شیاطین به دنبال تسخیر زمین + فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)

به اعتقاد بسیاری از مخالفین فرقه های ضد مسیحی، شیطان پرستی که منشا آنها غرب است، شیطان پرستان به دنبال نابودی تمام ادیان و جاری کردن آیین های غیرانسانی خود بر روی زمین هستند.

 شیاطین به دنبال تسخیر زمین + فیلم

ورود آشکار و پنهانی بسیاری از سیاست مداران کشورها به درون این فرقه ها، آنها را چشمگیر کرده است، و این همان چیزی است که در پی آن هستند. حالا با ورود تدریجی در زندگی روز مره انسان ها، ساری و جاری کردن رسومات شیطانی خود در بین عوام، و عمومیت دادن به مراسم های خود در پی جذب انسان هایی هستند که یا ریشه اعتقادی مستحکمی ندارند، و یا در اثر سبک زندگی غربی، اسیر تنوع طلبی خود شده اند.

به چند نمونه از این مراسم ها اشاره می کنیم تا متوجه ورود نامحسوس آنها در بین مردم شوید. گسترش برنامه ریزی شده علایم و نمادهای مختص خود، مناسک جنسی، مراسم نماز سیاه، موسیقی شیطان پرستان، مراسم قربانی کردن و نوشیدن خون و جشن هالووین و بسیاری دیگر از اعمال غیرانسانی.

در این فیلم نمونه بزرگی از عادی سازی حضور این فرقه ها در یک مراسم  رسمی با ابعاد تبلیغی بزرگ را مشاهده می کنید که چند تن از سران اصلی کشورهای غربی از مهمانان ویژه آن هستند.

دانلود

- لینک کوتاه این مطلب

» مشرق نیوز
تاریخ انتشار:22 آذر 1396 - 19:53

نظر شما...
    • Unknown

      بهترین کار اینه صادق زیبا کلام بیاد درباره خوبی های تمدن غرب و بدی های تمدن اسلامی صحبت کنه و آئین های شیطان پرستی رو یکی یکی توجیه کنه.
      کسانی که به این شکل منظم و سیستماتیک از تمدن دجالی غرب دفاع میکنند خودشون هم در ساخت این آرمان شهر همراه هستند فقط زمان میبره فتنه عده ای برملا شود.
      اون از دولت بنفش این هم از شهرداره تکنوکرات که فقط بفکر ریش پرفسوری گذاشتن هست.
      ظریف هم یک مدتی ریش پرفسوری میذاشت!
    • وحید

      حجم کلیپ بیارید پایین
      همش 4 دقیقه است.
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد