خشم عرب‌های ایرانی از توهین نژادی در تلویزیون «من‌وتو» +فیلم‌وعکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)
بررسی عملکرد شبکه‌های ماهواره ای خصوصا تلویزیون‌های فارسی زبان مستقر در انگلستان نشان می‌دهد که یکی از اهداف ثابت آن‌ها پروژه تجزیه کشور عزیزمان ایران است. یکی از راهکارهای این شبکه‌ها برای پیاده کردن پروژه مذکور، تحقیر و توهین به قومیت‌ها می‌باشد.

 

شبکه ماهواره‌ای "من و تو" که باید بگوییم الحق و الانصاف در این زمینه پیشتاز است، در اقدامی وقیحانه اظهارات موهن یکی از شرکت کنندگان برنامه "بفرمایید شام" علیه قومیت عرب را روی آنتن فرستاد.

 

در برنامه یادشده، ابتدا یکی از شرکت کنندگان به بهانه طبخ غذا با استفاده از دم گاو، با طعنه و نیشخند گفت: «من این غذا را به این خاطر انتخاب کردم که گاو همه جا پیدا می‌شود علی الخصوص در ایران»[!]

 

 

دانلود

 

سپس یکی دیگر از شرکت کنندگان همان برنامه با ابراز تنفر از قوم عرب گفت: «لعنت بر این عرب‌ها! من چقدر متنفرم از این نسل عرب! هر جایش! کلا من با عرب‌جماعت مشکل دارم. خیلی نسبت بهشون ناسیونالیستم.»

 

بلافاصله در واکنش به این حرکت سخیف، کاربران خشمگین که تعدادشان بسیار بود با حمله به تلویزیون من و تو در شبکه‌های اجتماعی، مراتب اعتراض خود را اعلام کردند. بخصوص برخی از هموطنان عرب ایرانی هم ضمن ابراز ناخرسندی شدید، خواستار معذرت خواهی رسمی این تلویزیون لندنی شدند.

بعنوان نمونه، برخی از کاربران نوشته بودند: «چرا شبکه من و تو این توهین و بی ادبی را پخش کرد؟» و «تعجب می کنم از طغرل {گوینده برنامه بفرمایید شام} با اینکه حاضرجواب است اما هیچگونه عکس العملی از خودش نشان نداد؟!»

 

 

گوشه ای از کامنت های اعتراضی کاربران به تلویزیون من و تو

 

 

گرچه با عذرخواهی ماهیت اصلی شبکه و قضاوت مردم شریف ایران راجع به آن عوض نخواهد شد، در عین حال مطالبه افکارعمومی از مسئولان تلویزیون لندنی «من و تو» برای طلب پوزش همچنان به قوت خود باقیست.

 

 

توهین بی‌شرمانه تلویزیون من و تو به قومیت عرب

دانلود فیلم


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:24 مرداد 1395 - 19:40

نظر شما...
    • انصاری

      این شبکه بخاطر پخش این اظهارات ناپسند می‌بایست عذرخواهی کند.
    • sk171

      (گرچه با عذرخواهی ماهیت اصلی شبکه قضاوت مردم شریف ایران راجع به آن عوض نخواهد شد.)
      خب مردم شریف ایران ماهواره نبینند !
      انگار واجبه !
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد