دانلود مستند تک تیرانداز

(بسم الله الرحمن الرحیم)
مستند زیبا و دیدنی تک تیرانداز به کارگردانی وحید فراهانی و به تهیه کنندگی سید هاشم موسوی در تلویزیون اینترنتی نصر تولید شده است.
این دو مستند ساز این بار به سراغ سوژه‌ای رفتند که ملیتی عراقی دارد اما در ایران ساکن است که به دلیل اتفاق های به وجود آمده تصمیم می گیرد در امر جهاد پیش قدم باشد.
جهاد یک تک تیرانداز می‌تواند برای مخاطب جذابیت‌هایی داشته باشد تا به این واسطه با شرایط بحران زده منطقه و کشورهای اطراف آشنا شود. «تک تیرانداز» آخرین اثر وحید فراهانی در مقام کارگردان است که به تازگی ساخته شده است.
از نکات قابل توجه که باید به آن دقت داشت این است که این گروه مستند ساز ایرانی برای ساخت مستند «تک تیرانداز» و ثبت تصاویر لازم به همراه جبهه مقاومت وارد شهر «بی جی» شدند که در 200 کیلومتری موصل قرار دارد. البته گفتنی است این منطقه توسط داعش طی 40 عملیات انتحاری در هفته گذشته تصرف شد.
اما نکته‌ای که مدیران و مسئولین امر بهتر است به آن توجه ویژه داشته باشند، این است که این گروه مستندساز برای به تصویر کشیدن آنچه که در فیلم می‌بینید 1 کیلومتر وارد منطقه داعش شدند جایی جلوتر از خط مقدم.



- لینک کوتاه این مطلب

» نصر تی وی
تاریخ انتشار:2 مهر 1394 - 0:38

نظر شما...
    • Unknown

      در قرآن سوره الحدید داریم که در آیه 25 جملات جالبی درباره آهن گفته که اگر موشکافانه نگاه کنید درباره هوش مصنوعی و امام زمان حرف زده.
      بسم الله الرحمن الرحيم
      ما رسولان خود را با دلائل روشن فرستاديم، و با آنها كتاب (آسماني) و ميزان (شناسائي حق و قوانين عادلانه) نازل كرديم، تا مردم قيام به عدالت كنند، و آهن را نازل كرديم كه در آن قوت شديدي است، و منافعي براي مردم، تا خداوند بداند چه كسي او و رسولانش را ياري مي‏كنند بيآنكه او را ببينند، خداوند قوي و شكست ناپذير است. (۲۵)

      قرآن درباره شاتل یا فضاپیما یا چیزای دیگه صحبت میکنه.
      سوره الحدید،
      اي گروه جن و انس! اگر مي‏توانيد از مرزهاي آسمانها و زمين بگذريد، ولي هرگز قادر نيستيد مگر با نيروئي (الهي). (۳۳)

      قرآن درباره اختراع ماشین پیشگویی کرده،
      سوره نحل آیه 8 به این موضوع اشاره می کند:

      وَالْخَیْلَ وَالْبِغَالَ وَالْحَمِیرَ لِتَرْکَبُوهَا وَزِینَةً وَیَخْلُقُ مَا لاَ تَعْلَمُونَ

      (و همچنين) اسبها و استرها و الاغها را آفريد تا بر آنها سوار شويد و هم مايه زينت شما باشد و چيزها (وسائل نقليه ديگري) مي‏آفريند كه شما نمي‏دانيد! (۸)

      در سوره یس آیه 41 و 42 نیز به این موضوع اشاره شده است

      وَآیَةٌ لَّهُمْ أَنَّا حَمَلْنَا ذُرِّیَّتَهُمْ فِی الْفُلْکِ الْمَشْحُونِ ﴿۴۱﴾وَخَلَقْنَا لَهُم مِّن مِّثْلِهِ مَا یَرْکَبُونَ ﴿۴۲﴾

      اين نيز براي آنها نشانه‏اي است (از عظمت پروردگار) كه ما فرزندانشان را در كشتيهائي كه مملو (از وسائل و بارها است) حمل كرديم.(۴۱)

      و براي آنها مركبهاي ديگري همانند آن آفريديم.(۴۲)
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد