داعشی ها با ارزش تر از شیعیان هستند! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
موفقیت های اخیر جبهه مقاومت در عراق و سوریه و گرایش مسلمانان جهان به اهل بیت علیهم السلام و حضور گسترده عاشقان سیدالشهدا در مراسم اربعین حسینی در کربلا، همه و همه دست در دست یکدیگر داده تا بغض و کینه وهابیت از شیعیان دوچندان شود.

 

فرقه وهابیت که تبلور عینی آن در گروه تروریستی داعش خلاصه می شود، توان دیدن شکوه و عزت مسلمانان واقعی را ندارند و با هر بهانه ای به تخریب چهره شیعیان دست می زنند.

 

در این شبکه وهابی، مجری پلید برنامه برای تطهیر چهره داعش، مجبور به بیان دروغی می شود که حتی همقطاران او هرگز این سخن را بیان نکرده اند.

 

این وهابی در بخشی از سخنانش بیان می کند: علمای اهل سنت اعتقاد دارند ایمان و تقوا و پرهیزکاری و اسلام داعش از شما رافضی ها (شیعیان) بهتر است!

 

در اثبات خباثت باطنی این وهابی همین بس که وی این دروغ خود را به همه علمای اهل سنت نیز نسبت داده و با الفاظی توهین آمیز، داعش را بسیار برتر از شیعیان معرفی می کند!

 

ناگفته نماند این مجری وهابی که تا کنون برنامه های زیادی در دفاع از جنایات داعش و ترویج اعتقادات باطل آنها پخش کرده است.

 

گفتنی است علمای اهل سنت همواره بر مخالفت با وهابیت و جدادانستن آنها از اهل سنت تاکید دارند و بیان می کنند: فرقه وهابیت خوارج این دوره زمان هستند.

 


دانلود فیلم



- لینک کوتاه این مطلب

» جام نیوز
تاریخ انتشار:20 آذر 1395 - 16:38

نظر شما...
    • مدافع حرم

      معلومه خیلی از دست مقاومت اسلامی عصبی هستن که اینجور دروغ میگن من تو استان سنی نشین زندگی میکنم علمای اهل سنت اصلا داعش این گروهای مثلا جهادی قبول ندارن برعکس میگن اینا اصلا مسلمون نیستن..
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد