«سالومه سیدنیا»؛ از طلاق تا همخوابگی با مجری BBC ! +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
سالومه پیش از پیوستن به تلویزیون «من و تو» سابقه کار در روزنامه‌های زنجیره‌ای ایران و تلویزیون «بی‌بی‌سی فارسی» را داشت.

«سالومه سیدنیا» یکی از مجریان تلویزیون ماهواره‌ای «من و تو» است که پس از اجرای برنامه «سالی تاک» و برنامه بی‌محتوا و خسته‌کننده «سمت نو»، از سوی مدیریت شبکه مأموریت یافت تا با تولید برنامه‌ای تازه جلوی ریزش مخاطبان را بگیرد. وی با تغییر قالب و دکور برنامه تکراری «جواب با سالومه» کوشید مشکل را رفع کند، اما همان‌طور که انتظار می‌رفت، در جلب نظر بینندگان شکست خورد و موفق نشد آنان را با خود همراه کند.
 

این عدم موفقیت تا آن جایی پیش رفت که مدیریت تلویزیون «من و تو» حدود ۲ ماه است که آنتن را از وی گرفته تا بیش از این «من و تو» ضرر نبیند. شکست پی در پی «سالومه سیدنیا» در شبکه «من و تو» او را بر خلاف دیگر مجریان، تبدیل به مهره‌ای سوخته در این تلویزیون لندنی کرده است.


سروش تهرانی ـ همسر سابق سالومه
 

اما این پایان شکست و سرخوردگی سالومه نیست. سیدنیا که پس از برگزاری سری نخست برنامه «آکادمی‌گوگوش» با برنده این مسابقه یعنی سروش تهرانی ازدواج کرده بود، چندی پیش از وی جدا شد. سروش تهرانی که از روابط خارج از عرف همسرش (سالومه سیدنیا) با دیگر مجریان و عوامل مرد شبکه به ستوه آمده بود، پس از مدت کوتاهی او را طلاق داد. این مسأله‌ای است که بیش از نیمی‌از مخاطبان شبکه «من و تو» آن را تأیید می‌کنند و به آن اذعان می‌نمایند.


فساد اخلاقی سالومه سیدنیا
 

روابط جنون‌آمیز «سالومه سیدنیا» با دیگر مردان تلویزیون «من و تو» به حدی زننده بود که واکنش و اعتراض‌های گسترده مردمی‌را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. به دنبال برقراری روابط خارج از عرف «سالومه سیدنیا» چه پیش از طلاق وی و چه بعد از آن، گویا اکنون «علی همدانی» یکی دیگر از مجریان مرد تلویزیون «بی‌بی‌سی فارسی» را برای همخوابگی خود انتخاب کرده است.
 

گفتنی‌است، بدنامی‌های «سالومه سیدنیا» و شکست‌های پی در پی وی در اجرا و برنامه‌سازی سبب شد تا وی نسبت به دیگر عوامل شبکه «من و تو»، کمتر حق برنامه‌سازی و اجرا داشته باشد.

 


واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به فساد اخلاقی سالومه سیدنیا
 




- لینک کوتاه این مطلب

» جنبش مبارزه با رسانه های بیگانه
تاریخ انتشار:21 خرداد 1394 - 20:05

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد