مجتهد: عربستان با محمدین به پایان می‌رسد

(بسم الله الرحمن الرحیم)
فعال عربستانی که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان، هواداران و شهرت بسیاری را در این کشور با نام "مجتهد" کسب کرده است،گفت: عربستان با محمدین یعنی بن نایف و بن سلمان پایان خواهد یافت.

 فعال و معارض سعودی با نام "مجتهد"،گفت: هم اکنون این جمله در خاندان سعودی حاکم در عربستان رواج یافته است که کشور عربستان با محمدین یعنی محمد بن سعود و محمد بن عبدالوهاب آغاز شد و با محمدین یعنی بن نایف و بن سلمان پایان خواهد یافت.

 مجتهد در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر افزود: به نظر می رسد که دل بستن و تکیه به محمد بن نایف به طور کلی از بین رفته است زیرا بسیاری از کسانی که فکر می کردند محمد بن نایف سوپاپ اطمینان خاندان حاکم سعودی می دانستند، او را مانع در مسیر نجات این خاندان می دانند.

مجتهد تصریح کرد: گام هایی برای تشکیل یک گروه فشار که موافقت اکثریت خاندان و علما و چه بسا خود پادشاه را بگیرد یا صدور بیانیه ای از خاندان حاکم که محمدین را در کار انجام شده قرار دهد، برداشته شده است.

به گزارش العالم، مجتهد تاکید کرد: تکاپو و جنب و جوشی در درون خاندان حاکم برای تبدیل حمایت و تایید سری احمد بن عبدالعزیز به یک تلاش عملی در جریان است که به توانایی او برای بدست گرفتن قدرت به عنوان پادشاه یا ولی عهد با اختیارات کامل منتهی می شود.

وی تصریح کرد: کسانی که از احمد حمایت و او را تبلیغ و برایش بازار گرمی کنند، این دلیل را مطرح می کنند که ریسک ناشی از تلاش برای به قدرت رساندن احمد کمتر از فجایع و مصیبت های قطعی است که از ماجراجویی های بن سلمان به بار خواهد آمد.



- لینک کوتاه این مطلب

» تسینم
تاریخ انتشار:6 آبان 1394 - 16:36

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد