ملکه انگلیس از سادات شد +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
یاسر الحبیب روحانی نمایِ کویتی الاصل و متولد 1977 میلادی است. وی در سال 2004 به خاطر برخی فعالیت های تحریک آمیز توسط دولت کویت بازداشت شد اما با فشار انگلیس از زندان آزاد شده و پناهندگی سیاسی از لندن دریافت کرد.

 

یاسر الحبیب فعالیت های خود را در لندن گسترش داده و با حمایت های دولت انگلیس و جریان شیرازی اقدام به تاسیس شبکه فدک نمود.

 

شبکه ای که ویژگی بارز آن، فعالیت های تفرقه افکن در میان امت اسلامی است. اهانت ها و توهین های فراوان به مقدسات اهل سنت در این شبکه چنان پر رنگ و تحریک آمیز بود که برخی از علمای وهابی از وجود چنین شبکه ای اظهار خوشحالی کردند و این شبکه را عاملی در جهت تحریک اهل سنت علیه شیعیان معرفی کردند.

 

شبکه فدک و یاسر الحبیب که همواره از حمایت های جریان شیرازی برخوردار بوده است در کارنامه خود توهین به بسیاری از علما و مراجع شیعه را دارد.

 

این شبکه با وجود این که ادعای حمایت و پیروی از اهل بیت (علیهم السلام) را دارد به نحوی که آن را مهمترین شاخصه خود می داند اما در تازه ترین اقدام خود با اهانت به اهل بیت (علیهم السلام)، به گونه ای تعجب بر انگیز ملکه انگلستان را از اهل بیت دانسته و او را از سادات علوی معرفی کرده است.

 

گفتنی است از جمله اعتراضات شیعیان به این شبکه، حمایت مالی و پشتیبانی انگلستان از این شبکه در راستای تفرقه اندازی بین پیروان اهل بیت علیه السلام بوده است.

 

به نظر می رسد سخنان اخیر یاسر الحبیب و عوامل شبکه فدک، پاسخی است در جهت توجیه کردن حمایت انگلستان از این شبکه که البته به طور ناخواسته وابستگی این شبکه به انگلستان را بیش از پیش آشکار می کند.

 


دانلود


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:7 مرداد 1395 - 18:41

نظر شما...
    • محمد

      سلام
      خداقوت
      درباره کلیپ ملکه انگیس از سادات شد باید بگم این کلیپ تقطیع شده است
      من خودم در تلگرام کانال دارم
      خیلی وقته روی این موضوع کار میکنم
      @americanislam
      این کلیپ رو بردارید تا دشمن سواستفاده نکنه
      یاعلی
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد