وقتی ریحانا با حجاب میشود ! +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
ریحانا، خواننده‌ی مشهورآمریکایی که به پوشیدن لباس‌ ها و رفتارهای تحریک برانگیز هنگام اجرا شهرت دارد، در اقدامی غیرمنتظره تصاویری از خود را با پوشش اسلامی کامل منتشر کرد.

 

این خواننده‌ی ۲۵ ساله که به خاورمیانه سفر کرده است، در تصاویر تازه که بر روی صفحه‌ی اینستاگرامش آن‌ها را منتشر کرده، در محوطه‌ی مسجد بزرگ شیخ زاید در امیرنشین ابوظبی دیده می‌شود.

 

او در حالی‌که از سرتا پایش را در لباس سیاه‌رنگی پوشانده است، لب‌ها و ناخن‌هایش را به رنگ قرمز درآورده و گردن‌بندی از طلا نیز بر گردن دارد.

 

ریحانا که در حال اجرای تور جهانی خود است، بعد از برگزاری کنسرتش در آفریقای جنوبی، به کشور امارات متحده عربی رفته است.

 

طرفداران ریحانا از اجرایش در ژوهانسبورگ راضی نبودند و گفته‌اند که کنسرت پرزرق‌وبرقش، ارزش قیمت بالایی که برای خرید بلیط آن پرداخته بودند، نداشت.

 

همچنین وی مورد اعتراض برخی خوانندگان است، آنی لنوکس، خواننده موسیقی پاپ برخی از موزیک ویدئوهای سال های اخیر را "تیره" و "پورنوگرافی" خوانده او هر چند به اسم خاصی اشاره ای نداشته است اما منتقدان می گویند منظور وی کسانی مانند بریتنی اسپیرز، ریحانا و لیدی گاگا هستند که برخی از ویدئوها و اجراهای زنده آنها با واکنش منفی مردم و طرفدارانشان رو به رو شده است.

 

آنچه در تصاویر منتشره جلب توجه می کند ژست ها و حرکت های ریحاناست که مانند همیشه و به هنگام اجراهایش تحریک برانگیز است و به نظر می رسد وی مسجد را با سالن مد و سن خوانندگی اشتباه گرفته است. این مساله به نوبه خود می تواند ضمن اهانت آمیز بودن کارهای او، در پی قبح شکنی نیز باشد.

 

از سوی دیگر پوشش به ظاهر اسلامی وی در کنار حضورش در مسجد می تواند زمینه ای برای وجهه سازی از او، نزد مسلمانان و در نتیجه فریب افکار عمومی مسلمانان باشد.

 

 گفتنی است چند وقتی است تحرکات مشکوکی از طریق به اصطلاح ستاره های غربی مانند آنجلینا جولی، مدونا و... آغاز شده است که حکایت از سرمایه گذاری آنها در کشورهای اسلامی دارد. آنها تک فعالیت نمادین خود مانند ساخت یک مدرسه را با تبلیغات گسترده همراه می سازند، بعضا هم شایعه مسلمان شدن آنها به گوش می رسد.

 


 

اضافه کنید به اینها، خبر مسلمان شدن افرادی که تا دیروز از دشمنان سرسخت اسلام بودند و به یکباره می شنویم که مسلمان شده اند مانند آرنولد ون دورن فیلمساز هلندی، یا دختر انگلیسی ملقب به بیوه سفید که از او به عنوان مغز متفکر اقدام تروریستی مرکز خرید نایروبی نام می برند به نام اسلام دست به قتل عام 60 انسان بی گناه می زند.

 


  • گویا

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:30 مهر 1392 - 12:34

نظر شما...
    • فرشاد

      دارند از این افراد به عنوان ابزار استفاده میکنند.
    • یکی..

      فکر نمی کنم به قصد حجاب باشه.
      شما ببین چه جوری دراز کشیده...مثل....(لا اله الا الله)
      ساده نباشید.
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد