هوویی که شوهرتان را از شما خواهد گرفت! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
شاید باورتان نشود مردی که روزهای اول زندگی مان ابراز عشق و علاقه می کرد، خیلی راحت سعی داشت کارهای خودش را مانند آن چه از فیلم های کثیف یاد گرفته بود عادی نشان دهد.


سارا زنی 30 ساله است که می گوید به اصرار خودش پای ماهواره را به خانه خود باز کرده و اکنون همسرش که نمازش ثانیه ای دیر نمی شد اکنون مدت هاست حتی به نماز نایستاده و چشم چرانی به یک کار روزمره برای او تبدیل شده است.


او حالا می خواهد این بشقابک کوچک را از خانه اش بیرون کند، اما مخالفت های شوهرش  که به قول سارا غیرت مردانه خود را از دست داده، بزرگترین مانع انجام این کار است. او از این اشتباه خود سخت پشیمان است، ولی گویا دیگر توانی برای جبران آن ندارد!

 


او می گوید: «من خودم از همسرم خواستم تا یک دستگاه ماهواره بخرد و تصور می کردم با این وسیله سرگرم خواهم شد، اما اعتراف می کنم که اشتباه کرده ام.


با ورود ماهواره به زندگی ام، شوهرم در مدت کوتاهی تغییر کرد و توجه بیش از حد او به فیلم هایی که در آن خیانت همسران به همدیگر عادی جلوه داده می شد، آزارم می داد.


من پس از گذشت ۶ ماه از شوهرم خواستم این دستگاه لعنتی را از جلوی چشمانم دور کند، ولی او زیر بار نرفت و کم کم به دیدن فیلم های بی محتوا و مبتذل اعتیاد پیدا کرد.


روزی که فهمیدم همسرم با زنی نامحرم ارتباط مخفیانه برقرار کرده است، خیلی دلم گرفت و از او به دلیل این کار خطا توضیح خواستم.

 


شاید باورتان نشود مردی که روزهای اول زندگی مان ابراز عشق و علاقه می کرد، خیلی راحت سعی داشت کارهای خودش را مانند آن چه از فیلم های کثیف یاد گرفته بود، عادی نشان دهد و حتی به نوعی از حرف هایش متوجه شدم که دنبال هوس بازی و عیاشی است.


چند ماه گذشت و همسرم روز به روز نسبت به مسائل اعتقادی و تعهدهای زناشویی مان بی تفاوت تر می شد، تا این که فهمیدم با زن دیگری نیز ارتباط برقرار کرده است.


تحمل این وضعیت برایم خیلی دشوار بود و دوباره با شوهرم گفت وگو کردم و به او گفتم اگر به راستی قصد ازدواج مجدد داری مردانه حرف دلت را بگو و خودت را گناهکار نکن.


اما وی که شرم و حیا را در وجودش قربانی هوس های شیطانی خود کرده بود، به چشمانم خیره شد و خیلی بی شرمانه مرا با بازیگران چند فیلم شرم آور مقایسه کرد و از تیپ و قیافه ام ایراد گرفت.


شنیدن این حرف ها برایم خیلی شکننده بود و مدتی تحت نظر یک مشاور قرار گرفتم تا اگر ایراد و ضعفی دارم برطرف شود، اما افسوس که همسرم در بیراهه هوس های خودش سردرگم شده بود و هیچ نتیجه ای نگرفتم.

 

 

 


این تنها یکی از هزاران مورد اتفاق افتاده در میان خانواده های ایرانی است. آموزش خیانت در فیلم هایی که برخی هر شب پای ماهواره به نظاره می نشینند، بدون آن که بدانند چه نگاه می کنند و چه تاثیری بر روح و روان و زندگی شان دارد، روشی بسیار ایده آل برای از بین بردن بنیان خانواده است.

 


همه ما وقتی با چاقوی تیز کار می کنیم با احتیاط عمل کرده و مواظبیم ضرری به ما نرساند. وقتی به یک نجاری می رویم مواظب میخ و چکش و دستگاه اره ای برش هستیم، وقتی به اتاق رئیس می رویم مواظبیم کلمات را چگونه بیان کنیم که موقعیت شغلیمان به خطر نیفتد، سوار موتور می شویم کلاه ایمنی می گذاریم مبادا جانمان به خطر بیفتند اما وقتی با تصاویری که خطر را وسط زندگی شخصی و حریم خصوصیمان می آورد برخورد می کنیم بی تفاوت از کنار آن گذشته و می گذاریم هر بلایی دلش می خواهد سر خانواده و فرزندانمان بیاورد.

 


یکی از موضوعات همیشگی برنامه ها و سریال های ماهواره ای، نشان دادن آزادی بی قید و بند و خیانت زن و شوهر است. این روند اگر چه در ابتدا شاید از نظر بیننده دارای قبح و زشتی باشد، اما کم کم با تماشا و عادت چشم به دیدن این صحنه ها و شنیدن گوش از روایت این خیانت ها، به طور خودکار " قبح زدایی" صورت می گیرد و این قبح زدایی را می توان به سایر پیام های ضد اخلاقی برنامه های ماهواره ای تعمیم داد.


متاسفانه این‌ روزها امواج ماهواره نه تنها در کلان‌شهر‌ها مخاطب بسیاری پیدا کرده؛ بلکه در روستا‌ها نیز رسوخ کرده است، به طوریکه که بگفته برخی کارشناسان در برخی از روستاها ۲۰ درصد جمعیت از ماهواره استفاده می کنند.

 

 

 


خیانت، صحنه‌های غیراخلاقی، خلقیات خلاف عرف و شرع و تزلزل خانواده  از جمله پیام‌هایی است که ماهواره به‌طور مستقیم و یا غیرمستقیم به فکر و ذهن افراد مخابره می‌کند و در این میان خانواده‌ها بدون اینکه بدانند به چه صحنه‌ها و دیالوگ‌های آلوده‌ای دل‌سپرده‌اند، در معرض تمام این خصایص قرار دارند، این در حالی است که دین اسلام به دیدن و شنیدن چیزهایی سفارش کرده است که با مبانی اعتقادی و دینی ما سنخیت داشته باشد.


بر اساس آمارها، ۸۴ درصد از دارندگان ماهواره پس از برخورد دوباره به سراغ ماهواره رفته‌اند.

 


۱۶۲ شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز سه هزار و ۸۸۸ ساعت برنامه تولید می‌کنند، در نسل اول از شبکه‌های ماهواره‌ای به صراحت به جمهوری اسلامی ایران توهین می‌شد؛ اما در نسل دوم بیشتر در قالب غیرمستقیم و از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها مطلب مورد نظر خود را به مخاطب انتقال می‌دهند.

 


گردانندگان شبکه‌های ماهواره‌ای برای سه رکن پدر، مادر و فرزند برنامه‌ریزی کرده‌اند؛ به این نحو که برای پدر خانواده بی‌غیرتی دینی و اخلاقی و برای مادر خانواده بی‌حیایی و بی‌عفتی و برای فرزندان از بین بردن عالم بچگی را برنامه‌ریزی کرده‌اند.


در کشور ما در یک ماه، ۶۴ هزار ازدواج ثبت می‌شود؛ ۱۵ هزار طلاق، ۱۲ هزار طلاق توافقی و ۹ هزار و ۶۰۰ طلاق موضوع دادخواست خانم‌هاست. این ۹ هزار و ۶۰۰ طلاق مربوط به مواردی است که ذائقه فرد تغییر کرده و این همان چیزی است که دشمنان از طریق ماهواره به دنبال آن هستند.

 


امیدواریم اگر هنوز برخی به مراحل خطرناک و غیر قابل بازگشت اثرات سوء سریال های ماهواره ای نرسیده اند، این ابزار که بیش از دوستی دشمن به حساب می آید را از خانه و خانواده خود دور ساخته و زندگی امنی را شروع کنند.

 

 

این ویدئو را ببینید:

دانلود





- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:31 مرداد 1394 - 19:00

نظر شما...
    • ممد

      کلیپ مرتبط: تاثیر رسانه بر روابط زناشویی

      http://www.aparat.com/v/Myaj3
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد