یادداشت استاد رائفی پور پیرامون پروپاگاندای جدید اجانب

(بسم الله الرحمن الرحیم)

یادداشت استاد رائفی پور پیرامون ارتباط پروپاگاندای جدید اجانب و پرونده جاسوسی سید امامی

 
پس از خودکشی حقیرانه و البته بسیار فنی جاسوس دو تابعیتی (کاووس سید امامی)
پیش بینی می شد سرویس های جاسوسی غربی و جریان وابسته قطعا واکنشی برای قرار دادن نظام در تنگنا نشان داده و افکار عمومی را منحرف کنند .

سخنان محمدرضا تابش، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و خواهر زاده سید محمد خاتمی پس از سقوط هواپیمای Atr به مقصد یاسوج ، بشدت مورد توجه مخالفان نظام قرار گرفته  و به زبان بی زبانی در حال القای توطئه "قتل های زنجیره ای" هستند.

وی گفته است : «جمعی از متخصصان محیط زیست و منابع طبیعی که در روزهای اخیر با حضور در مجلس از تلاشگران این عرصه و فعالیت‌های آنها مستندا دفاع کردند، در سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج جان باختند.»

پیش از این نیز در زمستان 1377 یک شبکه جاسوسی متشکل از سیزده یهودی در شهر شیراز به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت شدند؛ از آنجایی که شناسایی و دستگیری عوامل شبکه جاسوسی اسرائیل، شکست بزرگی برای موساد به شمار می‌­آمد، رسانه­‌های غربی با جنجال و هیاهو این شبکه جاسوسی را جامعه یهودیان ایرانی معرفی کردند تا اندکی از تلخی شکست اطلاعاتی موساد کاسته شود. اما مدارک متقن ( 17جلد و 2753 صفحه) و اعتراف عوامل شبکه از همکاری مستقیم این افراد با موساد پرده برداشت و احکامی از 4 تا 13 سال حبس تعیین شد که البته بعدها اندکی کاهش یافت.

همانطور که عرض شد در همان زمان هم دستگاه رسانه ای غربی -عبری پروپاگاندای سنگینی به راه انداخته و پرونده حقوق بشری علیه ایران علم کردند و ماجرا را آنتی سمیتیستی (یهودستیزانه) تعبیر نمودند و حتی کار به خمپاره پراکنی هایی در تهران و نفوذ تیم های تروریستی از غرب و ... هم کشید.

سخن کوتاه کنم این دست و پا زدن ها و البته آنچه  پیش رو داریم! نشان می دهد سربازان گمنام امام زمان (عج) ضربه سختی به دشمن زده اند.

 در میان این هیاهو فرصت خوبی برای شناخت دوست از دشمن پدید می آید خوب به مواضع افراد دقت کنید این خاصیت مثبت فتنه هاست!

- لینک کوتاه این مطلب

» کانال مصاف
تاریخ انتشار:29 بهمن 1396 - 22:30

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد