نرم‌افزار موبایل پیام‌رسان و نقشه‌ آفلاین اربعین + لینک دانلود

(بسم الله الرحمن الرحیم)
نرم‌افزار جامع اربعین با قابلیت‌های پیام‌رسانی در عراق و مکان‌یابی و نقشه‌ی آفلاین، ویژه‌ی تلفن‌های همراه رونمایی شد

مراسم عزاداری اربعین حسینی (ع) در سال‌های اخیر بعنوان بزرگترین تجمع بشری که سالانه با شکوه و عظمت بیشتری برگزار می‌شود مأمن و ملجائی است برای بیش از 20 میلیون دلداده‌ای که از 60 ملیت جهان از روزها قبل، پای پیاده برای وصال با معشوق خود دل به جاده‌ها می‌سپارند و از نقاط مختلف راهی دیار عشق می‌شوند.

نرم‌افزار جامع اربعین با قابلیت‌های پیام‌رسانی در عراق و مکان‌یابی و نقشه‌ی آفلاین، ویژه‌ی تلفن‌های همراه (http://arbaeenapp.ir)، به همت گروهی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به منظور کاهش هرچه بیشتر مشکلات زوار اربعین طراحی و پیاده‌سازی شده است.
نرم‌افزار موبایل پیام‌رسان و نقشه‌ی آفلاین اربعین رونمایی شد+ لینک دانلود
زائران می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار و در مکان‌هایی از مسیر پیاده‌روی که تحت عنوان «شبکه‌ی زائر» در نرم‌افزار قابل موقعیت‌یابی می‌باشد و به همت شرکت همراه اول و ستاد بازسازی عتبات عالیات برای دسترسی به شبکه مهیا شده است، با عزیزان خود و افراد دیگر در عراق و ایران ارتباط داشته باشند. این نرم‌افزار رایگان نقشه جامع و آفلاین مسیر پیاده‌روی همراه با سرویس موقعیت‌یابی روی نقشه اربعین به همراه کلیه‌ی محتواها و نکات سفر را به صورت منسجم در خود جای داده است و روی  بستر تلفن‌های همراه اندروید  به عاشقان و علاقمندان سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) تقدیم می‌گردد.

زائران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار جامع اربعین از نقشه‌ی شهرهای نجف و کربلا به همراه موقعیت اماکن متبرکه، عمودها، رستوران‌ها، موکب‌ها، هتل‌ها و ... در شهرهای نجف، کربلاء، کوفه، کاظمین و همچنین نقاط مرزی را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت و شبکه استفاده نمایند و علاوه بر موقعیت‌یابی در هر مکانی با استفاده از روشن نمودن GPS تلفن‌های همراه بر روی نقشه‌ی آفلاین موجود در نرم‌افزار، بتوانند با استفاده از امکان جستجوی آفلاین، تمامی مکان‌های استراتژیک و مهم را در اطراف خود را مشاهده نمایند.
نرم‌افزار موبایل پیام‌رسان و نقشه‌ی آفلاین اربعین رونمایی شد+ لینک دانلود
 علاوه بر آن مدیران کاروان  می‌توانند با استفاده از قابلیت «نشانه‌گذاری» نرم‌افزار، مکان‌های مهم را برای کلیه‌ی افراد کاروان خود بر روی نقشه مشخص نمایند که در زمانی که زائران مسیر را گم کردند بتوانند خود را در زمان و برنامه‌ی اعلام شده به مکان مورد نظر برسانند. از جمله امکانات متمایز این سامانه این است که زائران محترم می‌توانند با ثبت نقاطی که در نزم‌افزار وجود ندارد اطلاعات مفید را برای سال‌های آتی در اختیار زائران قرار دهند و بدینوسیله به پیشرفت اطلاعات نرم‌افزار برای سال‌های آتی کمک نمایند.
نرم‌افزار موبایل پیام‌رسان و نقشه‌ی آفلاین اربعین رونمایی شد+ لینک دانلود
در بخش «پیش از سفر» توصیه‌های پزشکی و امنیتی، وسایل مورد نیاز و هزینه‌های سفر و سیم‌کارت‌ها توضیح داده شده‌است  و با استفاده از «مکالمات عربی» می‌توانید در زمان نیاز براساس زبان عربی و لهجه‌ی عراقی با شیعیان عرب زبان ارتباط برقرار کنید.

برای دانلود این نرم‌افزار می‌توانید به وب‌سایت این نرم‌افزار به آدرس http://arbaeenapp.ir مراجعه نمایید.



- لینک کوتاه این مطلب

» تسنیم
تاریخ انتشار:26 آبان 1394 - 17:06

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد