دانلود کامل ترین دانشنامه فاطمیه، کتاب (پشت در، کوچه بنی هاشم)

(بسم الله الرحمن الرحیم)
کامل ترین دانشنامه فاطمیه، کتاب (پشت در، کوچه بنی هاشم) در 744 صفحه و در مدت 2 سال نگارش شده است و در این مدت 354 کتاب(اهل سنت – وهابیون) مورد بررسی قرار گرفته است.

در این کتاب به جایگاه حضرت فاطمه(س)، تمامی اسناد هجوم به خانه حضرت فاطمه(س)، بررسی صحت سند های روایات، پاسخ به همه شبهات فاطمی، بررسی های تاریخی شامل همسران پیامبر(ص) و پاسخ به شبهات آن، سن عایشه هنگام ازدواج، بررسی فدک و حمله اعراب به ایران و در بخش ویژه ها صحابه اهل سنت مانند ابوبکر، عمر، عایشه و ... مورد بررسی قرار گرفته اند. همچنین مناظره شیعه و سنی و  140 موضوع دیگر در این کتاب مورد نقل و بررسی قرار گرفته است.

 

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:2 اسفند 1394 - 22:36

نظر شما...
    • طه

      خرابه لینک..............
    • احمد

      نقل قول: طه
      خرابه لینک..............

      من دانلود کردم، لینک سالمه
    • طلبه

      سایتهای حزب اللاهی با وجود تکرار رهبری در مورد بحران جمعیت ایران چرا بخشی را در سایت خود به موضوع تبلیغ جمعیت اختصاص نمیدهند؟؟ کو ولایت مداری؟؟ حتی اینقدر هم نمیخواهیم برای مملکت شیعه و مکتب اهل بیت دل بسوزانیم ، خطر جدی تر از آن است که فکر کنیم
    • احمد

      ممنونم خیلی عالی بود
    • پارتیان

      اقا من سنی حنفی هستم چرا میخواهید با ما در بیفتید این مزخرفات ازخودتونه
    • 2018

      سلام
      کپی وقتی ک حق نشر محفوظه اشکالی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • نقل قول: پارتیان
      اقا من سنی حنفی هستم چرا میخواهید با ما در بیفتید این مزخرفات ازخودتونه

      با سنی جماعت مگه در افتادن داره ؟هه هه

      ببینم میتونی ثابت کنی که این مزخرفه یا نه

      یا علی برادر
    • عبدالصمد

      الله نور هدایت هست برای شناخت ان فقط کافیست از او بگویید و بشنوید زمانی که محبتش در قلبتان امد نور هدایت را به مثل بوی خوش حس میکنید هر فرزند ادم یا جن در هر باور و اعتقاد شخصی میتواند مسیر نور را خط کشی کند لا اله الا الله مهم تر از محمد رسول الله است وتا زمانی که محبت الله رو حس نکردیم محبت محمد(ص) یا علی و ابوبکر وغیره که خدا از اونها به خوبی در قران یاد میکنه ...باز هم فقط یک تعصب شخصی و اجدادی هست که ربطی به اسلام نداره
    • Martha

      Hello my loved one! I wish to say that this article is
      amazing, nice written and include almost all important infos.
      I'd like to peer more posts like this .

      creditos rapidos online sin nomina, Marisa,
    • Ali alave

      سلام.به نظر من انسان وقتی می تواند محبت الله را به دست بیاورد که محبت انسانهایی مانند محمد ص را که اسوه حسنه از طرف خدا در قران معرفی شده و یا حضرت علی ع را که خداوند او را نفس پیغمبر ص معرفی کرده را بدست بیاوریم و محبت افرادی مانند یزید و ابوجهل را که از راه خدا جلوگیری می کردند و احکام الهی را زیر پا می گذاشتند را از دل بیرون کنیم تا محبت الله را بدست بیاوریم چون ما خودمان که عقل و علم و قدرت نامحدودی نداریم تا بتوانیم محبت الله را که موجودی از همه نظر در سطح کامل و بی نهایت و نامحدود است رابه دست بیاوریم پس ناچاریم با انسانهایی که خود الله برای هدایت ما فرستاده است و حبیب خدا هستند را برای کسب دوستی با خدا با آنها دوستی کرده و با دشمنان آنها دشمنی تا محبت آنها بدست آورده و به وسیله آنها محبت خدا را هم بدست آوریم.
    • پویا

      لینک دانلود سالمه، چرا چنین کتابی رو در قسمت تبلیغات متنی قرار نمیدید؟؟؟؟؟! یا بیشتر در موردش صحبت نمیکنید؟؟ چقدر این کتاب کامله!
      کتاب دانشنامه امام حسین هم عالی بود؛ متشکرم از شما که بدون ایجاد تفرقه چنین آثاری رو منتشر میکنید. تو رو خدا در نشر این چنین مطالبی کم نزارید، همین جوری هم شرمنده اهل بیت هستیم.
      بازم متشکرم.
    • پویا

      نقل قول: 2018
      سلام
      کپی وقتی ک حق نشر محفوظه اشکالی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      خودشون تو کتاب نوشتن مشکلی نداره
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد