با برنده آکادمی موسیقی شبکه من و تو بیشتر آشنا شوید!

(بسم الله الرحمن الرحیم)

روز گذشته یکی از کاربران فیس بوک اطلاعات جالبی را در خصوص برنده اول آکادمی گوگوش منتشر کرد.

 

مدتی است که شبکه « من و تو » اقدام به برگزاری برنامه ای تحت عنوان « آکادمی گوگوش » کرده و در آن افراد مختلف مسابقه خوانندگی برگزار می کنند.

 

یکی از چهره هایی که در این مسابقات با حجاب به ظاهر اسلامی حضور پیدا کرده و تبدیل به یکی از چهره های شناخته شده این برنامه گردیده زنی به اسم « ارمیا » است.

 

 

تا اینجای کار مشکل خاصی نیست حضور شخصی که ظاهرا به حجاب اسلامی مقید است در چنين مراسمی تعجب برانگیزه .

 

 این شک وقتی بیشتر می شود که صحبت از روابط پشت پرده این شبکه با گروهک منافقین به میان بیايد و شباهت جالب چهره و ظاهر این خواننده با سرکرده گروهک تروریستی مذکور یعنی مریم رجوی ملعون !

 

اما بررسی هایی که درباره گذشته این زن صورت گرفته نشان داده در واقع این فرد یکی از اعضای سازمان منافقین به اسم «اُرینب مشایخی» است که از طرف سازمان و با هماهنگی با مسئولان شبکه من و تو مامور شده تا وجهه سازمان مجاهدین رو بهبود ببخشد.

 

زني جوان با پوستی سفید و چشمانی روشن، باصدایی خوش، که طرفدار دین اسلام است ولی به افراد اجازه می دهد هر برداشتی که می خواهند از دین اسلام داشته باشند.

 

اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط 3 خانواده طرفدار مجاهدین حمایت مالی می شود. پس از معرفی وی به شبکه من و تو1 مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی انجام می شود.

 

وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه های موسیقی وارد آکادمی گوگوش شد. همسر ارمیا (که در واقع همسر دومش محسوب می شود) با نام میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این سازمان است که همکاری با این سازمان را پذیرفته است.

 

لازم به ذکر است این شخص به گونه ای انتخاب شده است که از هر نظر در فضای مجازی بدون سابقه قبلی است.

 

شخصی که حتی یک ایمیل و پروفایل در هیچ سایتی ندارد. این در حالی است که بقیه هنرجویان حاضر در آکادمی، حضور فعالی در اینترنت دارند.

 

  •   منبع: رويداد

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:4 فروردین 1392 - 5:21

نظر شما...
    • حسین

      چرا وقتی همه چی به خوبی و خوشی به پایان رسید تازه این اخبار بیرون اومده؟ بر اساس چه مدرکی، چه دلیلی اینهارو میگید؟
      من خودم آکادمی گوگوشو دیدم، واقعاً از صحبتهای ارمیا در قسمت آخر این برنامه حالم بهم خورد. یک مسلمان اون هم از نوع محجبش!!!! و قرآن خوان مثل ارمیا!!!!! بعید بود که اون صحبتهای ضد ارزشهای دینی اسلامو به زبون بیاره. منم مطمئن هستم که یک کاسه ای زیر نیم کاسه هستش. اما نمیدونم چطوری میشه اثباتش کرد و از توان ما عموم جامعه بیرونه. خدا لعنت کنه این ضرغامی رو که این برنامه های مزخرفو در تلویزیون میزاره تا مردم بیشتر به دیدن برنامه های ماهواره ایه خانواده خراب کن رجوع میکنند. امید و منصور به ترتیب یهودی و بهایی هستند. آیا کسی اینهارو میدونه؟ اطلاع رسانیمون در حدّ صفر هستش. فقط وقتیکه راهپیمایی داریم به 100 میرسه!
    • دختر مبارز

      این مطلب درسته . چون در شب آخر آکادمی مجری برنامه - رها اعتمادی یا بنی اعتماد - به دروغ اعلام کرد که خط های رای دادن بسته شده بود . خب بله خط ها بسته شده بود اما کار ایران نبود چون ایران می تونست از همون قسمت اول خط ها رو مسدود کنه . این کار , کار خودشون بود تا ارمیا هر طور هست برنده بشه . حتی در یک کلیپی که از ارمیا در آکادمی پخش شد , ارمیا گفت که اگه من نبرم خیلی ناراحت میشم . بله یک تهدید . یعنی من حتما باید برنده بشم و گرنه شبکه من و تو داند و سازمان منافقین . به هر حال این برنامه هم که کپی برنامه آمریکایی امریکن آیدل هستش و هدف از تاسیس این شبکه هم از همون اول مشخص بود . امیدوارم این مسوولین ما بالاخره از خواب ناز بیدار بشن و برنامه هایی جالب و مردم پسند در تلویزیون به نمایش بگذارند . راستی با نظر حسین هم موافقم . روز اول عید تلویزیون ایران انگار داشت برای ارواح برنامه پخش میکرد اما کانال های ماهواره ......
      با آرزوی توفیق
    • امین

      سلام
      من هم با این نظر که حضور ارمیا در آکادامی گوگوش و برنده شدنش کاسه ای زیر نیم کاسه بوده است موافقم اما اینکه عضو سازمان مجاهدین خلق بوده می تواند شایعه باشد همانطور که شایعه ازدواج 2 مرد شبکه من و تو شایعه بود
      سایت شما که باید بر اساس قوانین اسلامی باشد باید تا از خبری مطمئن نیست آن را پخش نکند تا هم اسلام رعایت شود و هم به اعتبار سایت لطمه نخورد.
    • مهدی

      1.این چطور عضو سازمان مجاهدین خلقیه که تا حالا عراق نرفته در صورتی که به افرادی عضو این سازمان میگن که دوره ای را با این گروه بوده باشند و آموزش دیده باشند
      2.سازمان مجاهدین خلق از سویه اتحادیه اروپا به عنوان سازمان تروریستی شناخته میشه و به اعضای این سازمان حق اقامت و یا ویزا داده نمیشه
    • مجتبی

      مریم رجوی و همدستان و شغالانشان که به زیر پوست اسلام خود نمایی میکنند حروم زاده ای بیش نیستند
      لعنت خدا بر کسایی که تو هرجا و تو هر پست و مقامی هستند که بخوان چشم حریصانه ای به مملکت بکنن
      ما با گوشنگی و گرانی میمیریم ولی تن به ذلت و خواری عوام و وطن فروشان نمیدهیم
      خدا امام وطن این شعار ماست
      این جوانای داخل ایرانم نبینید که حرفی از حرص میگن پاش بیفته بلایی که ندیدن رو تجربه میکنن
      زنده باد ولایت
      زنده باد جمهوری اسلامی ایران
    • یک ایرانی

      امیدوارم صدا و سیما فکری کنه که بعید هم میدونم.مسئولین خوابن.معلوم نیست چند تا جوون برای اینا کلیپ میفرستن.وحشتناکه.
      یک عده از مسئولین هم دلسوز جوونا نیستن و فقط به فکر خودشونن
    • حسین

      اون روز اخر با اون پسره که بود اونجاش که گفت منو بغل نکنیا فهمیدم مسلمون نیستش.اینا می خوان اسلام را خراب کنند.کجای اسلام گفته شده زن صداش بلند بشه که مرد نامحرم بشنوه .اینا قصدشون خراب کردن دینه.باید هوشیار باشنم جونا.
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد