تاکتیک جدید شبکه من و تو در بفرمایید شام! + فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
با نگاهی به رفتار‌ها وسیاست‌های برخی رسانه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای به این نتیجه می رسیم که این رسانه‌‌ها درباره گسترش تفکر کاهش جمعیت و تغییر ذائقه جامعه ایرانی به سوی عدم باروری به طور جدی درحال فعالیت هستند.


یکی از مهم‌ترین ترفندهای رسانه‌های غربی بهره گیری از تاکتیک مسابقه و سرگرمی است. به این صورت که هرکدام از این رسانه‌‌ها برنامه هایی در قالب سرگرمی و مسابقه دارند. برنامه‌هایی که گرچه قالبی فرهنگی و سرگرمی دارد اما با توجه به سناریوهایی که در آن توسط شرکت کننده ها رد و بدل می شود به صورت مهندسی شده ای به خانواده ایرانی پیشنهادهایی برای سبک زندگی می‌دهد.

 

نمونه بارز این مسأله را می‌توان در برنامه های شبکه ماهواره ای من و تو مشاهده کرد.

 

شبکه لندن نشین من و تو که مدتی است تاکتیک جدید خود را در برنامه های به ظاهر سرگرم کننده دنبال می کند به تازگی در برنامه بفرمایید شام خود با توصیه به خانواده های ایرانی از آنان می خواهد که بچه دار نشوند!!

 

جالب آنجاست این شبکه لندنی دلیل اینکه خانواده های ایرانی نباید بچه دار شوند را اینگونه بیان می کند:

هر پدر و مادری که بچه دار شود، خودخواه است!!


دانلود

شبکه من و تو در حالی پروژه فرزندهراسی را در دل خانواده های ایرانی کلید زده است که دولت های اروپایی و مخصوصا یهودیان مردم خود را تشویق به فرزند آوری می کنند و حتی برای آن پاداش هایی در نظر گرفته اند.

 

تاکتیک فرزند هراسی در شبکه من و تو در حالی است که در برنامه های دیگر این شبکه با تبلیغ و ترویج نگه داری از سگ، جایگزین کردن این حیوان را به عنوان پسر یا دختر به خانواده های ایرانی توصیه می کند!



- لینک کوتاه این مطلب

» بولتن نیوز
تاریخ انتشار:7 اردیبهشت 1394 - 23:27

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد