به همه چیز بد بینه. درسته خیلی جاها به مقدسات توهیین میشه ولی باید تحقیق هم کرد که مطمئن شد .

      دوست عزیز اسماعیلیه یکی از شاخه های تشیع است
    • امیرحسین

      من یک گیمرم و بازی هایی زیادی کردم ار جمله نسخه کامل اساسین بعدشم اینارو روی ماها ک ربونشون رو یاد نداریم نمیفهمیم موقع حرف زدن چی ها میگن تاثیری نداره
      دوما منظورتون از غارت چیه الان کم مسولین مارا دارن غارت میکنن پول های مملکت رو برمی دارن میرن بعد میگن با کسری بودجه روبه رو هستیم به هر تریقی پول رو از ما میگیرن شما اسم اینارو غارت نمیزارین چی میزارین........
    • مهمان امیر

      ببینین این چیزا برام مهم نی من فقط بازیمو میکنم بجای این خضعفلات بازیتونو بکنین
    • مهمان Mohammad

      [quote=gamer][quote=pouya]باید در مورد Assassin's creed بگم که الطیر جز فرقه اسماعیلیه بود و رشید الدین سنان هم که در بازی به عنوان المعلم معرفی شده استادش و نه نفری هم که الطیر ترور کرد همشون مسیحی بودن نه شیعه . چه طور ممکنه یه فرقه اسماعیلیه شیعه باشه ؟
      سلام.باهاتون موافقم البته تو نسخه یک بازی.به نظر من نسخه یک مقدمه چینی بود برای معرفی شخصیت جدید.اگر نسخه دو رو بازی کرده باشید etzio داخل جنده خونه هست(مجبورم میفهمی .میگفتم خانه فحشا شاید منظورمو نمیگرفتین).یعنی تو اول بازی میشاشه به آرمان های الطیر.تبلیغ بی بندوباری.یا اتفاقی که برای انگشت قطع شدشون میوفته .( تو نسخه یک نماد دوری از شهوت بود در حالی که تو نسخه دو دیگه به لطف داوینچی نیازی به قطع کردن انگشت نبود)اینا فقط یه ذره از اهداف بازی بود.در اینکه سازنده بازی میتونه هر استفاده ای از اثر هنریش ببره شکی نیس.زحمت کشیده بالاخره.ب.assasin برگرفته از کلمه عربی حشاشین هستش به همون معنی تروریست.ویکی پدیا ببینی نوشته مخالف اسماعیلیان.کتاب خداوند الموت رو بخونی بیشتر با نکات بازی آشنا میشید.پیغمبر میگفت کفار تو کفرشون بیشتر از مسلمونا همت میکنن همینه.ه خاطر غلطهای نگارشی و خودم عفو کنید[/quote]
      ببین اساسین برگرفته از واژه حشاشین هست که این واژه خود مشتق از حشاش به معنی دارو هست نه حشیش
      و حشاشین اسم یک بازار هست که در اون داروهای مختلف با قیمت بسیار کم به فروش میرسید تا همه بتوانند از دارو برخوردار باشند
      وقتی مارکوپولو در بازدید به ایران این فرقه رو میبینه و در سفر نامش این داستان رو مینویسه واژه حشاشین به اروپا میره و تلفظش میشه اساسین.بعد ها به این واژه معنی آدمکش میدن
      خلاصه واژه حشاشین مستقیما معنی تروریست نداره و این گروه فقط افراد خاص و افراد سلطنتی رو ترور میکردن اونم به شکل حرفه ای.همینجوری نبود پاشن برن تو خیابون هرکی که دلشون میخواد رو بکشن
    • F u c k

      تازه اینا خوبه بابا
      بیاید ویچر بازی کنید که چقدر رابطه جنسی توش عادیه یا گاد اف وار که مثل ویچره
      من خودم هیچوقت این چیزا رو نفهمیدم(نفهم خودتی) تا به این مطلب مزخرف شما رسیدم
      هم اساسینز هم رزیدنت اویل هم دویل می کرای عالین من به شخصه از الان هر گیمیری رو که ببینم این بازی هارو حتما براش پیشنهاد میکنم
    • مهمان امیررضا

      رفیق سلام
      ببین من خودم مسلمونم مسجدمو میرم نماز و قران میخونم ادم بی حیایی نیستم ولی این مطالبی که اینجا بود خیلی سختگیرانه است و به قول خودت هیچ گیمری اینا رو نمیفهمه و اصلا به جز گیم پلی و داستان بازی چیز دیگه ای براش اهمیت نداره
      بعضیا میگن چرا شما کار دیگه ای جز بازی کردن انجام نمیدی باید گفت که تفریحات سالم خیلی تو ایران کم هست یا اگرم باشه هزینه بالایی داره
      و در اخر اینکه نظرات بعضی از این افراد مخالف بازی ها رو که خوندم به نظرم شما افرادی هستید که خودتون رو تنها ادم های هدایت شده میبینید و بقیه مثلا ما گیمرها رو گمراه که اصلا جالب نیست در ضمن شما خدا نیستید که بخواهید ما رو قضاوت کنید و اگر حتی بگید که فقط میخواستید امر به معروف و این حرفا رو انجام بدید با بدترین لحن انجامش دادید
      یک نگاهی هم به تعداد لایک و دیسلایکی که میگیرید بکنید تا ببینید بچه های امروزی چقدر افکارشون با شما فرق میکنه
      همیشه سختگیری های شدید به چیز دیگری ختم میشود
    • سید هادی نخود هر اش

      تو بسیجی یا سپاهی یره؟خوشم میاد که دیسلایک میگیری فقط
      اره برات مهم نیست فقط خدا برات مهمه و این حرفا
      حالا برو عربیتو بخون و از گوگل که بلاد کفر ایجادش کرده هم استفاده نکن
    • Stan

      اتفاقا اینجوری من ریسیدم به اون مرحلش حذفش کردم نمیخواهی خدا رو بپرستی راحت بگو چرا شعر میگی[/quote] هوی ملت همیشه در صحنه که از آب گل آلود به نفع علاقیاتتون ماهی میگیرید ما چیزی بنام شیطان پرستی نداریم فراماسون و ایلو شعارشون اینه که هر انسانی میتونه خدای خودش باشه فراماسونا قدرمتمند نیستن فقط نفوذ دارن اما این ایلومیناتیان که بیشترین نفوذ و قدرت رو تو هر جای دنیا دارن خب به همین دلیل توی همه صنعتام از جمله گیم هستن ولی خو دیگه انقدم با مسلمونا سر وکار ندارن اون دسته از دوستانی هم که میگن از این افشا ها رو تو سایت بیشتر بزارین بازی ایرانی درست کنن تو اولین فرصت به یه پزشک مراجعه کنن ولی خو مشکل الان ما صنعت گیم نیست پس عوض مشغول کردن ذهن ملت راه کار بدید
    • Moz

      اگه اونجوریه که بگین کلا گیمر ها و استریمر ها هرچی گیم هست و نیست رو ول کنن یه روز به کلش گیر میدن یه روز به این گیم اون گیم /:
    • Moz

      خوب اصلا گیریم شیطان پرستیه ایران یه بازی با همین کیفیت و جذابیت و اسلامیش رو بسازه بریم بازی کنیم حمایت از تولید ملی هم هست تازه????
    • Moz

      نقل قول: سیدهادی
      نقل قول: مهمان سجاد
      حالتون خوش نیس به قرآن



      گهگاهی سکوت،بهتر از هزار تا حرفه برای امثال تو عزیزم..وقتی برات سخته قبول کنی

      می دونی مسئله چیه بعضی ها اصلا گیمر نیست فقط تو بچه گی شون بازی کردن الان اومدن دارن درمورد اینم رو هوا قضاوت میکنن مثله تو عزیزم/=
    • اصغر

      نقل قول: A.B
      نقل قول: روشنفکر
      نقل قول: یگانه
      چرا مطالب چرت میزارین
      مگه ما بازی نمیکنیم
      انگری برت اصلا این طوری نیس



      عزیزم شما به خودت فشار نیار.

      شما اول املای درست انگری برد رو یاد بگر بعد نظر بده
      بعدشم اگه انگری برد این شکلی نیست پس حتما اون عکسه فتوشاپه نه؟


      شما که ترجیح میدی بازی نکنی نظر هم نده بی زحمت
    • اصغر

      نقل قول: هلی
      سلام
      میخوام در مورد Assassins Creed نکته رو بگم و میدونم احتمالا مخالفان زیادی داره ولی فراموش نکنید مدرک دارم
      خودم تمامی سری ها رو تا اودیسی بازی کردم
      یه نگاهی به کتاب شریعت الیستر کرولی بندازید
      به این شخص لقب شیطانی ترین انسان قرن بیستم گرفته و بنیان گذار فرقه شیطانی تلما هست و کتاب شریعت رو با ارتباط با یک جن آبی به اسم ایواس نوشته و جمله ای که تو کتابش اومده اینه
      هر آنچه خواهی کن که تمام شریعت همین است
      و اما تو بازی اساسین کرید می‌بیند که شعار اصلی اینه
      Noting is true every thing is permitted
      هیچ چیز حقیقت ندارد همه چیز مجاز است
      لا شی بل واقع بل کلل ممکن
      از لحاظ مفهومی شبیه هم هستن
      تو سری 1 اگر دقت کنید به جز کلمه علی میدونید پدر الطایر مسلمان و مادرش مسیحی بودهه هنگام تولدش از دنیا میره
      و داخل همون سری 1 بعد زنده کردن 9 تمپلار اصلی که الطایر میکشه المعلم میگه
      این (اشاره به سیب عدن) از خیالات مسلمونا و صلیبیون غیر واقعی تره؟
      خدایان ترسویی که جهان رو ترک کردن که مردم همدیگر رو قتل عام کنن
      اونا همین الان تو خیالات زندگی میکنن
      و اینجا داره اشاره میکنه که تمامی ادیان الهی الکی و ساخته دست و ذهن انسان هاست
      و تمامی چیز هایی که به عدن مربوطه (سیب شمشیر کفن عصا و...) همشون میتونید آدم کنترل کنید زنده کنی.و..
      و این همون چیزی هست که شیطان میخواد و عقده شو داره یعنی میخواد خدا بشه
      و اگر دقت کنید حیوان اصلی که نمادشون هست عقابه
      خب بزارید روشنتون کنم عقاب در مصر باستان نماد خدای جنگ و انتقام هست اسمش هم هوروس و رع
      و یک چشمش کوره و نماد خود ابلیس هست بقیه خدایانشون هم نماد بقیه جن‌ها هست
      و خود یوبی سافت اگه دقت کنید نمادش یه چشم آبی هست
      اتزیو هم تا قبل اساسین شدنش دیدید که چقدر گناه بزرگ و کبیره انجام می‌داده از جمله.... با زنی که شوهر داشته
      من یا این سایت نمیگه بازی نکنید میگه اگه میکنید با آگاهی بازی کنید
      من خودم از اول با اساسین کرید بودم و دوسش دارم ولی هیچ درش غرق نشدم و بهش وابسته نشدم
      اینها رو هم گفتم بدونید که همه چیز از زمان قدیم همینطوری بوده فقط الان جدیدش کردن
      فریبی یکسان در عصر های متفاوت
      یا حق


      دست و ذهنت درد نگرفت اینقدر نوشتی؟
    • اصغر

      الان مثلا شیطانی باشه بازی کنم من چی کار میشم /: لولو منو میخوره خوب وقتی این علائم رو اینارو ندونی برات مهم نیست تازه تو داری بازی میکنی اینم داستان بازیه چه بخوای چه نخوای /: فقط مونده بگین ادیسه تاریخ رو هم عوض کرده
    • اصغر

      الان من هدفم از بازی کردن لذت بردن از بازیه برای کسایی که میخوان نمک پاشی کنن این چیزا مهمه اخه تو وقتی برای لذت بازی کنی به این چیزاش کار نداری ولی وقتی نباله سوارخ موشوی یه چیزی پیدا میکنی دیگه/= نه؟
    • اصغر

      نقل قول: عسل
      واقعا ک اصلا نمیفهمم چرا بعضیا بااینکارا این بازیا حمایت میکنن مگه تو مسلمان نیستی آخه


      هستیم ولی دنبال لذت بردن از باز هستم نه دنبال خراب خوندن بازی و تاریب کردن سازندش/: بعدش هم الان مگه ادم شیطان پرست میشه با چارتا علامت /: تو اگه ایمان داشته باشی هیچی رو تاثیر نمیزاره
    • اصغر

      نقل قول: مهمان مهدی
      سلام دوستای عزیزمن فقط ازاون دوتابازی بدم می یادیکی اساسینزویکیم درموردقوم عادتواساسینرتوهین دراینکه سلسله ی اسماعیلی سلسله ی غیرمسلمونه ومهم ترازهمه اینکه اسم حضرت علی تولوگوی اساسنیزواینم توهین محسوب می شه برامون ودرموردقوم عاداینکه به صورت طبیعی مردن مثل اینکه عذابی که خداروسرقوم عادآوردبایدروسرایناهم بیادتابرای متحدای دیگشون عبرت بشه.


      هرجا اسم حضرت علی بیاد توهین؟/: یعنی منکه الان دوبار نوشتم علی توهین کردم؟
    • اصغر

      نقل قول: نوکر خدا و اهل بیت
      خدا رو شکر که یه همچین سایت هایی در ایران عزیزمان هست که ما را از بازی های شیطان پرستی اگاه کند من خودم گیمر هستم ولی هر بازی که انجام میدم احتیاط میکنم که در اون بازی توهین به خدا یا پیامبران و امامان نشده باشه و یا نماد های فراماسونی و یا شیطان پرستی رو در اون بازی دیدم سریعا حذفش کنم.ممنون از مطلبی که در سایت قرار دادین.

      خوب دیگه گیمر نیستی نصف بازی هایه نابی اینا توش هست اگه توجه نکنی کاریت ندارن که /:
    • BIG.FIRE

      بحث لیاقته . یو نو ؟ عزیزم معلومه که هچیکدوم از بازی های اساسینو بازی نکردی . بعد میای میگی اساسینا به مسلمونا حمله میکنن ؟ تازه اساسینا مسیحیارو میکشتن اونایی که میدیدی کلا اخوندی سرشون بود اونا مسلمون نبودن . تازشم قصدشون تموم شدن جنگ بود . تو خودت بودی تو این 8 سال جنگ حاضر بودی چن نفر بمیرن ولی جنگ تموم شه ؟ چه مسلمون چه قیر مسلمون . اوناهم تموم شدن جنگو میخواستن . همین . فقط یه چیزی . وقتی بازی ای رو بازی نکردی یا چیزی ازش نمیدونی . لطفا نیا نظر بده .
    • BIG.FIRE

      نقل قول: مهدی عامری
      سلام به همه ی دوستان البته این چیزی که میگم نظر بنده است و شاید اشتباه باشه. من خیلی مستند و مطالب درباره ی شیطانپرستی دیدم و از کنار هم گذاشتن بعضی چیز ها به یک مورد وحشتناک در بازی وارکرافت رسیدم که بعضی از هیروهای این بازی که شکل حیوون و هیولا هستن در واقع منظور معصومین ما هستن و سازندگان این بازی با نسبت دادن این هیولا ها و حیوانات به معصومین ما جنایت بزرگی انجام دادن. من که چند سال هست دارم در مورد بازی های شیطانپرستی اطلاعات جمع اوری میکنم به این نتیجه رسیدم که تقریبا تمام بازی های رایانه ای درجه یک دنیا شیطانپرستیه. تعجبی هم نداره چون بیشتر بازی های درجه یک در اروپا و امریکا ساخته میشه اوناییم که میگن شینطانپزرتیه توی بازی های رایانه ای دروغه رو ول کنید بلانسبت یک خلی هستن برا خودشون

      خسته نباشی عزیزم . :///////
    • BIG.FIRE

      نقل قول: بنده خداوند بزرگ
      ن یک کنسول ps4 خریدم ولی هنوز بازی نخریدم
      لطفا لیست اینجور بازی ها رو برام ایمیل کنید تا نخرم

      تو بخر . همه این بازیا عالین . تو یه کاری بکن . اگه اینترنت وصله به کنسولت فقط برو فورتنایت بازی کن . رایگانم هست هم انلاین . 40 گیگ بیشتر نیس
    • ربکا

      اول دوروغه اویل چهار شیطانی نیست و هیچ توهینی نداره دوما اون اویل ۵ که اگه میخوای بری جلو تر باید پات رو قران بره چش ندارین دویل ۴ روببینین...
    • ربکا

      نقل قول: محمد مهراد
      واقعا من موندم اینا رو نگاه کردم باورم نمی شد این بازی اویل رو فامیلمون بازی می کرد هر چی بهش می گفتم بازی نکن در مسجد النبی توش بکار رفته انگار نه انگار میگه الکی میگی من که اینا رو دیدم دیگه این بازی ها رو نمی کنم:-\

      اویل ۴ شیطانی نیست اون اویل ۵ که شیطانیه هرچی درباره اویل۴ میگن باور نکن دوروغه من خودم دیدم تو ش تک چشم هست ولی دشمنات تک چشمن نه خودت پس تو علیه شیطانی نه با شیطان دوروغ گوها اویل ۴ شیطانی نیس من خودم بازی میکردم همجاشو دیدم شخصیت پلیر هیچ نماد شیطانی نداره ولی دشمن ها چرا
    • ربکا

      نقل قول: س
      برادر من شما یه بارم اویل 5 بازی نکردی،تو عکس شما جیل شخصیت زن کنار کریس شخصیت مرده،در صورتی که تو اویل 5 شوا شخصیت زن آفریقایی کنار کریس هست ، من خودم بازی کردم بارها همچین کتابی رو زمین ندیدم و اصلا عکس شما اویل 5 نیست، ضمنا این عدد 313 خودش عدد فراماسونری نیست؟؟ :/

      قران تو بخش نایت مورز ونزدیک پیانو میبینی که پات میره روش
    • امیرحسین

      ببینید اون مپ انگری برد تاج محله
    • محمدحسین

      اگه من اساسینز کرید۱ رو بازی کنم اشکالی نداره
    • abolfazl....

      سلام
      میخواستم بدونم آیا کال اف دیوتی نسخه موبایلش حرامه
      چون در نسخه دیگرش توهین به دین اسلام شده
    • gamer

      نقل قول: بنده خداوند بزرگ
      سلام
      من یک کنسول ps4 خریدم ولی هنوز بازی نخریدم
      لطفا لیست اینجور بازی ها رو برام ایمیل کنید تا نخرم

      واقعا بی عقلی به خاطر این چرت پرت ها چیزی که میخوای نخری
    • محمد

      اصلا متوجه نمیشم
      چرا کپکام؟
      آخه به کپکام نمیخورد که همچین کاری رو کنه
      از موقعی که فهمیدم
      داشتم سکته میکردم
      اشکم داشت در میومد
      دیگه کپکام برای من مُرد
      رزیدنت اویل ویلیج رو هم بررسی کن
      ممنون که آگاهمون کردی
      برای آینده ام دعا کن
      نوکرتم
      بدرود
    • محمد

      نقل قول: حسین
      من میدونستم که بازی devil may cry شیطانیه ولی توش درب خدارو داره که به دنیای شیطانی میره اخه چرا



      باید بگم که کپکام
      توهیناش وحشتناک تر از توهین های بقیه هست
      من متوجه نمیشم که چرا کپکام این کار رو کرده
      چرا؟
      چرا؟
      چراااااا؟؟؟
    • مهمان علیرضا

      نقل قول: TrophyHunter
      خوب شد گفتين وگرنه الان كافر شده بودم !!!!! :|
      باو چه طرز فكر مسخره ايه هرچيو دارين به شيطان پرستى و اسلام و دين و سياست ربط ميدين
      كى ميخوايد اين افكار بچه گونه رو بزاريد كنار
      بعدشم من اساسين كريد رو نزديك چهار بار تموم كردم الانم خداپرست و مسلمون موندم و كافر هم نشدم
      اگه ميخواستن كارى كنن كه تاثير بزاره قطعا بازى رو انتخاب نمى كردن
      بازى هاى به اين قشنگى گير دادين به چى
      مسخره ترين بخش مقاله هم جايى بود كه تظاهرات مردمى راجب بازى Dante's Infero رو نشون ميداد
      واقعا فازتون چيه ؟؟؟

      تاثیر روی مسلمانیمون نداشته باشه بالاخره توهین که هست . اگه میخوای بشینی و توهین ها رو تحمل کنی بشین
    • مهمان علیرضا

      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      نقل قول: Seyed sajadi
      نقل قول: محمد
      نقل قول: ezio
      اول سلام.
      دوم این حرف ها رو بذارین کنار.این ها همش چرند که ما ایرانیا ساختیم!!!
      سوم مگه ایرانیا میتونن یک همیچین بازی هایی نظیر assassins creed بسازن که حرف میزنن؟
      چهارمم بازی assassins creed یک بازی است که از روی حقیقت است و الطاییر و اتزیزو و کانر وادوارد در گذشته بودن و از روی کتاب زندگی assassins ساخته شده برای خودشون داستان در نیاوردن که ضد دین باشه!!!و assassins ها یک گروهی بودن که مخالف شیطان پرستی و از اینجور حرفا بودن.و در نسخه ی1 این بازی میتوان به راحتی فهمید که الطاییر یک مسلمان شیعه است که باید 9 مسیحی را بکشد نه مسلمانان را بکشد و این کشتار به خاطر جلوگیری از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان است و بقیه هم راه اورا ادامه میدهند!! ولازم به ذکر است که چهره ی assassins ها در بازی از روی نقاشی که از روی قیافه ی ان ها کشیده شده است (در گذشته) ساخته شده.
      پنجمم عزیز من اگر کسی ساکت باشه همه میگن به به چه پسری نمیگن مگه لاله!!
      ششمم باید بگم وقتی اطلاعات نداری مطلب نذار!!
      هفتمم اگر این مطلب رو تایید نکنی نامردی!!
      هشتمم میخوام بدونم نظر دیگران در مورد مطلب من چیه!!!!

      اگه اینطوره پس چرا روحانیون رو میکشه؟و در ضمن اسم علی همه جا دیده میشه و از حضرت علی(ع)به انواع یه قاتل استفاده کردن
      این دیگه نامردیه لا مصب اینو بازی نکنیم چی بازی کنیم

      داخل بازی به غیر از امام علی (ع) به اسلام و کتاب مقدس هم توهین میشه . زیرا شخصیت اصلی نمیدونم کدوم نسخه بود میگه "هیچ کتابی نمی تواند شما را هدایت کند ، آزاد باشید"
    • مهمان علیرضا

      نقل قول: اصغر
      الان مثلا شیطانی باشه بازی کنم من چی کار میشم /: لولو منو میخوره خوب وقتی این علائم رو اینارو ندونی برات مهم نیست تازه تو داری بازی میکنی اینم داستان بازیه چه بخوای چه نخوای /: فقط مونده بگین ادیسه تاریخ رو هم عوض کرده

      نه لولو نمی خورتت . دارن میخندن به اینکه ما ساکت موندیم جلوی توهین هاشون
    • مهمان علیرضا

      نقل قول: سید هادی نخود هر اش
      تو بسیجی یا سپاهی یره؟خوشم میاد که دیسلایک میگیری فقط
      اره برات مهم نیست فقط خدا برات مهمه و این حرفا
      حالا برو عربیتو بخون و از گوگل که بلاد کفر ایجادش کرده هم استفاده نکن

      عزیزم مشقاتو نوشتی اومدی چت میکنی ؟
    • مهمان علیرضا

      نقل قول: مهمان امیرعلی
      دیگه واقعا شورشو در اوردین
      تا کی میخواین آنقدر چرت و پرت بگید؟؟
      شماها که انقدر عقب مونده هستید برید بشینید همون قرانتونو بخونین

      بهتره همین داخل دنبال توهین ها باشیم در در بازی ها .
    • احمد

      نقل قول: خرافات اسلام
      این بازی چه ربطی داره به توهین دین.. مسلمان ها از زامبی بدتره اعراب ها هستند خدای آدم خورها

      شما یا سنت خیلی کمه یا تو «فهمیدن» مشکل داری. صهیونیست ها شدیدا نمادگرا هستند. توی بازی های بسیاری به اسلام توهین شده. از جمله سری بازی شاهزاده ایران. توی یکی از سری های این بازی فاطمه مطهر غول مرحله آخره که باید به پهلوش ضربه بزنی تا بتونی شکستش بدی.
      توی فیلم طبیب به ابن سینا توهین شده. انواع و اقسام نمادهای شیطان پرستی توی ارباب حلقه ها و... هست. باب اسفنجی مملو از مباحث جنسی است که ناخودآگاه کودک را تخریب کند.
      بازی های اویل (سری 1 و 2 و 3) شدیدا به قرآن توهین می کند و در یکی از قسمت ها چند جلد قرآن روی زمین افتاده است که باید از روی آن رد بشوید و...
      شما یا خودت را به حماقت بزن و نبین. یا یک جستجو بکن و ببین به چه شکل دارن با اعتقادات نداشته ات بازی می شود.
    • ایمان..

      سلام. خواستم ببینم بازی فری فایر هم شیطانیه؟میشه لطفا برسی کنین. ممنون میشم
    • (۱۳ساله) (M.S.H)

      نقل قول: س
      برادر من شما یه بارم اویل 5 بازی نکردی،تو عکس شما جیل شخصیت زن کنار کریس شخصیت مرده،در صورتی که تو اویل 5 شوا شخصیت زن آفریقایی کنار کریس هست ، من خودم بازی کردم بارها همچین کتابی رو زمین ندیدم و اصلا عکس شما اویل 5 نیست، ضمنا این عدد 313 خودش عدد فراماسونری نیست؟؟ :/

      بی دین یعنی تو نمیدونی ۳۱۳ یعنی چی!
      واقا که مردمون خیلی ساده لون واقا که
      الله اکبر!!
    • A

      جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین دولت های تمام فراماسونی و الیومیناتی است که باید همراه با همهشون تو جهان نابود و سوزانده بشه. سایت شماها هم همین 33 رو تداعی میکنی بالاش. همتون دروغو جنایت تو خون کثیفتونه. اسلام و یهودیت و مسیحیت هم فرقی نداره همتون دشمن مردم پاک مانند اروپایی ها و ایرانی های آریایی اید. ریشتون باید کنده بشه با یاری خدای واقعی جهان که صبر کرده و مهلت داده به ماسون ها و یهودیان برای نابودی کاملشون در نهایت.
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد