اعتراض هزاران انگلیسی به ریاضت اقتصادی و اسلام‌هراسی در این کشور

(بسم الله الرحمن الرحیم)

هزاران انگلیسی در اعتراض به سیاست‌های ریاضت اقتصادی دولت محافظه‌کار و تبعیض علیه مسلمانان در این کشور، تظاهرات خیابانی برگزار خواهند کرد.


حدود 10 هزار انگلیسی اعلام کردند دو تظاهرات در شهر لندن در اعتراض به سیاست‌های ریاضت اقتصادی دولت محافظه‌کار برای کاهش مزایایی دولتی و در اعتراض به تبعیض علیه جامعه مسلمانان برگزار خواهد شد.

شبکه خبری راشاتودی با انتشار این خبر نوشت، معترضان در بیانیه‌ای خواستار تجمع مردم شده و گفتند با تجمع به دولت خواهند گفت که اجازه نمی‌دهند دولت خدمات عمومی را به دست بخش خصوصی دهد و از ثروتمندان محافظت و به فقرا را ضربه بزند.

این بیانیه خطاب به مردم خواست به آن‌ها بپیوندند تا به سوء استفاده و تبعیض علیه جامعه مسلمانان انگلیس به بهانه امنیت ملی اعتراض کنند.

روز چهارشنبه ملکه انگلستان طی سخنرانی برای افتتاح رسمی پارلمان جدید از کاهش مزایای خانوارها خبر داد. دولت محافظه‌کار که به رهبری «دیوید کامرون» از تاریخ هشتم ماه می بر سر کار آمده همواره از ریاضت اقتصادی و کاهش مزایای عمومی حرف زده بود.

روز چهارشنبه همزمان با مراسم افتتاح پارلمان با حضور ملکه، مردم معترض به سوی خیابان وست مینیستر محل اقامت دولت انگلیس راهپیمایی کردند.

این اعتراضات قرار است امروز (شنبه) ساعت 13 به وقت محلی در شهر لندن برگزار شود. بعد از روی کار آمدن دولت محافظه‌کار معترضان به سیاست‌های ریاضت اقتصادی با برگزاری تجمعات متعدد اعتراض خود به کاهش بودجه خدمات عمومی را ابراز داشتند.



- لینک کوتاه این مطلب

» فارس
تاریخ انتشار:9 خرداد 1394 - 22:22

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد