چالش‌های ناتمام من‌و‌تو؛ سالومه، جواب نیمه‌کاره و اپیدمی طلاق! +ویدیو و تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
تلاش مدیران این تلویزیون لندنی برای بازگرداندن حیثیت به فنا رفته شبکه از طریق ایجاد تغییر و تحول و تولید برنامه‌های جدید، به دلیل اختلافات مجریان با یکدیگر ناکام مانده است.

چالش‌های ناتمام من‌و‌تو؛ سالومه، جواب نیمه‌کاره و اپیدمی طلاق! +ویدیو و تصاویر


نزول چشمگیر شبکه ماهواره‌ای "من‌و‌تو" (manoto) مشکلی است که این روزها دامن‌گیر مدیریت این تلویزیون لندنی شده است. شاید مدیران این شبکه هیچ‌گاه فکر نمی‌کردند روزی تلویزیونشان اینچنین با افت مواجه شود.

 

تلویزیونی که با رنگ و لعاب برنامه‌هایی مثل "آکادمی گوگوش" و "سالی تاک" و در کنار آن‌ها پخش برخی مستندهای سفارشی، راه‌اندازی شد تا منافع کارفرمایان صهیونیست، بهائی و سلطنت‌طلب خود را تأمین کند، اکنون به قبرستانی خسته‌کننده برای بینندگانش تبدیل شده است.

 

 

 

 

برملا شدن رسوایی‌های اخلاقی متعدد کارمندان من‌و‌تو نیز از جمله عوامل مهمی است که موجب شده این شبکه لندنی از چشم مخاطبان بیفتد.

 

معضل یادشده از طرفی تعطیلی برنامه‌های پرسروصدایی مثل "آکادمی گوگوش" را به دنبال داشت و از سوی دیگر، مدیران بالادستی من‌و‌تو را وادار کرد با تعدادی از سرشناس‌ترین مجریان و برنامه‎سازان زن خود خداحافظی کنند.

 

"مژگان انصاری" ، "سروناز قاضی زاده" ، "پریسا سحرخیز" ، "طناز خامه" ، "شبنم و شیدا رئیسی" و... به‌خاطر مسائل فوق «من‌و‌تو» را ترک کردند و تلاش مدیران برای بازگرداندن حیثیت به فنا رفته شبکه از طریق ایجاد تغییر و تحول و تولید برنامه‌های جدید نیز به دلیل «اختلافات مجریان باقی‌مانده با یکدیگر» ناکام ماند.

 

 

"سالومه سیدنیا" یکی از مجریان من‌و‌تو است که پس از اجرای برنامه "سالی تاک" و برنامه بی‌محتوا و خسته‌کننده "سمت نو"، از سوی مدیریت شبکه مأموریت یافت با تولید برنامه‌ای تازه جلوی ریزش مخاطبان را بگیرد.

وی با تغییر قالب و دکور برنامه تکراری "جواب" کوشید مشکل را رفع کند، ولی همان‌طور که انتظار می‌رفت، در جلب نظر بینندگان شکست خورد و موفق نشد آنان را با خود همراه کند.

 

 

علنی شدن اختلاف سالومه با "امیرعلی محمدیان خراسانی" (یکی دیگر از مجریان این برنامه) آن‌هم در مقابل دوربین، نشان داد که اوضاع درونی تلویزیون من و تو وخیم‌تر از چیزی است که برخی ناظران پیش‌بینی می‌کردند.

 

او حین اجرای برنامه‌ها، بارها امیرعلی را با رفتار و گفتارش تحقیر کرد و "تکه‌پرانی‌های متقابل" کار را به جایی رساند که امیرعلی با بی‎میلی و بی‌رغبتی فعالیت خود را ادامه داد و دست آخر هم اعلام کرد که دیگر در برنامه حاضر نمی‌شود!

 

 

ویدیو/ اختلاف سالومه سیدنیا با امیرعلی محمدیان از کجا کلید خورد؟

 

 

همین اختلاف باعث شد سری اول برنامه "جواب" به‌صورت نیمه‌کاره رها و متوقف شود.

در حالی که عوامل این برنامه قبلا با تبلیغات گسترده، وعده داده بودند که سازندگان مستند "انقلاب‌57" در آخرین قسمت برنامه حضور خواهند یافت و به سؤالات و انتقادات بینندگان پاسخ خواهند گفت، این وعده هرگز عملی نشد.

 

 

البته سالومه سیدنیا که تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه "جواب" را به‌صورت همزمان بر عهده داشت، بروز مشکلات فنی را علت روی آنتن نرفتن قسمت آخر این برنامه اعلام کرد.

اما هنگامی که هفته‌های بعدی یکی پس از دیگری فرا رسیدند و باز هم برنامه مورد اشاره پخش نشد، معلوم شد که "مشکلات فنی" بهانه دست‌اندرکاران تلویزیون من و تو برای فریب افکار عمومی و مخفی کردن چالش‎های داخلی است.

 

 

 

 

در پایان خاطرنشان می‌کنیم "سروش تهرانی" (برنده سری اول آکادمی گوگوش و همسر سالومه سیدنیا) که گویا نتوانسته با رفتار بی‎پروای همسرش در برقراری ارتباط با کارمندان مرد شبکه من‌و‌تو کنار بیاید، به تازگی از وی جدا شده است.

 

در واقع شیوع «اپیدمی طلاق» تاوانی است که بسیاری از کارکنان این تلویزیون لندنی به‎دلیل روابط غیرمتعارف و رسوایی‌های اخلاقی خود می‌پردازند؛ معضلی که ضعف و به‎هم‎ریختگی این شبکه ماهواره‌ای را تشدید کرده است.

 

 

نمونه‌هایی قابل انتشار[!] از روابط بی‌پروا و کنترل‌نشده "سالومه سیدنیا" با کارمندان مرد تلویزیون «من‌و‌تو»



- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:13 آذر 1393 - 2:36

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد