وهابی های مشرک؛ نسل جدید وهابیت! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
یکی از شعارهای اصلی وهابیت، مبارزه با شرک است. آنان با توسعه معنای شرک، بیشتر اعمال مسلمانان را داخل در شرک دانسته و بدین سان غیر از عده اندک خود، سایر مسلمانان را مشرک خطاب می کنند.

 

این رویکرد نادرست وهابیت را نمی توان تنها برخاسته از برداشت ناصواب آنان از آیات قرآن و روایات دانست، بلکه مهمترین هدف آنها، پیشبرد برنامه های استعمار جهانی و ضعیف کردن قدرت مسلمانان در مقابل کشورهای زیاده خواهی مانند انگلیس و آمریکا است.

 

سرمنشأ این قرائت باطل وهابی‌ها، سرمایه هایی است که از سوی کشورهای غربی برای آنها سرازیر می شود، به همین دلیل تنها مسائلی را شرک و بدعت می دانند که از سوی اربابانشان به آنها دیکته شده باشد.

 

برای نمونه یکی از مهمترین برنامه های اسلام، مسأله برائت از مشرکین است. این مسأله از زمان شخص رسول الله (ص) اجرا گردیده و پس از وفات ایشان نیز از سوی حاکمان اسلامی پیگیری می شده است.

 

در حال حاضر نیز برائت از مشرکین در موسم برگزاری مراسم باشکوه حج در مکه مکرمه از سوی مسلمانان اجرا می شود اما چونکه این مسأله با اهداف استعمارگران همخوانی ندارد، وهابیت با آن به مخالفت می پردازند.

 

این تناقض رفتار وهابیت که از سویی خود را ملزم به مبارزه با مسلمانان به بهانه برائت از مشرکین می دانند ولی در مقابل برائت از مستکبرین عالم مانند آمریکا و اسرائیل ـ که همه مسلمانان جهان به نحوی از فتنه افکنی آنها ضربه خورده اند، ـ را مخالف روح اسلام می دانند، نشان از این دارد که اسلام مورد پسند وهابیت، با اسلامی که در نزد یک میلیارد و اندی مسلمان در جهان پذیرفته شده کاملا متفاوت می باشد.

 

اسلام وهابیت اسلامی است که از سوی استکبار جهانی تعلیم داده می شود و شاگردان ممتاز آن تروریست هایی هستند که رأفت اسلامی را برای خود ننگ دانسته و خراب کردن مساجد و اماکن مذهبی مسلمانان و به قتل رساندن آنان را وسیله ای برای ورود به بهشت قلمداد می کنند.

 

در واقع وهابیت در عصر کنونی نه تنها با مشرکین واقعی دشمنی ندارند، بلکه خودشان بخشی از این مشرکین می باشند که تمام تلاش آنها، ضربه زدن به درخت تنومند اسلام است.

 

ناگفته نماند یکی از دلائلی که آل سعود مانع از ورود حجاج ایرانی برای انجام مراسم حج شده، برگزاری مراسم برائت از مشرکین توسط حجاج ایرانی بوده است. بدون شک این تصمیم آل سعود، در راستای جلب رضایت آمریکا و اسرائیل می باشد.

 

 


دانلود فیلم


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:10 تیر 1395 - 2:38

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد