تلاش شبکه های مسیحی؛ جنگ علیه اسلام؟+ فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
بستری فراهم است که در کنار تمام مهملات و مزخرفاتی که به عنوان دین به انسان هایی ساده و از همه جا بی خبر ارائه می شود، ضرباتی هم به اسلام زده شود و این پیام به صورت ناخود آگاه به اذهان خطور کند که، هر چیزی در این عالم از اسلام بهتر است.

تلاش شبکه های مسیحی؛ جنگ علیه اسلام؟+ فیلم

 

داعیه شبکه های مسیحی تا بحال فراجناحی بودن، تبلیغ مسیحیت، دلسوزی برای انسان ها و دغدغه مندی برای هدایت مردم به راه راست بوده است. اما در عمل آنچه که مشاهده می شود اینست که این شبکه ها، با هیچ کس در این دنیا مشکل خاصی ندارند، الا مسلمانان و جمهوری اسلامی.

 

در تمام برنامه های پخش شده از طرف این شبکه ها، حتی یک بار هم تبلیغ علیه جریانی غیر از اسلام دیده نمی شود. از دید این شبکه ها، حتی شیطان پرستان و هم جنس بازان و فرقه هایی که از بیان عقائد و رسوماتشان عرق شرم به پیشانی می نشیند، از اسلام بهترند و لزومی برای جذب آنها نمی بینند.

 

نتیجه اینکه؛ نیت گردانندگان این شبکه ها، تبلیغ مسیحیت به عنوان نجات بشر و هل دادن انسان ها به سمت صلاح و کمال و نجات نیست. بلکه بستری فراهم است که در کنار تمام مهملات و مزخرفاتی که به عنوان دین به انسان هایی ساده و از همه جا بی خبر ارائه می شود، ضرباتی هم به اسلام زده شود و این پیام به صورت ناخود آگاه به اذهان خطور کند که، هر چیزی در این عالم از اسلام بهتر است.

- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:3 آذر 1393 - 17:53

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد