آغوش باز تکفیری ها برای بهائیت +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
شبکه وهابی "کلمه" از مبلغان فرقه استعماری وهابیت، تاکنون به کرات باطن و پشت پرده ضددینی خود را بروز داده است.

 

در حالی که وهابیت با کوچکترین بهانه ای، مسلمانان را تکفیر و به قتل می رساند اگر روزی گفته می شد از بهائیت حمایت کرده، کسی باور نمی کرد چرا که فرقه بهائیت اساسا منکر خاتمیت پیامبر است و بهاء را پیامبر جدیدی می داند که همه باید از دین او پیروی کنند اما اکنون شاهدیم در تازه ترین تلاش ها شبکه های فارسی زبان وهابی به حمایت از فرقه ضاله بهائیت پرداخته اند.

 

حقیقت این است که بنابر شهادت اسناد غیرقابل خدشه تاریخی دو فرقه "وهابیت" و "بهائیت"، زاییده دامان انگلیس هستند. بنابراین تبلیغ فرقه ای ضددین مانند بهائیت توسط "شبکه های وهابی" امری دور از ذهن نمی باشد.

 

 حمایت سفت و سخت شبکه وهابی کلمه از پیروان فرقه بهائیت -که بر پایه اصول فقهی و اعتقادی همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی "منحرف و مرتد" به حساب میآیند- دم خروس را نمایان کرده و بار دیگر از اهداف یکسان این دو فرقه پرده برداشته است.



دانلود

 

خاطرنشان می‌شود که بهائیت فرقهاى ساختگی منشعب از "بابىگرى" است. بنيانگذار بهائیت فردی بهنام «ميرزا حسينعلى نورى» ملقب به "بهاءالله" متولد سال 1233 تهران است که از نخستين پیروان و مبلغان باب بود. وی در سال 1268 در سفری به بغداد با فرستادگان دولت‌های انگليس و فرانسه ارتباط برقرار نموده و از جانب آنان پیشنهاد تابعيت انگلیسی یا فرانسوی را دریافت کرد.

 

نام برده برخی از صفات مختص خدای متعال را به خود نسبت داده و به نوعی ادعای الوهیت و ربوبیت کرده است وی در دعایی که برای شب ولادتش تعلیم داده می‌گوید: «و فیه ولد من لم یلد و لم یولد» (یعنی در آن کسی که نه می‌زاید و نه زاده می‌شود، زاده شده‌است ) پيروانش نيز پس از مرگ وى، قبرش را قبله خويش قرار دادند.


او افزون بر ادعاى ربوبيت، شريعتی جديد آورد و كتاب «اقدس» را نگاشت. بهائيان آن را «ناسخ جميع صحائف» [باطل کننده همه کتب آسمانی] می‌دانند! او كتاب‏‌هاى ديگرى نيز نگاشته است كه در زمان تالیف پر از اغلاط املائى و انشائى  بوده است.


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:23 خرداد 1395 - 18:06

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد