رژیم صهیونیستی رسما کمک به اوکراین در جنگ با روسیه را پذیرفت

رژیم صهیونیستی با ادعای کمک به اوکراین برای جلوگیری از به غنیمت گرفته شدن تجهیزات نظامی غربی به دست روس‌ها و مهندسی معکوس آن، رسما ورود خود را به جنگ این کشور رسمیت بخشید.

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عبری زبان خبرگزاری ، پایگاه اطلاع رسانی دبکا در خبر در این زمینه اعلام کرد، اسرائیل برای جلوگیری از به غنیمت گرفته شدن تجهیزات نظامی اوکراین را در این کشور وارد عمل شده است.

به زعم این رسانه نزدیک به سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ارتش روسیه بسیاری از جنگ افزارهای به غنیمت گرفته شده در جنگ را با هواپیما منتقل کرده تا با کمک متحدانش آنها را مهندسی معکوس کند.

شماری از افسران عالی‌رتبه اسرائیلی در این رابطه اعلام کردند، با توجه به نگرانی‌های شدیدی که از دستیابی دشمنان اسرائیل به سلاح‌های پیشرفته از طریق مهندسی معکوس وجود دارد، وزیر جنگ اسرائیل در دیدار اخیر خود با وزیر دفاع آمریکا این مسئله را مطرح و با وی راه‌های جلوگیری از چنین امری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گفته این افسران: امروز سلاح‌های ضد تانک به ویژه موشک‌های جاولینز آمریکایی و مالوس ان ال‌ ای دبلیو بریتانیایی از مهم‌‌ترین تسلیحاتی هستند که احتمال مهندسی معکوس آنها وجود دارد.

انتهای پیام/*

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:28 خرداد 1402 - 0:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد