شیطان پرستی، دین رسمی آمریکایی

(بسم الله الرحمن الرحیم)
من مطمئن هستم که تمامی دانش آموزان فلوریدایی از دین مسیحیت و انجیل اطلاع کافی دارند اما احتمالا این اولین برخورد آن ها با اعمال شیطان پرستی واقعی است. فکر می کنم بسیاری از دانش آموزان علاقه زیادی خواهند داشت که بدانند ما چه چیزی برای عرضه کردن به آن ها داریم.

شیطان پرستی، دین رسمی آمریکایی

 

شبکه خبری "راشا تودی" در گزارشی از از تصمیم مقامات آموزشی فلوریدا برای تبلیغ آزادانه ادیان در مدارس و اقدام متعاقب "معبد شیطانی" برای ترویج شیطان پرستی در میان دانش آموزان مدارس خبر داد.

 

 

بر اساس این گزارش، چندی پیش سیستم آموزشی ایالت فلوریدای آمریکا تصمیم به صدور مجوز برای انتشار مطالب مذهبی مربوط به هر فرقه ای در میان دانش آموزان مدارس کرد. فرقه شیطان پرستی "معبد شیطانی" پس از تصویب این قانون اقدام به تبلیغ و انتشار جزوه هایی در مورد فلسفه و اعمال شیطان پرستانه در میان دانش آموزان کرد. همچنین این فرقه به دانش آموزان اعلام می کند که از نظر قانونی حق اجرای مراسم شیطان پرستی را دارند.

 

 

سخنگوی فرقه شیطان پرستان اظهار داشت "ما فکر می کنیم رفتار مسؤولانه این است که به دانش آموزان امکان دسترسی به نظرات مذهبی مختلف داده شود و تنها صدای یک مذهب و آیین به گوش آن ها نرسد. من مطمئن هستم که تمامی دانش آموزان فلوریدایی از دین مسیحیت و انجیل اطلاع کافی دارند اما احتمالا این اولین برخورد آن ها با اعمال شیطان پرستی واقعی است. فکر می کنم بسیاری از دانش آموزان علاقه زیادی خواهند داشت که بدانند ما چه چیزی برای عرضه کردن به آن ها داریم".

 

 


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:26 شهریور 1393 - 22:50

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد