پرچم حرم حضرت عباس(ع) و اشک شوق بیماران اصفهانی + تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
خادمان حرم مطهر حضرت عباس(ع) در حاشیه برگزاری هفته فرهنگی "راه بهشت" با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) اصفهان از بیماران این بیمارستان عیادت و دلجویی کردند.

در این بازدید که چند نفر از خادمان حرم مطهر حضرت قمر بنی هاشم(ع) پرچم گنبد حرم را نیز با خود حمل می‌کردند، اشک شوق بر چشم و امید را در دل بیماران ایجاد کردند.

خادمان حرم مطهر همچون از بیماران بستری در بخش‌های جراحی، اورژانس، مراقبت‌های ویژه آی سی یو و سی سی یو نیز عیادت کردند و با اهدای متبرکات حرم حضرت عباس(ع) صحنه‌هایی ماندگاری را رقم زدند.

خادمان حرم مطهر که با همان لباس خدامی حرم وارد بیمارستان امام رضا(ع) شده بودند با شنیدن درد و دل بیماران و همراهان آن‌ها با قرائت سوره حمد شفای آنان را از خداوند متعال به واسطه علمدار کربلا و حضرت امام حسین(ع) دعا کردند.

خادمان حرم مطهر در حالی که فضایی سرشار از عطر عباسی را بوجود آورده بود، بسته‌های تبرکی را در بین بیماران توزیع کردند.

شایان ذکر است همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، آستان مقدس حضرت عباس(ع) هفته فرهنگی راه بهشت را با هدف تبیین زیارت اربعین در شهر اصفهان در محل هیأت قائمیه از ۲۶ آبان لغایت ۲ آذرماه ۱۳۹۳ برگزار می‌نماید.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این هفته فرهنگی برافراشتن پرچم اصلی گنبد مطهر در میدان خواجو اصفهان بود که روز جمعه با حضور مردم مومن و دوستدار اهل‌بیت عصمت و طهارت برافراشته شد.

در مراسم نصب این پرچم علاوه بر حضور جمعی از خادمان حرم آن حضرت بیش از ۱۰ هزار تن از مردم اصفهان حضور داشتند.

پرچم گنبد حرم مطهر حضرت عباس(ع) به ذکر مقدس یا قمر بنی هاشم(ع) مزین است که با نصب در میدان خواجو، از امروز تا اربعین حسینی به نصف جهان حال و هوای معنوی‌ ‌خواهد بخشید.


- لینک کوتاه این مطلب

» ابنا
تاریخ انتشار:30 آبان 1393 - 22:32

نظر شما...
    • محمد

      السلام علیک یا ابالفضل عباس (ع) خدایا به حق حرمت حضرت ابالفضل(ع) همهی مریضا رو شفا بده الهی آمین
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد