سرکرده سپاه صحابه مرتد شد! + عکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)
اخیرا تصویری از اورنگ‌زیب فاروقی یکی از سرکردگان سپاه صحابه پاکستان در فضای مجازی منتشر شده است که از زیارت و حضور وی بر سر مزار مادرش حکایت دارد.

سرکرده سپاه صحابه مرتد شد! + عکس

 

(ع) عرض کرد: فدایت گردم، ما را به نامی لقب داده‌‌اند که زمامداران اموی به واسطه آن ریختن خون، غارت مال و شکنجه شیعیان را مباح می‌دانند. امام فرمودند: آن نام چیست؟ ابوبصیر گفت: آن نام "رافضی" است.

رافضی در لغت به معنای "رها کننده" است و گروه‌های تندروی معتقد به سنت، با بکار بردن این کلمه، قصد دارند که شیعیان را "رها کنندگان دین" به جهانیان معرفی نمایند.

هدف از چنین اقدامی، مباح کردن خون شیعیان است و آنان با مرتد خواندن پیروان اهل‌بیت(ع) به دلیل عقاید کفر آمیز(!)، کشتن شیعه را نه تنها گناه ندانسته بلکه موجب ترفیع درجات قاتل شیعه در فردوس برین و هم‌نشینی با پیامبر(ص) بر سر سفره طعام می‌دانند(!).

توسل و زیارت قبور، یکی از عقاید شیعی است که گروه‌های تروریستی ـ تکفیری به شدت به مخالفت با آن پرداخته‌اند و حساسیت این موضوع تا آنجا افزایش می‌یابد که داعش ـ یکی از گروه‌های تکفیر کننده شیعیان ـ سخنانی مبنی بر تخریب خانه کعبه و بارگاه ملکوتی پیامبر عظیم الشان اسلام(س) به میان آورده است.

در موضوع زیارت قبور، آنان رفتن بر سر مزار مردگان را حرام دانسته و توسل به غیر خدا می‌دانند که موجبات شرک یک مسلمان را فراهم می‌سازد.

با این تفاسیر، منتشر شدن تصویر سرکرده یکی از گروه‌های تروریستی و تکفیری به نام سپاه صحابه ـ که در راس قاتلان شیعیان در پاکستان قرار دارد ـ بر سر مزار والده خویش، امری تعجب برانگیز است که امروزه سوژه جدید شبکه‌های اجتماعی شده است.

به گزارش خبرنگار ابنا از کراچی پاکستان، سمت راست تصویر زیر، «اورنگ‌زیب فاروقی» یکی از سرکردگان سپاه صحابه پاکستان را نشان می‌دهد که با دستاری مشکی به زیارت قبر مادر خویش آمده است.

پس از آنکه این تصویر بر روی خروجی صفحه رسمی سپاه صحابه پاکستان در شبکه اجتماعی فیس‌بوک قرار گرفت؛ به سرعت با عناوینی همچون «سندی بر کفر کافران» در میان شیعیان بازنشر داده شد.

اگر قرار باشد اورنگ‌زیب فاروقی را با ترازوی عدل تکفیریون محاکمه نماییم؛ حکم وی تنها اعدام است، آنهم با روش انتحار و اعمال شاقه(!) چراکه وی مشرک شده و از دین اسلام خارج گردیده است.


- لینک کوتاه این مطلب

» ابنا
تاریخ انتشار:2 مهر 1393 - 1:08

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد