با توجه به تحریم جدید آمریکا نظر شما درباره تیتر رسانه‌های اصلاح‌طلب چیست؟ +عکس

(بسم الله الرحمن الرحیم)

۲۷ دی‌ماه سال ۱۳۹۴، روزنامه‌های اصلاح‌طلب در حرکتی هماهنگ و بدون توجه به سابقه دشمنی و بدعهدی آمریکا، قاطعانه اعلام کردند همه تحریم‌ها لغو شد؛ اما امروز ایران با تحریم‌های سنگین آمریکا مواجه شد.

رسانه های رنجیره ای روز بعد از اجرای برجام یعنی در ۲۷ دی ماه سال ۹۴؛ با تیترهایی به روی دکه رفتند که حکایت از آن داشت تمام مشکلات جمهوری اسلامی ایران رفع شده است و دیگر هیچ دشمنی بین ایران و آمریکا وجود ندارد و همه تحریم ‌ها رفع می‌شود؛ عناوینی که امرور و بعد از تحریم سنگین ایران توسط مجلس نمایندگان آمریکا؛ باعث می‌شود که مردم به این موضوع توجه کنند که نتیجه آن همه خوشحالی چه بود و چه شد؟

شب گذشته؛ مجلس نمایندگان آمریکا طرح جامع تحریم‌های ایران، روسیه و کره‌شمالی را تصویب کرد؛ نمایندگان آمریکا با ۴۱۹ رای موافق و فقط ۳ رای مخالف، طرح تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب کردند.

این طرح بیش از دو سوم آرای موافق مجلس نمایندگان آمریکا را به خود اختصاص داده و ۳ نماینده مخالف، از حزب جمهوری‌خواه بودند.

حال مخاطبان نظر دهند که معنای این عناوین بدون درنظر گرفتن بدعهدی و سوابق آمریکا چیست و این رسانه ها فردا چه عنوانی برای صفحه اول خود باید انتخاب کنند؟

روزنامه اعتماد بدون هیچ اشاره‌ای به بدعهدی‌های آمریکایی نوشت "صبح بدون تحریم"

- لینک کوتاه این مطلب

» مشرق نیوز
تاریخ انتشار:4 مرداد 1396 - 15:41

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد