نگاهی به پروژه عادی سازی روابط نامشروع در سری بازی های Fallout +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
در کتاب "امالی شیخ صدوق" حدیثی وجود دارد که در آن پیامبر (ص) خطاب به حضرت علی (ع) می فرماید: "اى على! هر که مرا و تو را و امامان از نسل تو را دوست بدارد، باید خدا را بر حلال ‌زادگى خود، ستایش گوید، زیرا ما را دوست نمی‌دارد، مگر حلال ‌زاده و ما را دشمن نمی‌دارد، مگر حرام ‌زاده (ص 475)"
با دقت و تأمل در این حدیث بسیار مهم، به وضوح درمی یابیم که عمده دشمنان اصلی جبهه حق و به طور خاص ائمه اطهار را نسل حرام زاده تشکیل می دهند و در آینده تعداد کثیری از این گروه جلوی امام حاضر صف بندی خواهند کرد.


با توجه به این موضوع، انتظار می رود که دشمنان اسلام و ائمه به طور خاص در صدد ترویج بی بند و باری و ازدیاد نسل حرامزاده در جهان باشند. البته صحت این موضوع را می توان از طریق آمارهای رسمی جهانی که از طرف سازمان ملل هر سال منتشر می شود هم ملاحظه کرد.
به طور مثال، در سال 2015، سازمان ملل در آماری که با عنوان World Family Map آن را منتشر کرده، تعداد فرزندان حرامزاده در هر قاره و کشور را به شرح زیر اعلام کرده است:

 01

02

03

حال سوال این است که چه چیز موجب بروز چنین انحراف اخلاقی در سراسر دنیا شده است؟
علاوه بر فقدان باورهای قوی دینی، نمی توان از نقش رسانه های جمعی در گسترش این فرهنگ نامیمون صرف نظر کرد. نقشی که چندی است به عهده بازی های رایانه ای هم گذاشته شده و متأسفانه با رخنه گروه های فکری و جریانات خاص، این سرگرمی، به تریبونی قوی و تأثیرگذار در ترویج فرهنگ ولنگاری و عادی سازی فرهنگ فحشا در میان کاربران و به خصوص جوانان بدل شده است. تولید انواع بازی های رایانه ای با مضامین غیر اخلاقی و نمایش روابط آزاد زن و مرد در آن ها، از جمله اقداماتی هستند که در این رابطه انجام شده اند.
اما در میان تمامی بازی های تولید شده، ماجرای بازی Fallout چیز دیگری است. در این بازی آخر الزمانی که به چگونگی تلاش انسان ها برای بقا پس از نابودی دنیا می پردازد، نکات غیراخلاقی فراوانی وجود دارند که یکی از مهم ترین آن ها، ترویج روابط نامشروع و تولید و گسترش نسل حرامزاده است!

05

در نسخه Android و iOS این بازی که Fallout Shelter نام دارد، به بازیکن مأموریت داده می شود تا با پناه دادن انسان ها درون یک پناهگاه زیرزمینی به نام Vault، از نابودی نسل بشر جلوگیری کند.
بازیکن موظف است تا با قرار دادن انسان ها در بخش های مختلف این پناهگاه، زمینه را برای پیشرفت و توسعه فراهم نماید. اما برای رسیدن به این هدف، به افراد و نیروی کار زیادی نیاز هست و همانطور که توضیح داده شد، اکثر انسان ها نابود شده اند و تعداد کمی از آن ها باقی مانده اند. پس تنها راه ازدیاد نسل بشر، فرزندآوری است.
در این بازی، کابر مجبور است تا با کنار هم قرار دادن یک زن و مرد، زمینه را برای فرزندآوری آن ها فراهم نماید و با این کار، کمبود کارگر را جبران کرده و از نابودی نسل بشر جلوگیری نماید!
برای این کار، هیچ محدودیتی در بازی وجود ندارد و یک زن می تواند با چندین مرد وارد رابطه شده و از همه آن ها باردار شود! یعنی بازیکن مجبور است تا با ایجاد شرایط خاص و گسترش نسل حرامزاده، اهداف ویژه بازی را پیش ببرد و در نهایت، پناهگاه خود را با اکثریت نیروی حرامزاده گسترش دهد.

06

نکته مهم، اینجاست که این عمل نه تنها قبیح شمرده نمی شود، بلکه بابت این رفتار، کاربر از طرف بازی مورد تشویق قرار گرفته و ترقیب به ادامه این روند می شود.
جالب است که بدانید این عمل کاملاً آگاهانه و با هدف از طرف شرکت Bethesda، سازنده بازی صورت می گیرد. چندی پیش این شرکت در حرکتی عجیب و هدفمند، آماری از تعداد فرزندهای حرامزاده به دنیا آمده در ماه اول عرضه بازی را منتشر کرد که تفکر و بررسی آن می تواند گویای میزان عمق فاجعه و چگونگی روند نرم عادی سازی این عمل قبیح در دنیای مجازی و سپس گسترش آن در دنیای واقعی باشد. به این آمار با دقت توجه کنید:

04

البته این مورد تنها نکته منفی این سری از بازی ها نیست و گردانندگان شرکت Bethesda، اصرار دارند تا همچنان بی بند و باری و فساد را در دنیای بازی های خود گسترش دهند.
گرایش به همجنسگرایی و آزادی روابط و فحشا از بارزترین نکات موجود در این سری از بازی ها هستند. در نسخه آخر این بازی، Vaultهایی وجود دارند که اطلاعات آماری افراد حاضر در آن ها هم در نوع خودش بسیار سوال برانگیز هستند.
مثلاً در Vault 68، تعداد 1 زن و 999 مرد وجود دارند و در Vault 68، یک مرد و 999 زن وجود دارند! حال سوال این است که چرا شرکت بازی سازی Bethesda تا این حد به مسئله رواج فساد در بازی های خود اهمیت می دهد و دلیل انتشار آمار تولد فرزندان حرامزاده از طرف این شرکت به چه منظور بوده است؟
آیا غیر از این است که غرب به دنبال عادی سازی برخی امور قبیح در تفکر عمومی جوامع و در نهایت رواج گسترده آن است؟ آیا به این موضوع فکر کرده اید که بازی ها ما را به چه کارهایی وادار می کنند؟
بیایید با آگاهی بازی کنیم...


- لینک کوتاه این مطلب

» محمود بلالی / vgpostmortem.ir
تاریخ انتشار:11 آذر 1394 - 23:49

نظر شما...
    • 2018

      .....
    • محدثه

      ینی ما حروم زاده نیستیم؟؟ :)
      ماهم از زنای هابیل و قابیل با خواهراشون به وجود اومدیم دیگه
      اونم واسه بقای نسل انسان ها
    • ....

      خیر
      فرزندان حضرت آدم، باگروهی از اجنه ازدواج کردن.
      برای اینکه زنا صورت نگیرد.
    • مهمان امید

      شما 2 تا کافر دروغ های شیطانی و حرف بیهوده می‌زنید؟
      پاسخش در کلام الله مجید هستش:

      2 دختر برای ازدواج با هابیل و قابیل آفریده شدند. که به علت زیبایی یکی از این حوری ها نسبت به دیگری، حسادت فرزند آدم رو در بر گرفت.
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد