وضعیت مدعیان ارتباط با حضرت مهدی(ع) در کلام امام زمان(عج)

(بسم الله الرحمن الرحیم)
در کتاب احتجاج مرحوم طبرسی چنین آمده است:

زمانى كه زمان رحلت أبوالحسن علی بن محمد سمری (آخرین نایب خاص امام عصر(عج)) نزدیک شد از او پرسیدند: [نیابت را] به چه كسى وصیّت مى‏ كنى؟ او نوشته ای از امام عصر (عج) را که نزدش بود به جمع حاضر نشان داد. در آن نوشته شده بود:

 بسم اللَّه الرّحمن الرّحیم؛ اى علىّ بن محمّد سمرىّ! خداوند اجر برادرانت را در عزاى تو عظیم گرداند كه تو ظرف شش روز آینده خواهى مُرد؛ پس خود را براى مرگ مهیّا كن و به احدى وصیّت مكن كه پس از وفات تو قائم مقام تو شود؛ زیرا غیبت تامّه واقع شده و ظهورى نیست مگر پس از اذن خداى تعالى و آن، پس از مدّتى طولانى و قساوت دلها و پر شدن زمین از ستم واقع خواهد شد.

و به زودى كسانى نزد شیعیان من آیند و ادّعاى مشاهده كنند، بدانید هر كه پیش از خروج سفیانى و صیحه آسمانى ادّعاى رۆیت و مشاهده كند دروغگوى مفترى است و لا حول و لاقوة الا بالله العلی العظیم.

«وَ سَیَأْتِی إِلَى شِیعَتِی مَنْ یَدَّعِی الْمُشَاهَدَةَ أَلَا فَمَنِ ادَّعَى الْمُشَاهَدَةَ قَبْلَ خُرُوجِ السُّفْیَانِیِّ وَ الصَّیْحَةِ فَهُوَ كَذَّابٌ مُفْتَر و لا حول و لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ العلیّ العظیم.»






- لینک کوتاه این مطلب

» «احتجاج طبرسی،جلد 2 صفحه 475»
تاریخ انتشار:24 دی 1395 - 16:03

نظر شما...
    • Unknown

      یا صاحب الزمان میدونم صداهامون میشنوی و به شکل پنهان از چشمان ما همه چیو میبینی. ولی دیگه وقتش داره میرسه منت بزار به سر ما گناه کاران و بیا که از زور ناراحتی دیدن گناهان عجیب غریب و بروزشده ی این زمونه نداریم.دیگه به مرگمون داریم راضی میشیم. علناً دولتی داریم که فقر و بیکاری مردمو میبینه میره هواپیما میخره دیگه افراد انقلابی نیستند که حداقل انتقاد تندی بکنند. یا صاحب الزمان همرو با پول میخرن ما هم دیگه سر از کار این جماعت در نمیاریم طرف نماز خون ریش دار و پیشونی جای مهر از همه گناهکارتر در میاد. شرمنده خودت و جدت آقا رسول الله هستیم که دیدیم و بخاطر منافع شخصی سکوت کردیم. خدا شاهده درد از این بدتر و عمیق تر نیست که بدونیم هستی ولی کور شدیمو نمیبینیمت. خدایا اگر میخای جان ناقابلمون بگیر بلکه راضی بشی. جامعه ی الان مارو مسخره و تحقیر میکنند و کلامتو گوش نمیدن. دینشون از سر دنیا پرستی نامردا.اینقدر روابط دختر پسرا عادی شده به والله نامردیه و نمیدونیم بااین گناهان چه خاکی به سره خودمون میریزیم. انشاءالله روزگاری برسد بر بالای همان کوه که خودت در قرآن اشاره کردی سر ابلیس رجیم از تن نجسش جدا کنیم و به مردمان دنیا نشان دهیم که چه کسیو پرستش میکردند. اون روزگار خواهیم دید.
      دوباره همچون دوران نوح نبی سیستم ماکیاولیستی در سطح گسترده تری بر جهان حاکم شده اما این دفعه قرار انتقام سختی از گناه کاران گرفته شود.
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد