فارسی وان: چند همسری برای زنان حقی معقول و عادلانه است

(بسم الله الرحمن الرحیم)
در تعریف قوانین این رقابت، قانونی را به صورت زیرکانه به زنان آموزش می دهند که: اگر همسرت در حق تو خیانت کرد و با جنس مونث دیگری غیر از تو ارتباط برقرار کرد، این حق تو است که با او مقابله کنی.

شبکه های ماهواره ای چند سالی ست که تاثیرات مخربی بر روی کانون خانواده در ایران داشته است.
تحریک حس رقابت در میان زنان و مردان
 
یکی از گام های موفقیت در زندگی مشترک قرار دادن خویش در جایگاه مشخص هستی است. وقتی زن و مرد از جایگاهی که خداوند برای آنان مشخص کرده، خارج شدند، دیگر نمی توانند در کنار هم احساس خوشبختی کرده و مایه ی آرامش هم باشند.

 

 

در شبکه های ماهواره ای به شدت روی این مسأله تکیه می شود که زن و مرد رفیق هم نیستند؛ بلکه رقیب یکدیگرند. اگر زن اندکی غافل شده یا کوتاه بیاید، عقب افتاده و قافیه را می بازد. در برخی از برنامه های ماهواره ای ارزش مرد را در اندازه ی موجودی که تنها وظیفه اش پاسخ گویی به نیاز جنسی زن است پایین می کشند.
 
 
برنامه های ماهواره ای شبکه های همچون فارسی وان این رقابت را به اندازه ای تقویت کرده اند که چند همسری برای زنان را حقی معقول و عادلانه به شمار می روند.
 
 
در تعریف قوانین این رقابت، قانونی را به صورت زیرکانه به زنان آموزش می دهند که: ((اگر همسرت در حق تو خیانت کرد و با جنس مونث دیگری غیر از تو ارتباط برقرار کرد، این حق تو است که با او مقابله کنی و خیانت او را با خیانت پاسخ دهی. این کار نه تنها زشت نیست؛ بلکه حقی است که تو بدون عذاب وجدان می توانی از آن استفاده کنی.))
 
 
شما خانواده ای را تصور کنید که زن و مرد در آن، خود را رقیب یکدیگر دانسته و همیشه در این فکر هستند که از دیگری کم نیاورند. خانه بنا بود فضای رفاقت باشد تا در پرتو این رفاقت، آرامشی ب

- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:27 مرداد 1394 - 19:56

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد