استاد پناهیان: حجاج شهید یقیناً جزو بهترین مقدمه‌سازان فرج حضرت خواهند شد +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
  • خانواده‌های داغدار بدانند که آخرین ناله‌های شهدایشان در لباس احرام، مقدمات ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم خواهد کرد
  • زبان از بیان عظمت این داغ بزرگ قاصر است؛ با این حال باید از شکوه اینگونه جان دادن نیز سخن صحبت کرد.
  • اینکه انسان با لباس احرام در سرزمین منا و در محضر حضرت ولیعصر(عج) جانش را نثار کند، طبیعتا آرزوی بسیاری از مؤمنان است تا خداوند را اینگونه ملاقات کنند.
  • از مسبّبان فاجعه منا نخواهیم گذشت؛ خانواده‌های داغدار بدانند که آخرین ناله‌های شهدایشان در لباس احرام، مقدمات ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم خواهد کرد.
  • حجاج در اوج بی‌پناهی و تشنگی محاصره شدند و به‌ شهادت رسیدند و مظلومیتی بالاتر از این وجود ندارد.گویی مسلمانان باید اینطور در عید قربان، قربانی ‌می‌شدند تا ظالمان و منافقان را رسوا کنند.

 

استاد پناهیان: حجاج شهید یقیناً جزو بهترین مقدمه‌سازان فرج حضرت خواهند شد +فیلم

 

متن کامل گفتگوی حجت الاسلام پناهیان با شبکۀ خبر

مجری شبکۀ خبر: جناب حجت الاسلام و المسلمین پناهیان سلام بر شما، ممنون از اینکه در این گفتگو شرکت میکنید. برای تسلای بازماندگان چه توضیحاتی را می توانید اعلام بفرمایید؟

حجت الاسلام پناهیان: سلام علیکم و رحمة الله. خدمت همۀ بینندگان محترم سلام عرض می‌کنم. واقعاً ملت ایران همراه با امت اسلامی سوگوار شدند در این داغ بزرگ، در این مصیبتی که باید در ابتدا به حضرت ولیعصر ارواحنا له الفدا تسلیت عرض بکنیم. بعد خدمت مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان ابتدا تسلیت عرض بکنیم. خانواده‌های داغدار واقعاً در این مصیبت باید خدمتشان رسید، باید عرض تسلیت کرد. حتماً ملت شریف ایران با کمال محبت و تواضع و احترام خدمت خانواده‌های داغدار این حجاج خواهند رسید و تقدیر خواهند کرد. زبان قاصر است از بیان عظمت این داغ. اما در کنار عظمت این داغ، شکوهِ اینگونه جان دادن با لباس احرام و در آن موقعیت شریف در محضر حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء به گونه‌ای است که بسیاری از مؤمنان آرزو دارند اینطور خدا را ملاقات کنند.

هیچوقت ما از مسببان این حادثه نخواهیم گذشت. و همۀ خانواده‌های محترم داغدار مطمئن باشند که آخرین ناله‌ها، آخرین نغمه‌های جانسوز این عزیزان با لباس احرام، مقدمات ظهور عاجل حضرت مهدی(ع) را فراهم خواهد کرد.

این حاجی‌های عزیز، این حجاج محترم و نورانی یقیناً جزو بهترین مقدمه‌سازان فرج حضرت خواهند شد. چرا که مظلومیتی از این بالاتر نبود که حجاج در اوج تشنگی، بی‌پناهی، در یک لباس احرام، کفن پوش در واقع آماده ملاقات خدا بودند در یک نقطه‌ای محاصره بشوند و اینگونه مظلومانه به شهادت در واقع برسند.

مطمئن باشند همه خانواده‌های محترم داغدار و ملت شریف ایران که این داغ و مصیبت بسیار بزرگ، یک نویدی را هم در دل خودش به ما می‌دهد و آن نوید چیزی جز فرج حضرت و نابودی ظالمان نیست. شاید باید مسلمانان در روز عید قربان اینچنین قربانی بدهند تا منافقان رسوا شوند. همه مظلومان جهان مطمئن باشند که این حاجیان به نمایندگی از همۀ شهدا و خانواده‌های شهیدان مقاومت در منطقه در عید قربان به لقاءالله پیوستند تا فریاد مظلومیت همۀ مظلومان و مؤمنان منطقه را به محضر حضرت دوست ببرند و استغاثۀ ما را به نزد پروردگار عالم ببرند برای فرج حضرت.

یقیناً داغ بزرگی است، واقعاً باید دلها را تسلی داد، ولی با این حال حتماً خود امام زمان(ع) با عنایتی قلب داغداران را تسکین خواهد داد.



- لینک کوتاه این مطلب

» بیان معنوی
تاریخ انتشار:10 مهر 1394 - 14:30

نظر شما...
    • سیاوش 313

      سلام دوست عزیز...لینک شدید.اگر دوس داشتید بنده را با نام پوستر های مذهبی لینک کنید ممنون.یا علی

      ادرس وبلاگ بنده: http://siavash313.mihanblog.com/
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد