اندی: برای دل خودم به اسرائیل رفتم/ قبح زدایی به روش شبکه من و تو +تصویر و فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شبکه ماهواره ای من و تو به تازگی دست به ساخت مستندی با نام "در تبعید" زده است که در آن به افراد و خوانندگانی پرداخته است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی از کشور متواری شده اند.

اندی: برای دل خودم به اسرائیل رفتم/ قبح زدایی به روش شبکه من و تو +تصویر و فیلم

  

این مستند نوپای ماهواره ای قسمت سوم خود را به اندی مددیان خوانندۀ لس آنجلسی اختصاص داده است.

 
طی چند سال گذشته بارها شاهد این بوده ایم که هرگاه خواننده ای به طرق مختلف وابستگی خود را به رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کرده است اعم از اجرای کنسرت، همراهی با خوانندگان اسرائیلی و ... همه باعث تنفر و ریزش مخاطبان و طرفدارانشان شده است.

 

 

این در حالی است که اندی خواننده لس آنجلسی زمانی که به اجرای کنسرت با چند خواننده مطرح رژیم صهیونیستی پرداخت با واکنش منفی از سوی مردم و هوادارانش مواجه شد که پاسخ وی به طرفدارانش در خور توجه است.

 

وی در پاسخ به انتقادهای بی شمار هوادارانش با خودخواهی هر چه تمام تر گفت: شاید طرفدارانم خوششان نیاید ولی مهم این است که من خودم خوشم بیاید.

 

اندی که هم آوازی با خوانندگان اسرائیلی را افتخاری برای خود می داند خطاب به هنرمندان ایرانی که حاضر به اجرای مشترک با خوانندگان اسرائیلی نشدند، آنان را بدبخت ترین هنرمندان دنیا معرفی کرد.

 

این در حالی است که نه تنها در حوزه فرهنگ و هنر بلکه در حوزه ورزشی نیز ورزشکاران غیور کشورمان، رژیم صهیونیستی را به عنوان یک کشور به رسمیت نشناخته و از مقابله با آنان انصراف داده اند.

 

در پایان خاطرنشان می سازد: توهین این خواننده کاباره ای که 35 سال پیش وطن خود را برای رسیدن به هوا و هوس های فریبنده فروخت مطلب عجیبی نیست.

 

 


دیدار با دالایی لاما رهبر بودائیان تبت

 

گفتنی است طی هفته اخیر محسن مخملباف که از حامیان جنبش سبز به شمار می آید به عنوان مهمان ویژه در جشنواره فیلم رژِیم صهیونیستی حضور یافت و از سوی صهیونیستها مورد تقدیر قرار گرفت. این اقدام شرم آور که به نوعی به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر محسوب می شود موجب شد تا 150 تن از شخصیت های همفکر وی نیز با صدور بیانیه ای از این کار مخملباف انتقاد کنند.


دانلود
  • منبع: جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:26 تیر 1392 - 7:21

نظر شما...
    • سعیدناظری

      باسلام من خودم طرفدارخیلی عجیب اندی مددیان بودم ولی ازاین کارش خوشم نیومد چون اونکه خودشوازایران میدونه وایران دوست داره چرابایدتویک کشوری بخونه که دشمنه ایرانیه
    • سعیدناظری

      با سلام من حدود۱۵سال آهنگهای اندی مددیان روگوش میدادم ولی اون که میگه من ایرانیم چرابایدبره توکشوری که با ایران دشمنه بخونه واقعااصلاازاندی توقع نداشتم توکه پولداری نیازبه پول نداری اصلاخوشم نیومدازاین کارتوبه طرفدارانت توهین میکنی ولی اینو بدون یک ایرانی خائن نیست برای پیروزی فوتبال بالیلافروهرخوندی دیگه نمیخواد برای ایران بخونی تویک منافق دروغگوهستی
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد