چرا بی‌بی‌سی برای همجنس‌بازان یقه پاره می‌کند؟ +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
شبکه دولتی بی‌بی‌سی فارسی در راستای اجرای سیاست‌های جاهلیت مدرن انگلیس، طی سالهای اخیر به‌عنوان مرکزیت رسانه‌ای تلاش خود را برای ترویج و دفاع از اقدام بی‌شرمانه همجنس‌بازی به کار گرفته است.

شبکه دولتی بی بی سی فارسی در راستای اجرای سیاست های جاهلیت مدرن انگلیس، طی سال های اخیر به عنوان مرکزیت رسانه ای قوم لوط تمامی تلاش خود را برای ترویج و دفاع از اقدام بی شرمانه همجنس بازی به کار برده و در این راستا با انتشار اخبار و تولید گزارش و مستند تمام قامت به حمایت از قوم لوط پرداخته است.

 

این شبکه که بر اساس اسناد موجود یکی از مهم ترین اجزای رسانه ای بهائیت و در خدمت سیاست های صهیونیسم بین الملل از جمله ترویج عمل شرم آور همجنس بازی می باشد با پخش یک مستند از وضعیت همجنس بازان ایرانی که از کشور فرار کرده اند، به بررسی این موضوع پرداخت!

 

اما بی بی سی فارسی که از ابتدای سال جدید میلادی 95 خبر و گزارش در حمایت از همجنس بازی بر روی تارنمای اینترنتی خود قرار داده است، از این اقدامات خود به دنبال پیاده کردن کدام سیاست صهیونیسم بین الملل و کشورهای غربی می باشد؟

 

 

بی‌بی‌سی فارسی اصرار شدیدی مبنی بر استفاده از کلمه "هم‌جنس‌گرایی" به جای کلمه "هم‌جنس‌بازی" دارد!

 

 

مظلوم نمایی برای منحرفان اخلاقی!

در این میان انتشار اخباری که بتوانند حس همدردی و ترحم مخاطب را نسبت به این منحرفان اخلاقی برانگیزد در راس اقدامات این شبکه قرار دارد و تلاش می شود با تقلیل این انحراف بزرگ اخلاقی که از نظر ادیان الهی یک گناه نابخشودنی است به یک "مساله ژنتیکی" اقدامات کشورهای مختلف بر علیه افرادی که مبادرت به انجام این عمل شنیع می کنند نوعی " تقابل با یک امر ذاتی و ژنتیکی که فرد هیچگونه نقشی در افتادن در این مسیر نداشته است" معرفی گردد.

 

 

 

 

 

 

نمونه هایی از اخبار بی بی سی در حمایت از همجنس بازی و محکوم کردن اقدمات دولت های مختلف با عاملان این انحراف اخلاقی!

 

 

پوشش مداوم اخبار مربوط به همجنس بازی

بی بی سی فارسی تلاش می کند تا به هر بهانه ای موضوع همجنس بازی را ترویج و با پوشش گسترده حمایت کشورهایی که برای ترویج این انحراف اخلاقی دست به تدوین قانون زده اند، تمامی سعی خود را برای عادی سازی این موضوع به کار گیرد و این در حالی است که از میان کشورهای جهان تاکنون فقط 12 کشور حاضر به تایید رسمی این انحراف اخلاقی گردیده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

پوشش اخبار حیوانات همجنس باز!

شبکه دولتی انگلیس در این میان حتی از پوشش اخبار مربوط به حیوانات همجنس باز نیز چشم پوشی نکرده و نشان دهد چگونه توانسته است لقب "پایتخت رسانه ای قوم لوط" را در بین همقطاران خود کسب نماید!

 

 

 

بی بی سی برای ترویج همجنس گرایی متوسل به حیوانات هم شده است!

 

 

انتقاد از همجنس بازان خط قرمز بی بی سی است!

در این میان شبکه بی بی سی فارسی که ید طولائی در توهین به ادیان الهی و اقوام ایرانی دارد نسبت به انتقاد و بنابر ادعای خود توهین به همجنس بازان حساسیت خاصی داشته و تلاش دارد تا با ایجاد یک حصار امن در دفاع از انجام دهندگان این عمل غیر انسانی، به اجرای سیاست های خود در ترویج همجنس بازی با خیالی آسوده ادامه دهد!

چندی پیش انتشار خبر ازدواج دو همجنس‌باز انگلیسی در صفحه فیس بوک بی بی سی فارسی با واکنش منفی و ابراز تنفر غالب بینندگان در قالب کامنت همراه شد و کار به جایی رسید که مدیریت این صفحه به مخاطبان فارسی زبان خود هشدار داد که با نظراتشان قوانین بی بی سی را نقض نکنند!

 

 

 

 چند روز قبل از این ماجرا اعلام خبر گروگانگیری یک ایرانی در سیدنی و موج اهانت های برخی افراد به ایرانیان در همین صفحه هیچ حساسیتی را در میان گردانندگان این شبکه ایجاد نکرد!

 

 

هنر در خدمت قوم لوط!

با پیشرفت روزافزون فن آوری های نوین و تکنولوژی، استفاده از این ابزار در پیشبرد سیاست های ضد اخلاقی غرب نقشی محوری را بر عهده گرفت و در همین راستا نیز ترویج هم‌جنس بازی با استفاده از هنر سینما و مستند در راس فعالیت‌های برخی وابستگان به محافل صهیونیستی سینمای جهان قرار گرفته و بی بی سی فارسی نیز همچون دیگر اقدامات خود در دفاع و ترویج عمل غیر انسانی هم جنس بازی بخشی از فعالیت های خود در این زمینه را به پوشش گسترده و رپرتاژهای خبری آثار ساخته شده در این زمینه اختصاص داده است.

 

 

 

 

 

 

پوشش ویژه فیلم هایی که به رابطه میان هم جنس بازان ایرانی می پردازد همواره به عنوان یکی از سیاست های اصلی از سوی بی بی سی فارسی دنبال می شود

 

 

اعلام رسمی پیوستن مجری بی بی سی به انجمن همجنس بازان لندن! 

فساد اخلاقی گسترده در شبکه دولتی انگلیس که چند سال قبل با افشای تجاوز صادق صبا مدیر این شبکه به پونه قدوسی مجری برنامه نوبت شما تا مدتها بی بی سی فارسی را دچار چالش نمود و در نهایت موجب حذف پونه قدوسی از بخش فارسی شبکه بی بی سی گردید، امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست.

 

اما این فقط گوشه ای از انحرافات اخلاقی و روابط نامشروع در میان کارمندان این شبکه بوده و انتشار تصاویر هم جنس بازی نگین شیرآقایی و اعلام رسمی وی مبنی بر پیوستن به انجمن هم جنس بازان لندن در شبکه های اجتماعی خود ابعاد تازه ای از فساد اخلاقی گردانندگان این شبکه انگلیسی را آشکار می سازد که چندی است شیوع این گونه از فساد های اخلاقی در میان کارکنان این شبکه شدن بیشتری گرفته است و با انتشار این تصاویر به راحتی میتوان به دلیل اصلی شوق و ذوق بیش از حد این شبکه برای ترویج همجنس بازی در ایران پی برد!

 

نگین شیرآقایی مجری شبکه بی بی سی فارسی به صورت رسمی هم جنس باز بودن خود را اعلام و مورد حمایت همکاران خود قرار گرفت

 

 

ترویج همجنس بازی در بین ایرانیان با هدف از بین بردن نسل ایرانی

همجنس بازی مفسده ای است که از لحاظ اجتماعی به فروپاشی کانون خانواده، انقراض نسل و فساد جامعه منجر می‌شود. با تغییر تعریف خانواده و باز کردن راه برای مضحکه ای به نام ازدواج همجنسان و ترویج و کمک به توسعه این پدیده شنیع، نظام شیطانی در تلاش است در کنار ضربات مهلکی مانند ترویج فمینیسم و اشاعه پورنوگرافی ضربه ای دیگر بر پیکر خانواده بزند. از این روست که نهاد خانواده روز به روز در غرب بیشتر رو به نابودی می‌گذارد و رشد صفر یا منفی جمعیت آن به مشکل بزرگی برای سیاست مداران غرب بدل شده است. تا جایی که برخی از سیاسیون اروپایی از تصویب قانون مجازات تبلیغات همجنس‌گرایی دفاع کرده و هدف آن را کمک به زاد و ولد انسان ها، حمایت از ارزش های سنتی و مبارز علیه بحران جمعیتی عنوان کرده اند.

 

ایرانیان از قرن ها پیش و حتی قبل از ورود اسلام نیز به عنوان جامعه ای پایبند به اخلاق و خانواده شهره بوده اند و همین امر موجب گردیده است که دشمنان با تمام توان کمر همت به از بین بردن ویژگی ممتاز ایرانیان در پایبندی به اخلاق باشند و در این میان ترویج همجنس بازی به عنوان یک نقطه مشترک در برنامه های همه دشمنان جهت نابود کردن نهاد خانواده که بقای جامعه ایرانی به آن وابسته می باشد، گنجانده شده است.
 

بی بی سی فارسی هم در همین زمینه با توجه به وجهه بهائی-صهیونیستی خود تلاش می کند تا با تمام وجود با پوشش گسترده اخبار مربوط به منحرفان اخلاقی در ایران و ساخت مستند و گزارش از برخوردهای مردم و نهادهای قضائی با این افراد، با از میان بردن نهاد خانواده در کشور و ترویج انحرافات اخلاقی در میان مردم سیاست های دیکته شده به خود را به نحو احسن انجام دهند.



- لینک کوتاه این مطلب

» تسنیم
تاریخ انتشار:31 اردیبهشت 1394 - 2:24

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد