دانلود نرم افزار هدی ; نخستین قرآن دیجیتال مورد تأیید سازمان دارالقرآن

(بسم الله الرحمن الرحیم)

احمد زرنگار معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به نرم‌افزار قرآنی «هدی» اظهار داشت: با توجه به نیاز جامعه به متن قرآن کریم و لزوم استفاده از منابع معتبر و بدون اشکال، سازمان دارالقرآن نرم‌افزاری با عنوان «هدی» را طراحی و در اختیار عموم مردم قرار داد.

وی با بیان اینکه «هدی» اولین قرآن دیجیتال مورد تایید سازمان دارالقرآن است، افزود: یکی از ویژگی‌های اصلی این نرم‌افزار فونت مناسب است به طوری که نخستین فونت نسخ ایرانی برای نرم‌افزارهای اندروید تولید شد و در نرم‌افزار بازار نیز قابل استفاده است.

زرنگار اعراب‌گذاری و استفاده از حروف ناخوانا به صورت کمرنگ را از ویژگی‌های نرم‌افزار هدی عنوان کرد و گفت: در این نرم‌افزار اندازه فونت‌ها نیز قابل تنظیم و آیات به صورت واضح قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ترجمه این قرآن دیجیتال از حجت‌الاسلام حسین انصاریان است، خاطر نشان کرد: با استفاده از نرم‌افزار «هدی» می‌توان از صوت تلاوت استاد منشاوی بهره گرفت؛ همچنین حرکت متن بدون تلاوت برای قرائت شخصی با امکان تنظیم سرعت نیز در این نرم‌افزار تعبیه شده است.

به گزارش فارس، نرم‌افزار «هدی» به سفارش سازمان دارالقرآن تهیه و تدوین شده، این نرم‌افزار مرجعی معتبر برای استفاده از متن و ترجمه قرآن کریم به صورت دیجیتال است که علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود آن به اینجا مراجعه کنند.


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:1 شهریور 1395 - 19:00
دسته : نرم افزار

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد