اسکورت مسلمانان توسط شیطان‌پرست‌ها در آمریکا/ تمسخر یا تطهیر؟!

(بسم الله الرحمن الرحیم)
در اقدامی عجیب و بحث‌برانگیز از سوی معابد شیطان پرستی در آمریکا، پیام‌هایی با مضمون حمایت از مسلمانان که این روزها و در پی حوادث تروریستی پاریس مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند؛ در شبکه‌های اجتماعی ارسال شده است.

 

 

شعبه‌های معابد شیطان‌پرست‌ها در مینیاپولیس و سن خوزه با صدور پیام‌هایی در خروجی وبگاه‌ها و شبکه‌های اجتماعی‌شان نسبت به اسکورت مسلمانان برای خروج از منزل اعلام آمادگی کرده‌اند که البته هنوز کسی از این بذل و بخشش‌های آنان استفاده نکرده است!

 

 

مسئله‌ای که باید به آن دقت نمود این است که آیا (به ادعای خود این معابد) این اقدام واقعا از سر دلسوزی و حمایت بوده یا اینکه صرفا در جهت تبلیغات و تطهیر وجهه شیطانی و نامبارک خود در افکار عمومی می‌باشد؟ این پیام‌ها حتی می‌تواند در تمسخر مسلمانان نیز باشد، با این مفهوم که شما حتی نمی‌توانید از خود دفاع کنید!

 

 

در پیام ارسالی از سوی شعبه مینیاپولیس و با لحنی تمسخر آمیز آمده است: «اگر مسلمانی در مینیاپولیس از خارج شدن از منزلش بخاطر واکنش‌های شدید ترس دارد، در کمک خواستن از ما لحظه‌ای تردید نکند. ما خوشحال خواهیم بود تا شما را تا جایی که می‌خواهید بدون اینکه حضور خود را جار بزنیم اسکورت کنیم. فقط محافظان درشت هیکلی خواهند بود که با خوشحالی شما را حتی برای خرید مواد غذایی همراهی خواهند کرد.»

 

 

شعبه شیطان پرست‌ها در شهر سن خوزه اما پیام خود را بر موضوع انسان دوستی متمرکز کرده بود؛ مضحک است کسانی که با دور انداختن بُعد انسانی و الهی خود و روی آوردن به شیطان رانده شده و اعمالی نفرت انگیز و مشمئز کننده (مخصوصا در مراسمات آیینی)، دَم از انسان دوستی و شفقت و دل‌رحمی می‌زنند!

 

 

این پیام عوام فریبانه تاکید می‌کند: «پیشنهاد ما از سر دلسوزی راستین برای همنوعان خود بوده و برای سوار شدن بر موج تبلیغات و اذهان عمومی یا سرمایه گذاری روی مردم برای به رسمیت شناخته شدن نیست!» و این در حالی است که تعدادی از مسلمانان فریب خورده در آمریکا نیز از این اقدام تشکر و قدردانی نموده‌اند!

 

 

این در حالی است که در روزهای اخیر و درپی آنچه که حملات تروریستی داعش به پاریس خوانده می‌شود، واکنش‌های منفی و اقدامات نژادپرستانه علیه مسلمانان در برخی کشورهای به اصطلاح متمدن شکل گرفته و حتی آسایشگاه‌های مهاجران و پناهندگان بی‌پناه در کشورهای اروپایی و آمریکایی به آتش کشیده شده است.

 

 


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:30 آبان 1394 - 23:33

نظر شما...
    • جلال

      با سلام
      به نظر بنده می خواهند در ذهن مردم ، بین شیطان و مسلمان بودن نوعی رابطه ایجاد نمایند:
      شیطان پرستان شیطان را دوست دارند.
      شیطان پرستان مسلمانان را دوست دارند.
      دو جمله فوق در ذهن تداعی می کند که اعمال شیطان و مسلمانان مثل هم هست.
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد