دانلود مستند طوفان ترور

(بسم الله الرحمن الرحیم)

این مستند محصول سال 2007 و به کارگردانی آلکس جونز میباشد

مستند طوفان ترور نشان میدهد که چگونه دولت ایالات متحده ی امریکا در وقایع تروریستی در سراسر دنیا تاثیرگذار بوده و برای رسیدن به مقاصد سیاسی چه اقداماتی را انجام داده است.


این مستند نگاهی تاریخی و مستند به حوادثی چون قضیه ی کودتاي سازمان سيا در ايران (عمليات آژاکس 1953) ، حادثه ی خلیج تونکین، عملیات گلادیو و حادثه ی یازده سپتامبر دارد و به ردپای امریکا در همه ی این موارد اشاره می کند.
در اين فيلم نشان داده خواهد شد که چه قدرتی پشت حوادث تروریستی قرار دارد و و چه کسي از تماشای نمايش تيره ي جنگ هاي مدرن سود مي برد.
مستند طوفان ترور به اين سوال پاسخ خواهد داد که : آيا مردم مي دانند که آن ها چگونه کنترلشان مي کنند؟ و چگونه ماشين تبليغاتي نوين رسانه ای مغز آنها را شست و شو مي دهد. ترجمه شده توسط پیروان موعود

 



- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:3 تیر 1392 - 13:54
دسته : مستند

نظر شما...
    • YAZAHRA

      ببخشید , مثل اینکه زیرنویسش کارنمیکنه.
    • سیدحسن حسینی

      با سلام و خسته نباشی خدمت شما ... اگه میشه لطف کنید مستند ها را به یک فایل تبدیل کنید و چندقسمتش نکنید تا بشه دانلود کرد اخه تکه تکه که هس نمیشه دید ولی اگه این چهار قسمت همش جمع شده بود ویک قسمت میشد قشنگ این قسمت کامل را دانلود میکنیم میبینیم و منم به خاطر همین مستند هایی که میذارید دانلود نمیکنم و اعصاب خوردکن هست ....بازم ممنونم از سایت خوبتون موفق باشین
    • مینو

      لینک ها خراب است
ورود به نسخه موبایل سایت منتظرپاتوق