شهادت طفل ۹ماهه در مراسم عزاداری امام حسین(ع) + عکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)
عناصر تکفیری گروه «اهل السنه و الجماعه» شب گذشته به مراسم عزاداران حسینی(ع) در یکی از حسینیه‌های کراچی پاکستان حمله کرد.

شب گذشته و پس از برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حالی که عزاداران حسینی در حال خروج از حسینیه و برپایی مراسم در خیابان بودند وقوع یک انفجار منجر به شهید و زخمی شدن تعدادی از شیعیان شد.

بر اثر این انفجار که توسط گروه تروریستی ناصبی «اهل السنه و الجماعه» صورت گرفت یک طفل ۹ ماهه به شهادت رسید.

خبرنگار ابنا از کراچی گزارش داد که در این انفجار «فاطمه الیاس بتول» پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید. هم‌چنین این انفجار منجر به زخمی شدن ۹ نفر دیگر از شیعیان شد.

«غلام غدیر تایبو» رئیس پلیس کراچی درباره این انفجار تروریستی گفت: عاملین این جنایت چند موتورسوار بودند که پس از انداختن نارنجک در حسینیه مرکز تحقیقات اسلامی کراچی از محل حادثه گریختند.

منابع بیمارستان «آغاخان» اعلام کردند که مجروحان حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند اما تلاش برای زنده ماندن فاطمه الیاس بتول به نتیجه نرسید.

اسامی سایر مجروحان این اقدام تروریستی عبارتند از: «زهرا» ۴۵ساله، «انجم آرا» ۴۵ ساله، «شهناز» ۴٠ساله، «قرائت فاطمه» یک ساله، «فائزه» ٣٠ ساله، «ثنا» ٢۴ ساله، «علی حسن» ۵۴ ساله و «وقار عباس».

این حمله تروریستی به عزاداران حسینی درحالی صورت گرفت که همزمان با آغاز ماه محرم نیروهای امنتیتی پاکستان از اقدامات امنیتی جامع برای مقابله و خنثی‌سازی توطئه‌های تروریستی در این کشور خبر داده بودند.



- لینک کوتاه این مطلب

» ابنا
تاریخ انتشار:7 آبان 1393 - 18:34

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد