سناریو سازی ناشیانه شبکه‌های وهابی از مرگ دختر مهابادی +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
دروغ پردازی شبکه های وهابی به اینجا ختم نمیشود؛ ملازاده مدیر دیگر شبکه وهابی در فیسبوک رسمی شبکه اش ادعا می کند که این دختر جوان، به دست وی هدایت شده و مذهب شیعه را رها کرده و چند روز بعد از وهابی شدنش توسط اطلاعات کشته شده است!
به دنبال ماجرای مرگ دختر مهابادی که در سایه ضعف سیستماتیک  اطلاع رسانی صحیح در کشور و برخورد سلیقه ای برخی از مسئولین محلی مبنی بر سانسور اخبار و و همچنین سوء استفاده همیشگی ضدانقلاب برای موج سواری از وقایع داخلی، شاهد نا آرمی هایی در شهر مهاباد بودیم.

 

حال پس از گذشت چند روز از این ماجرا، سوء استفاده و دروغ های مدیران و عوامل شبکه های وهابی که معمولا دیرتر از همه جا از اخبار مطلع میشوند و شروع به خبرسازی می کنند رنگ و بوی دیگری دارد.

 

 

عقیل هاشمی مدیر شبکه سیاسی- وهابی کلمه در صفحه فیسبوک خود به تبع از سایتهای ضد انقلاب، خودکشی این دختر کرد را بخاطر فرار از مورد تجاوز قرار گرفتن توسط یک مامور امنیتی میداند و هم میهنان عزیز کرد را دعوت به آشوب علیه نظام میکند!

 

اما همکار عقیل هاشمی، عبدالقادر ترشابی یکی از کارشناسان شبکه سیاسی- وهابی کلمه در دروغی شاخدار! این دختر جوان را از زندانیان سیاسی اهل سنت معرفی میکند و ادعا میکند پس از 10 روز بازداشت، توسط ماموران امنیتی، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و سپس از طبقه چهارم هتل به پایین انداخته و کشته شده است!


سناریو سازی و دروغ پردازی شبکه های وهابی به اینجا ختم نمیشود؛ ملازاده مدیر دیگر شبکه وهابی در فیسبوک رسمی شبکه اش ادعا میکند که این دختر جوان، به دست وی هدایت شده و مذهب شیعه را رها کرده و چند روز بعد از وهابی شدنش توسط اطلاعات کشته شده است! جالب تر آنکه این دروغ ها را به خانواده این مرحومه نسبت میدهد! و باز جالب تر اینکه عکس شخص دیگری را به عنوان تصویر دختر مهابادی درج می کند!

 

 


البته ای کاش مدیران و مجریان شبکه های وهابی قبل از اینکه به دروغ پردازی و سناریو سازی در این موضوع میپرداختند حداقل با هماهنگی قبلی یک سناریو را مطرح میکردند تا اینگونه خود را مفتضح نمیکردند!

 

در همین خصوص جعفرکتانی فرماندار شهرستان مهاباد با اشاره به برخی جزئیات ادعایی منتظر شده از این واقعه مبنی بر عضویت عامل این حادثه در نهادهای اطلاعاتی،‌ با تاکید بر دستگیر شدن این فرد، گفت: «متهم بازرس و یا ناظر هیچ نهادی نبوده است بلکه مدتی قبل در هتل کوهستان مهاباد مشغول به کار بوده و این هتل را در ارتقاء سطح استاندارهایش کمک کرده است و هتل تارا (محل وقوع خودکشی دختر جوان) نیز به همین منظور متهم را به کار گرفته است و وی در این هتل مستقر شده است.»

 

 

وی درباره آخرین نتایج تحقیقات در خصوص این حادثه تصریح کرد: «نیروی انتظامی و دادگستری به شدت مشغول تحقیقات در این خصوص هستند، اسناد و شواهد مربوط به این حادثه، فایل تماس‌های صوتی جمع آوری شده اند، ولی به علت وجود پاره ای مسائل خانوادگی و شخصی تا کامل نشدن تحقیقات در خصوص پرونده، جزئیات آن را منتشر نمی کنیم چون اصلا اخلاقی نیست.»

 

به گفته فرماندار مهاباد خانواده دختر کشته شده در این حادثه نیز تاکید داشتند که ابعاد مختلف ماجرا بدون جنجال و هیاهو پیگیری و به سرانجام برسد. این در حالیست که خانواده بانوی متوفی فریناز خسروانی در گفتگو با خبرنگارانی که در مراسم تعزیه وی شرکت کرده بودند ضمن تشکر از اظهار همدردی گسترده مردم مهاباد در پی حادثه هتل تارا اعلام کردند؛ پیگیری ماجرا از طریق دستگاه قضایی را بهترین و صحیح‌ترین راه برای احقاق حق دانستند.



- لینک کوتاه این مطلب

» 598
تاریخ انتشار:20 اردیبهشت 1394 - 2:52

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد