وقتی شبکه جم تی وی به فکر آرایش پسرها می افتد! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
با گذشت زمان و عیان شدن تمرکز دشمنان ایران اسلامی بر روی قدرت نرم و مبادرت  برای تسلط بر اذهان عمومی و در مرتبه ای بالاتر تلاش  برای تغییر سبک زندگی مردمان جامعه اسلامی  ، شبکه های رنگارنگ ماهواره ای در قد و قامت های متفاوت به معرض ظهور رسیدند.
 


اگر چه سبک و سیاق برنامه های این شبکه ها متفاوت است اما همگی انها علی رغم اختلافات ظاهری و جزئی یک هدف را دنبال می کنند به نحوی که در سال 73 تنها سه شبکه تلویزیونی فارسی زبان شامل شبکه تلویزیونی منافقین و دو شبکه لس آنجلسی مشغول فعالیت علیه امنیت و فرهنگ مردم کشورمان بودند، در سال 91 این تعداد به 125 شبکه فارسی زبان رسیده که از این تعداد 13 شبکه فقط مخصوص پخش سریال و فیلم های سینمایی بوده و این آمار خود نشان دهنده جنگ تمام عیار شبکه های وابسته به یهود جهانی علیه  جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام است.
 
 
 

یکی از این شبکه ها که رسالت خود را تغییر سبک زندگی مردم ایران قرار داده شبکه جم تی‌وی ( GEM TV)‏ است.
این شبکه  از سال ۲۰۰۶ میلادی با شعار «جم همه ي شما را دوست دارد» اغاز به کار کرد  و به عنوان  یکی از شبکه‌های تلویزیونی «گروه موسیقی و سرگرمی عمومی» (General Entertainment and Music Group) با محتوای برنامه‌هایی نظیر "فیلم‌های سینمایی"، "مجموعه‌ها و سریال‌های تلویزیونی"، "مستندهای تلویزیونی"، "برنامه‌های آموزشی" و سایر برنامه‌های سرگرم‌کننده جهان تشکیل شد.


 

 
 
 
این گروه تلویزیونی از آغاز تا امروز یعنی قریب به ده سال ارکان و بنیان فرهنگ ایرانی را مورد هجمه زیرکانه قرار داده تا در ظاهر و پوشش برنامه‌‌های ترکیبی، سریال‌های نمایشی، فیلم‌های سینمایی و ویدئوکلیپ‌های موسیقی به بهانه سرگرمی‌سازی و پر کردن اوقات فراغت مخاطبان، در لفافه و با یک حرکت زیرپوستی ارزش‌های فرهنگی خانواده‌ها و به خصوص جوانان کشور را هدف قرار دهد. نمایش ناهنجاری‌های اخلاقی، بی‌ثباتی‌های رفتاری، مثلث‌ها ومربع‌های عشقی، روابط خارج از عرف، خیانت‌های زناشویی و… بخش ثابت سریال‌‌ها و مجموعه‌های ترکیه‌ای‌ است که از این شبکه روی آنتن می‌رود .
 
 
این در حالی است که ترکیه از جمله کشورهایی است که در سال‌های اخیر با حمایت از گروه‌های تروریستی فعال در سوریه و عراق به ویژه داعش و از سرگیری روابط با رژیم صهیونیستی عملا در جبهه دشمنان مقاومت فعالیت می‌کند.
 
 
 
 
ترغیب مردان و پسران جوان به آرایش صورت خود، از مواردی است که شبکه جم به دنبال ترویج آن در میان مردم است. هرچند هنوز این اقدام را برای مخاطبان فارسی زبان خود به نمایش نگذاشته است، اما می توان حدس زد که در آینده ای نه چندان دور، باید شاهد برنامه های آموزش آرایش برای مردان در این شبکه ضد فرهنگی باشیم.
 
 
در این کلیپ مشاهده می کنید که در شبکه جم تی وی عربی نحوه آرایش پسرها آموزش داده می شود.
 
 
گفتنی است بسیاری از بینندگان در کشورهای دیگر نیز این شبکه را به دلیل ترویج مسائل ضدفرهنگی تحریم کرده اند.
 
 

 


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:16 شهریور 1395 - 21:27

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد