عصبانیت شبکه وهابی کلمه از مولوی عبدالحمید +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
شاید بسیاری از کسانی که مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی را می‌شناسند او را در حمایت از برخی جریان‌های سیاسی و یا برخی مواضع او در ۸ سال گذشته مورد انتقاد قرار دهند.

عصبانیت شبکه وهابی کلمه از مولوی عبدالحمید +فیلم

 

اما در ماه‌های اخیر مدیر دارالعلوم مکی اهل‌سنت زاهدان سخنان بسیار مفیدی درباره وحدت شیعه و سنی داشته است که نمی‌توان از آنها چشم پوشید.

وی در مصاحبه‌ای درباره تفرقه‌افکنی‌ها چنین گفته است: بدون شک، هر کس تفرقه ایجاد کند و اختلاف بیندازد بنا بر فتوای رهبر انقلاب نه شیعه است و نه سنی، بلکه عامل دشمن محسوب می شود؛ گاهی دیده می‌شود که عده‌ای در پوشش حمایت از نظام یا خیرخواهی برای شیعه یا اهل سنت اقدامات ضد وحدت و تفرقه انگیز را مرتکب می شوند که در این خصوص باید گفت خیرخواهی نظام و مردم در حفظ انسجام و برادری و پرهیز از ایجاد دودستگی و تفرقه است و هر کس که با تندروی و افراط بر خلاف مصالح نظام اسلامی و ملت حرکت کند خیرخواه نظام و ملت نیست.

 

مدیر دارالعلوم مکی زاهدان همچنین در جای دیگر و پس از شهادت جمعی از مرزبانان ایرانی در منطقه سراوان چنین گفته است: وحدت در جامعه با همدلی حاصل می‌شود.

بنابر این گزارش، با این سخنان و به‌ویژه سخنان هفته پیش این شخصیت اهل‌سنت در کنفرانس وحدت اسلامی بود که شبکه وهابی و تندروی «کلمه» که به زبان فارسی برنامه‌های خود را پخش می‌کند شروع به حمله به چهره‌های اهل‌سنت کرد و آنها را مزدور خواند.

 

در فیلم زیربا اشاره به ادعا های شبکه وهابی «کلمه» و سخنان مولوی عبدالحمید نشانه‌ های عصبانیت وهابیت از این چهره را نشان می‌دهد.


دانلود

  • جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:7 بهمن 1392 - 15:03

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد