جام زهر ماهواره +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
بهتر نیست کمی بیندیشم که این دستان آلوده به خون بیگناهان، هیچ گاه برای دلسوزی و فراگیری علم و خیرخواهی من وتو برنامه نمی سازد!! آنها با گرفتار کردن ما در منجلاب فساد با ابزار ماهواره، جام زهر و نابودی خود و خانواده را ذره ذره نوش جان ما می کنند! آیا وقت آن نرسیده که جام زهر را شکسته و خود را در دریای پاک اسلام غوطه ور کنیم؟

جام زهر ماهواره +تصاویر

 

یکی از بحث های داغی که عده ای مخالف و موافق را گرد هم آورده و امروزه به یکی از مباحث جدی نیز مبدل شده است " بودن یا نبودن ماهواره " در زندگی ایرانی هاست.

 

برخی بر این باورند که تماشا کردن کانال های مختلف ماهواره صرفاً یک نوع سرگرمی است و به دلیل تنوع در برنامه های مختلف می تواند اوقات فراغت را پر کند و عده ای نیز، ماهواره را همچون خوردن قطره ای سم در زندگی می دانند که به تدریج در مویرگ های زندگی جریان پیدا کرده و قلب تپنده کانون خانواده را از حرکت باز می ایستاند. و لیکن حاصل سال ها پژوهش و کار کارشناسی صاحبنظران و پژوهشگران جامعه شناسی بر روی برنامه های متنوع ماهواره و به ویژه شبکه های فارسی زبان، نشان می دهد که برنامه های ماهواره غربی مثل همان خوردن قطره ای سم و نابودی تدریجی انسان است.

 

مسلماً هر انسانی از ریز ترین کاری که در طول روز انجام می دهد ، هدفی دارد و حتی تماشا کردن برنامه های تلوزیونی و یا ماهواره ای به تناسب نوع برنامه پخش شده از جمله فیلم، سریال، کارتون ، اخبار و ... به دنبال ارضاء نیاز خود است. "برنامه های ماهواره " به ظاهر، نیازهایی از جمله پر کردن خلاء فراغت، اطلاع رسانی خبری، تبلیغاتی، سرگرمی و ... را برآورده می سازد، ولیکن گردآورنده و صاحبان این گونه برنامه ها نیز از تولید آنان هدفی دارند.

 

 

 

 

با نگاهی به منبع تغذیه شبکه های ماهواره ای که غالباً هدایت گر آنان عاملان کشورهای غربی همچون آمریکا، رژیم صهیونیست، انگلیس و ... است، نمی توان انکار کرد مزدورانی که سال هاست دست های ناپاکشان تا آرنج در خون مسلمانان غوطه ور است، حال برای رفع خلاء فراغت و یا فراگیری مباحث علمی و پزشکی و یا خبری ما، هدف خیرخواهانه دارند! قطعاً در پشت پرده این برنامه ها، اهداف کلانی همچون هزینه های کلان آن نهفته است که این قطار پر حیله بر روی ریل مرگبار سقوط اخلاقی و شرافت انسانی به آهستگی حرکت کرده آنچنان که مسافران آن متوجه حرکت قطار نیستند و زمانی به نقطه پایان همنشینی با ماهواره می رسند که در ایستگاه منجلاب فساد "ناخواسته " غوطه ور شده اند و اینجاست که نه تنها از تماشای ماهواره به هدف خود نرسیده اند بلکه با از دست دادن بسیاری از داشته های ارزشمند خود،" سوختند تا این قطار شوم به راهش ادامه دهد".

 

با نگاهی ریزبینانه به برنامه های ماهواره ای می توان ترویج زندگی ضد دینی را به وضوح مشاهده کرد، اشاعه فرهنگ مصرف گرائی، مد گرائی، ترویج اسراف، استفاده از کالاهای خارجی با هدف حذف تولیدات ایرانی در زندگی های ایرانی، رواج زندگی مجردی با هدف کاهش نسل مسلمانان، خروج از محرمات و افزایش بی بند و باری، از بین بردن روابط عاطفی خانواده، ترویج بی حرمتی به والدین و اعضای خانواده و تحقیر سبک زندگی اسلامی از جمله اهداف پشت پرده فیلم ها و سریال های بی محتوای ماهواره ای است، که با رنگ و لعابی خاص به خورد افراد ناآگاه می دهند و در حقیقت لبه تیغ ماهواره بر گردن افرادی کشیده می شود که بدون آگاهی کامل از این ابزار استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

 

برخی ادعا می کنند که برنامه های ماهواره جنبه علمی و پزشکی دارد! ولیکن باید سوال کرد، چند نفر از مخاطبان این برنامه های علمی توانسته اند با تماشای محتوای به اصطلاح علمی این گونه برنامه ها، بار دانشی خود را افزایش دهند؟ و سوال دیگر اینکه دشمنان قسم خورده جامعه اسلامی با چه استدلال و دلیلی قصد کرده اند بر بار علمی مسلمانان و بویژه ایرانی ها بیفزایند؟ پژوهشگران و کارشناسان با بررسی دقیق اینگونه برنامه های ماهواره ای به این نتیجه رسیده اند که برنامه های به اصطلاح علمی ماهواره نشان می دهد پیشرفت علم چگونه حاصل می شود ولیکن واقعیت و پشت پرده این برنامه های علمی، انتشار علم نیست بلکه هدف ایجاد ترس و واهمه ای است که با نشان دادن تشریح ناوهای آمریکا، قدرت آمریکا را برای ترس و خالی کردن قدرت دیگر ملت ها ترویج می کنند و در بسیاری از دیگر مستندهای علمی، می کوشند نشان دهند دین برای جایی است که جهل وجود دارد و بدن تحت تاثیر عوامل مختلف به خودی خود کار می کند و خداوند هیچ نقشی در بدن ندارد و این در حالی است که اینگونه فیلم ها را برای مسلمانان تهیه می کنند!! آیا بهتر نیست برای افزایش بار علمی به منابع معتبر روی آورد تا اینگونه برنامه ها ؟!

 

اگر انتقادی شود که برنامه های شبکه های داخلی نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد بی جا نیست بویژه با توجه به سیل خروشان مشکلات متعدد فرا روی زندگی انسان ها، جای برنامه های طنز و کمدی که لحظات شیرینی را حتی در فرصتی کوتاه، لبخندی بر لبان خسته مردم بنشاند بسیار خالی است ولیکن آیا می توان کمبود لحظات شیرین را با زهر هلاهل جبران نمود!! این همان تفکر تامل برانگیزی است که برخی برای نگاه کردن برنامه های ماهواره ای بهانه می کنند و اگر برای یک بار و فقط یک بار با دقت و موشکافانه به برنامه های طنز، خبری، به اصلاح علمی و پژوهشی و ... ماهواره نگاهی بیندازند، قطع یقین به این نتیجه خواهند رسید که برنامه های طنز " دجال واره " فقط برای ریشخند کردن مسئولین نظام تدارک دیده شده و برنامه های خبری رسانه های معاند، با نشان دادن نقاط ضعف و معضلات، هدفی جز تخریب و دلسردی ندارند و هیچ گاه از دستاوردهای علمی، پژوهشی، هسته ای کشورمان خبری منعکس نمی گردد!

 

 

 

 

برنامه های سرگرمی آنان نیز فرهنگ شراب خواری، روابط آزاد با نامحرم، رواج پوشش های برهنه غربی، زندگی با حیوانات، به سخره گرفتن فرهنگ حجاب و عفت، نابودی نقش ارزشمند مادر در خانواده، تنزل کانون خانواده و... را ترویج می کند!

 

با کمی دقت، دست های پشت پرده ساخت این فیلم های پوچ آشکار می گردد، همان دستانی که تا دیروز با ابزارهایی همچون توپ، تانک و بمب های شیمیایی شمار زیادی از مردم مظلوم و بی گناه جهان را به خاک و خون کشیدند و امروز با ترفند خوش رنگ و لعابی همچون "ماهواره "، جامعه هدفشان را نشانه گرفته اند.

 

بهتر نیست کمی بیندیشم که این دستان آلوده به خون بیگناهان، هیچ گاه برای دلسوزی و فراگیری علم و خیرخواهی من وتو برنامه نمی سازد!! آنها هیچ برنامه ای با دید آموزشی برای ما ندارند و ما با گرفتار شدن در منجلاب فساد آنان توسط ابزار ماهواره، جام زهر و نابودی خود و خانواده را ذره ذره می نوشیم ! وقت آن نرسیده که جام زهر را شکسته و خود را در دریای پاک اسلام غوطه ور کنیم؟

 


 


- لینک کوتاه این مطلب

» سکینه وثوقی، مدیر مسئول پایگاه خبری پیام بشرویه
تاریخ انتشار:31 شهریور 1393 - 1:07

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد