رسانه عبری: نسل جدید مقاومت در کرانه باختری به معضلی برای ارتش اسرائیل تبدیل شده است

یک رسانه صهیونیست اعتراف کرد، نسل جدید مقاومت به یک معضل بزرگ برای ارتش اسرائیل و نهادهای امنیتی این رژیم تبدیل شده است و توانسته است رویکرد نوینی را از مقاومت با تاثیر پذیری از شبکه‌های اجتماعی به منصه ظهور برساند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عبری زبان خبرگزاری ، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، در گزارشی در این رابطه گفت: امروز نسلی در فلسطین شکل گرفته است که با گزینه سازش که تشکیلات خودگردان به دنبال آن مخالف است، با رویکرد تشکیلات برای همکاری امنیتی هم تضاد دارد و باعث شده است تا شرایط بی سابقه‌ای در کرانه باختری رقم بخورد.

در بخش دیگری از گزارش این رسانه عبری زبان آمده است: معضل جدیدی که پیش روی اسرائیل شکل گرفته، آن است که هزاران جوان فلسطینی در مقابل هر نیروی اسرائیلی که وارد هر یکی از شهرها یا روستاهای فلسطینی می‌شوند، ایستادگی کرده و به این معنی است که آماده فداکاری و جان دادن برای مقاومت در برابر آنها می‌باشند، امری که اسرائیل از 15 سال پیش به این سوی آن را تجربه نکرده بود.

کارشناسان سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی در این رابطه ادعا کردند، با توجه به این شرایط احتمال انجام عملیات وسیع در شمال کرانه باختری امری وارد است، به ویژه که روز به روز بر دامنه عملیات مقاومت هم افزوده شده و مجری اکثر آنها هم جوانانی هستند که با جسارت خارق العاده‌ای آن را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/*

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:28 خرداد 1402 - 23:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد