توهین بی شرمانه مجری شبکه مبتذل جم به مردم ایران! +عکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)
یکی از مجریان شبکه جم با انتشار تصویری از خود در کنار مجسمه رضاخان، به تعریف از این چهره منفور تاریخ پرداخت و به مردم ایران توهین کرد.

پسر بي‌سواد يك روستايي بي‌سواد، مردي كه تنها مقدار ناچيزي با توحش فاصله داشت (1)، سالها پس از مرگش مرثیه خوان پیدا کرد.

 

چندي است بطرز نامعمولی شبکه هاي ماهواره اي فارسي زبان مشغول تطهیر رضاخان قلدر در برنامه هایشان شده اند.

 

در این میان برخی مجریان دوآتشه این شبکه ها اما پا را فراتر گذاشته و افزون بر فعالیت شبکه ای، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی هم اقدام به چنین کاری می کنند. یکی از این افراد که خود را از تیپ و تبار روشنفکری نشان می دهد مجری آتئیست (منکر خدا) شبکه مبتذل جم است.

 

محمدرضا سیگارودی یکی از اولین کسانی بود که از انجمن گويندگان و سرپرستان گفتار فيلم ایران جدا شد و برای دوبله به شبکه جم مبتذل جم پیوست. او در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، تصویری از حضورش در کنار مجسمه رضا شاه در میدان تقسیم استانبول ترکیه منتشر کرد تا مراتب خاکساری خود به ارباب نوکر مابش را اعلام کند.

 

 

 

سیگارودی در توضیح عکس فوق نوشت: «میدان تقسیم استانبول - یادواره دومرد بزگ؛ آتاتورک و رضاشاه. یکی درگیر مردمی نیمه نفهم و دزد و دیگری گرفتار مشتی پفیوز زبان نفهم.»

 

هرچند حمایت بی چون و چرا از پادشاهی که یکی از سیاه ترین برگه های تاریخ ایران را رقم زد این روز ها برای شبکه های معاند نوعی ژست روشنفکری شده، اما این سبک توهین عریان به مردم ایران کم سابقه است. این توهین در حالی انجام شده است که این شبکه ها و عوامل آن مدعی هستند برای مردم ایران فعالیت های رسانه ای خود را دنبال می کنند!

 

 

 

 

جالب آنکه سیگارودی پیش از این نیز در حمایت از شاهین نجفی، رپ خوان مرتد، چند پست علیه خدا و  دین داران منتشر کرده بود.

 


پی نوشت:

*(1): توصیف سفیر وقت آمریکا از رضا شاه / دخترم فرح ص 177

 



- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:17 خرداد 1394 - 19:51

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد