حجت‌الاسلام قرائتی و ماجرای سؤال «کرم خاکی» از چرایی خلقت انسان+فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

حجت‌الاسلام قرائتی نقل می‌کند روزی یکی از مردان خوب خدا در راهی که می‌رفت به یک کرم خاکی برخورد می‌کند و از چرایی خلقت او از خدا سؤال می‌کند.

 

حجت‌الاسلام محسن قرائتی از جمله معلمان دلسوز قرآن کشورمان است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به بیان تفسیر قرآن کریم در رسانه ملی پرداخت. وی پس از پیروزی انقلاب ایران در سال 1357 به پیشنهاد شهید مطهری برای اجرای برنامه درس‌هایی از قرآن، به رسانه ملی رفت که این برنامه از سال 1358 تاکنون ادامه دارد.

حجت‌الاسلام قرائتی یکی از اساتیدی است که همواره به نیازهای مخاطبان اهمیت زیادی می‌دهد و در تدریس خود، ظرفیت و کشش افراد را لحاظ می‌کند و با استفاده از تمثیل و نکات پندآموز قرآنی توانسته تأثیر بسزایی بر روی مخاطبان خویش داشته باشد.

همه افراد با هر سن و موقعیتی که دارند پای سخنان شیرین و دلنشین این استاد قرآن می‌نشینند و نه تنها هیچ‌گاه احساس خستگی نمی‌کنند، بلکه از شنیدن چنین سخنانی لذت می‌برند و در واقع سخنان حجت‌الاسلام قرائتی همه افراد را خطاب قرار می‌دهد.

«خنده حلال» یکی از ابتکارات حجت‌الاسلام قرائتی است که حاوی مباحثی کوتاه، آموزنده، شیرین و جذاب است که به نحوی به سؤالات و شبهات گوناگون مخاطبان نیز پاسخ می‌دهد.

در ادامه کلیپ کوتاهی از تدریس آقای قرائتی در دوران جوانی‌اش می‌آید:

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:17 آبان 1393 - 18:19

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد