دم خروس شبکه «کلمه» بیرون زد؛ ترویج آئین بهائیت در شبکه وهابی! +ویدیو

(بسم الله الرحمن الرحیم)
دو فرقه "وهابیت" و "بهائیت" به شهادت اسناد غیرقابل خدشه تاریخی، زاییده دامان انگلیس هستند.

دم خروس شبکه «کلمه» بیرون زد؛ ترویج آئین بهائیت در شبکه وهابی! +ویدیو

 

شبکه وهابی "کلمه" که از «محمد بن عبدالوهاب» بنیان‌گذار خبیث فرقه استعماری وهابیت با تعبیر «امام» یاد می‌کند، تا کنون به کرات باطن و پشت پرده اصلی خود را بروز داده است که یکی از آخرین نمونه‌های آن را در حمایت این شبکه از جنایات تروریست‌های تکفیری داعش شاهد بودیم.

 

 

شبکه یادشده به تازگی نیز جلوه دیگری از چهره پلید خود را به نمایش گذاشت.

چنان‌که مستحضرید دو فرقه "وهابیت" و "بهائیت" به شهادت اسناد غیرقابل خدشه تاریخی، زاییده دامان انگلیس هستند.

رژیم استعمارگر انگلیس می‌دانست که روزگاری می‌تواند از فرقه وهابیت برای نفوذ و به انحراف کشیدن مسلمانان اهل سنت و در نهایت ارائه چهره‌ای خشن و عقل‌گریز از اسلام بهره‎برداری کند.

فرقه بهائیت هم از سوی دیگر به آلت دست دشمنان اسلام و تشیع جهت بدعت‌گذاری در مسیر دینداری و ترویج سکولاریسم و اباحه‌گری بدل شد.

 

 

شاید عده‌ای خوش‎باور همچنان بر این پندار باشند که انتساب این دو فرقه به یک آبشخور، غیرواقعی و توطئه‎انگارانه است؛ چراکه وهابیت و بهائیت در ظاهر هیچ ربطی به یکدیگر ندارند و یکی از درون اهل تسنن منشعب شده است و دیگری از درون شیعیان.

اما حمایت سفت و سخت شبکه وهابی کلمه از پیروان فرقه بهائیت -که بر پایه اصول فقهی و اعتقادی همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی "منحرف و مرتد" به حساب می‎آیند- دم خروس را نمایان کرد و بار دیگر از پیوند شوم این دو فرقه انگلیسی پرده برداشت.

 

مجریان و کارشناسان شبکه وهابی کلمه بر خلاف رویکرد تکفیری که در قبال سایر فرق اسلامی دارند، از پیروان آئین مجعول بهائیت به‌صورت تمام قد دفاع کرده و آنان را «مظلوم»، «حق‌طلب»، «نجیب»، «صادق» و... قلمداد می‌کنند!


دانلود

خاطرنشان می‌شود که بهائیت فرقه‎اى ساختگی منشعب از "بابى‎گرى" است. بنيان‎گذار بهائیت فردی به‎نام «ميرزا حسينعلى نورى» ملقب به "بهاءالله" متولد سال 1233 تهران است که از نخستين پیروان و مبلغان باب بود.

 

در سال 1268 بابي‎ها به ناصرالدين شاه قاجار تيراندازى كردند و چون شواهدى بر نقش حسينعلى در اين كار وجود داشت، حکومت در پى دستگيرى و اعدام او برآمد. وی به سفارت روسیه پناه برد و با حمایت سفير و دولت روسیه از مرگ نجات يافت.

حسینعلی نوری سپس به بغداد رفت و در آنجا با فرستادگان دولت‌های انگليس و فرانسه ملاقات نمود و از جانب آنان پیشنهاد تابعيت انگلیسی یا فرانسوی را دریافت کرد.

 

نامبرده پس از مدتی ادعاى الوهيت و ربوبيت نمود و خود را «خداى خدايان، آفريدگار جهان، خداى تنهاى زندانى، معبود حقيقى، رب مايُرى‏ و مالايُرى» ناميد! پيروانش نيز پس از مرگ وى، قبرش را قبله خويش قرار دادند.
او افزون بر ادعاى ربوبيت، شريعتی جديد آورد و كتاب «اقدس» را نگاشت. بهائيان آن را «ناسخ جميع صحائف» [باطل کننده همه کتب آسمانی] می‌دانند!

او كتاب‏‌هاى ديگرى نيز نگاشته است كه پر از اغلاط املائى و انشائى است. مهمترين كتاب او «ايقان» نام دارد كه به‌خاطر وجود اغلاط بسيار، در زمان حياتش مورد تصحيح و تجديدنظر قرار گرفت!


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:28 آذر 1393 - 2:31

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد