رابطه دعای وهابیت با صهیونیست

(بسم الله الرحمن الرحیم)


کارشناس و مدیر شبکه نور (عبد السلام ملایی) با پیش گویی کردن این که فردا دمشق سقوط خواهد کرد، حکومت قانونی سوریه که در صف مقاومت علیه صهیونیست است را ملحد خطاب و مسلمانان را برای سقوط این دولت به دعا در ماه رمضان دعوت کرد.


 


باید از ایشان پرسید که چرا برای مسلمانان فلسطین و میانمار و بحرین و یمن و ... در جهت خلاصی از ملحدان آل سعود و آل خلیفه و صهیونیست ها و کفار درخواست دعا نمی کنی؟ حتما ظلم صهیونیست بر فلسطینیان و یا کفار بر مسلمانان میانمار و یا آل سعود و آل خلیفه بر مردم مظلوم بحرین و یمن و عربستان را سنت خدا و رسول و مقاومت حکومت سوریه در برابر صهیونیست را الحاد می دانی؟ یا شاید دعایت را هم خرج آرزوی دل صهیونیست ها می کنی که می خواهند همه حکومت ها مثل عربستان و امارات و... پیرو غرب و موافق اسرائیل باشند؟!!


حال باید بر ایشان این کلام خداوند در سوره توبه آیه 8 « کَیْفَ وَإِنْ یَظْهَرُوا عَلَیْکُمْ لَا یَرْقُبُوا فِیکُمْ إِلًّا وَلَا ذِمَّةً ۚ یُرْضُونَکُمْ بِأَفْوَاهِهِمْ وَتَأْبَىٰ قُلُوبُهُمْ وَأَکْثَرُهُمْ فَاسِقُونَ » « چگونه (سخن منافقان ارزش دارد)، در حالی که اگر بر شما غالب شوند، نه ملاحظه خویشاوندی با شما را می‌کنند، و نه پیمان را؟! شما را با زبان خود خشنود می‌کنند، ولی دلهایشان ابا دارد؛ و بیشتر آنها فرمانبردار نیستند!» را خواند که چه خوب امثال این وهابیون منافق را معرفی می فرماید.




  • منبع: جام نیوز

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:3 مرداد 1391 - 17:32

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد