دانلود مستند هفت نابخشوده - دلایل لو رفتن عملیات‌های ایران در دفاع مقدس

(بسم الله الرحمن الرحیم)
پس از تشییع شهدای مظلوم غواص در تهران سوالی در اذهان پیدا شد که آیا عملیات کربلای ٤ که این غواصان در آن شرکت داشتند از قبل لو رفته و آیا فرماندهان از این اطلاع دشمن خبر داشته‌اند یا خیر؟
مستند «هفت نابخشوده» قرار است به قسمتی از این پرسش‌ها به صورت غیرمستقیم پاسخ دهد و چگونگی این امر را برای بیننده تیزبین مشخص کند که چگونه اکثر عملیات‌های رزمندگان ایرانی حتی عملیات‌های کاملا موفق از قبل لو رفته و به دشمن بعثی گزارش می‌شده‌اند.
در این مستند عجیب با اسناد، تصاویر و فیلم‌هایی که از سازمان‌های امنیتی عراق پس از سقوط صدام بدست آمده، روبرو و به این حقیقت و واقعیت دست خواهیم یافت که در طی 8 سال نبرد با دشمن بعثی، چه کسانی به این آب و خاک خیانت و چگونه رزمندگان و فرماندهانشان با تمامی این دشواری‌ها و اطلاعات کامل دشمن باز هم توانستند عملیات‌های موفقی همچون والفجر هشت و کربلای پنج را به سرانجام برسانند تا امروزه یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمنان نباشد.

این مستند در این بخش تنها به خیانت‌هایی که با نام ایرانی انجام شده خواهد پرداخت و ارائه مستندات همکاری دول غربی و عربی با حکومت صدام در زمان جنگ به زمان دیگری موکول شده است.
مستند «هفت نابخشوده» به کارگردانی مرتضی باقری با سند و مدرک به این سوالات منطقی مخاطبان پاسخ دهد.

عنوان زمان
دانلود مستند هفت نابخشوده - دلایل لو رفتن عملیات‌های ایران در دفاع مقدس 1:06:24

- لینک کوتاه این مطلب

» راسخون
تاریخ انتشار:8 تیر 1394 - 3:08

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد