گدایی شبکه وهابی برای باقی ماندن روی آنتن +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شبکه های وهابی که تلاش زیادی برای تفرقه افکنی میان مسلمانان جهان دارند، غالبا مورد حمایت کشورهای مرتجع منطقه می باشند. اما حمایت این کشورها در صورتی است که این شبکه ها بتوانند اهداف پلید این کشورها را در منطقه پیاده کنند.

 

شبکه های وهابی فارسی زبان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این شبکه ها از زمان تاسیس تا کنون مورد حمایت مستقیم شیوخ عرب حوزه خلیج فارس بوده اند و تفکرات افراطی گری و وهابیت را به خورد مردم می دهند.

 

شبکه وهابی کلمه یکی از این شبکه های وهابی است که پس از گذشت چندسال از تاسیس این شبکه، با پخش برنامه های مروج اعتقادات وهابیت، نه تنها باعث جذب بیننده نشده اند، بلکه انزجار اهل سنت را در پی داشته است.

 

در ماه های اخیر این شبکه با ریزش شدید بیننده مواجه شد و به دلیل کمبود بودجه بیش از سه هفته برنامه های آن تعطیل شد اما دوباره با کمک گرفتن از برخی شیوخ عربستانی، برنامه های خود را مجددا از سر گرفتند. با این وجود دوباره این شبکه با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کند و در صورت ادامه یافتن این وضعیت، به زودی شاهد حذف اساسی این شبکه از ماهواره می باشیم.

 

در این فیلم به خوبی گدایی مجری وهابی شبکه کلمه از بینندگان خود را می بینید که برای دریافت کمک های مردمی، از آنان التماس می کنند که حتی یک دلار هم که شده به آنها کمک کنند.

 

دانلود ویدئو

 

 

 

- لینک کوتاه این مطلب

» جام نیوز
تاریخ انتشار:17 اسفند 1395 - 21:32

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد